Jos katsot muita naisia, niin kertooko se siitä ettei oma
eukko vaan ole tarpeeksi kaunis? Haikailet parempaa?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Itsekin katselin kerran miestäni ikkunasta kun hän putsasi autoa lumesta. Naapurin nainen tuli siitä ohi, mies tervehti maireasti hymyillen ja sitten.. kääntyi katsomaan perään hänen takapuoltaan. Huoh.
Joo, mä seurustelin joskus rekkakuskin kanssa, ja hitsi että ällötti kun olin kyydissä ja näin sivupeilistä sen kääntyvän katsomaan naisten perään kun oli siinä ulkopuolella.
Kävikin sitten ilmi että saalisti tv-chatissa aina nuorempia, ja mun seistessä vieressä ylisti kun 40v kaverillaan oli niin nuori nainen, joku parikymppinen. Olin 14v nuorempi tuota miestä, ja kyllä hyvännäköinen, laiha jne., tämä kaverin tyttis oli aika pullukkakin. Mutta mun olisi pitänyt olla nuorempi.
Ap
Miehet katsovat naisia, eikä siinä mitään, mielestäni terveen merkki. Toki omanikin katsoo, mutta nuo avoimesti ohi kävelevää persettä toljottavat perään kääntyjät on niin noloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suuri ero katsooko/huomioiko kauniit naiset sivistyneesti ja huomaamattomasti vai juntisti toljottaen ja kuola valuen.
Joo, käytöksessä, mutta edes tarvetta tuollaiseen ei ole niillä, jotka rakastavat ja ovat oikeasti sitoutuneita.
Hauskaa miten naiset luulevat että miehet ovat samanlaisia kuin he itse. Se että nainen ei jotain tee kun "rakastaa oikeasti" ei tarkoita että mies ei sitä tee.
Ketjussa tiedustellaan löytyykö miestä, jolla rakastaessaan ei ole tarvetta - siis TARVETTA - katsella muita. Ei halua, ei vetoa. Vastauksia on tullut myös miehiltä, jotka kertovat ettei tällaista tarvetta ole. Ei ole, vaikka sinulla olisi.
Niin toimii normaali nainen. Elät harhaluulossa jossa kuvittelet naisen toiminnan olevan se ainut oikea kun et pysty muuta ymmärtämään.
Mies katsoo naiset edestä ja takaa, muuten ei ole terve mies. Se on sitäpaitsi tavallaan naisen vika, että pukeutuu niin kuin pukeutuu. Minihame ja korkkarit, pushup rintsikat ja sitten mies ei saisi muka katsoa. Jos tässä on joku naisten keskinäinen kateusongelma niin älkää pukeutuko niin seksikkäästi, kuten nykyisin muodissa olevat perseuimapuvut. Te naiset itse aiheutatte tuon katsomis ongelman ja sitten vielä valitatte siitä.
Heh, se nuoria naisia vahtaava mies nyt viestitteli että sauna on kunnossa ja aikoo nyt hakea selänpesijäksi niitä nuoria naisia. Totesin että siinäpä varmaan houkuttava tarjous, selänpesijäksi jollekin papparaiselle. Mutta ehkä ne naiset joutuu ihan työpäivinä tekemään sitä jo riittämiin...
Vierailija kirjoitti:
Kertoo blowjobin tarpeesta.
Kuinka niin
Ei. Naisia on vain niin mukava katsella.
217
No nyt en ymmärrä...minä 66v katson kyllä miellyttävän näköisiä ihmisiä olipa sitten mies tai nainen, eikä siitä minun housuni kastu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet katsovat naisia, eikä siinä mitään, mielestäni terveen merkki. Toki omanikin katsoo, mutta nuo avoimesti ohi kävelevää persettä toljottavat perään kääntyjät on niin noloja.
Kun sellaiset lauantaimakkara junttilekkarit (tiukka muovikuori ja sisällä 30% rasvaa) menee ohi häppärit läpikuultaen, niin olo on kuin sillä raiskiksesssa halvaantuneella naisella, joka ei pystynyt vastustamaan.
Onko raiskishalvauksesta kärsivät naiset noloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Itsekin katselin kerran miestäni ikkunasta kun hän putsasi autoa lumesta. Naapurin nainen tuli siitä ohi, mies tervehti maireasti hymyillen ja sitten.. kääntyi katsomaan perään hänen takapuoltaan. Huoh.
Puolisosi on mies. Sinulta pois
jos katselee? Ja toteaa, että onpas se oma nainen paras ja juuri sopivin.
Entä jos ei totea? Saatamme itse ajatella kumppanistamme niin, mutta ei kumppani välttämättä ajattele samalla tavalla.
uskon biologiaan miehet jahtaavat aina naisia
"Ei pidä paikkaansa. Miehille esim rumat/lihavat naiset, vammaiset, vanhukset on ilmaa. He huomaavat vain kauniit naiset. Moni nainen, joka laihtunut paljon on sanonut olleensa miehille ilmaa lihavana."
Tuo on ihan eri asia. Kyllä miehet ne lihavatkin naiset huomaa, eivät vaan pidä niitä kiinnostavina.