Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaapa naiset, että kumpi meistä oli riidassa väärässä?

Vierailija
01.01.2024 |

Tästä on jo aikaa, mutta kuitenkin. Olin tyttöystäväni kanssa vaatekaupassa. Siellä oli sovitettavia näyttövaatteita myös seinillä korkealla ja myyjä antoi niitä tarvittaessa (poimi ne sieltä seinältä sellaisella pitkällä koukkukepillä). Tyttöystäväni ihastui erääseen paitaan ja pyysi saada sovittaa sitä. Ei kuitenkaan loppujen lopuksi ottanut sitä. Kysyin, että mikä siinä oli sitten vikana? Hän totesi, että paita oli aivan ihana, mutta liian kallis. Hinta oli tiedossa jo ennen sovittamista.

Minä suorastaan tuohduin, että vaivasit sitten myyjää, vaikka et missään vaiheessa aikonut tuotetta todellisuudessa edes ostaa. Tästä syntyi kunnon sanasota ja mykkäkoulut. Kumpi tässä nyt oli enemmän väärässä? Varsinkin naisten mielipiteet kiinnostaa, että oliko kannanottoni oikeasti niin epäoikeutettu?

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä puutut tyttöystäväsi ja myyjän väliseen asiaan?  Myyjä on töissä liikkeessä ja hänelle maksetaan palkkaa siitä, että palvelee asiakkaita. Mitäs sanot asiakkaista, jotka ostavat tuotteen nettikaupasta, mutta palauttavat sen? Onko ihan hirveää? Onko uusi riidan aihe? 

Vierailija
102/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä oli ehdottomasti oikeassa.

-paita oli ihana. 

-sovituksen jälkeen paita oli yhä ihana, muttei hintansa väärti.

Järkevä donna sulla. 👍

Niin ja jos ap olis ollu fiksu, ois ostanu likalleen sen paidan :)

Totta kai ihania vaatteita voi kokeilla, vaikka ei olisi ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielipidettä nyt ei kysytty, joten tyydyn hekottelemaan itsekseni millaista aiheista naiset saavat riidan ja mykkäkoulun aikaiseksi 🤣

Naiset? Mieshän tuossa alkoi haastamaan riitaa ja tuli vielä vauvapalstalle jatkamaan.

Vierailija
104/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä asti ollut näin turha asia hampaankolossa. Kai ap tajuat että olet jo eronnut mies, et vain vielä tiedä sitä. 

Vierailija
105/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paita oli ihana, muttei niin valtavan ihana, että siitä olisi se hinta kärsinyt maksaa? Tottakai se piti sovittaa, ja jos olisi ollut maailman täydellisimmän ihana, se hinta ois ollut mahdollinen maksaa.

Vierailija
106/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaaja on oikeassa, hinta oli tiedossa, joten turhaa sovitti. Paita ei ehkä sitten kuitenkaan sopi ut hänelle, vaikka oli ihana?

Miehet ovat visuaalisia. Ehkä hän halusi pystyä näyttäytymään poikaystävänsä silmissä kauniilta hienossa puserossa. Olisi myös saattanut käydä niin, että poikaystäväkin ihastuu puseroon ja ostaa sen. 

Itse olen ehkä sitten vain niin laiska, etten sovita vaatetta, jota en kalliin hinnan vuoksi kuitenkaan halua ostaa. Nainen olen, mutta ajattelen näköjään miesmäisillä aivoilla. 

Vierailija
107/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n tyttöystävä on tajunnut jättää omituisen ja kontrolloivan seurustelukumppaninsa. 

Vierailija
108/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesästä asti ollut näin turha asia hampaankolossa. Kai ap tajuat että olet jo eronnut mies, et vain vielä tiedä sitä. 

Ei jumalauta taas tätä naisen logiikkaa 😂 Juurihan ap tuossa aiemmin sanoi, ettei sillä ole väliä, että milloin tämä on tapahtunut. Pointti oli keskustella tuosta tapahtumasta itsestään, ei mistään hemmetin ajankohdasta, joka on täysin toissijainen asia tuon asian ytimen suhteen. Näinhän se onkin, mutta mammat takertuu toissijaisuuksiin.

Vierailija
109/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli ihan taatusti missattu joululahjavinkki. Itsehän työssäkäyvänä ihmisenä ostin miehelle yli sadan euron arvoisen lahjan. Jos kauppa ei ollut Yves Saint Laurent eikä ap elämäntapatyötön, niin tuskin yksi paita olisi miehen budjettia kaatanut. Sen sijaan meni riitelyksi. Hyvä ap! 

Sen verran vielä totean, että tässä ei ollut joulu lähelläkään, vaan tapahtui keskellä kesää. Eikä sillä edes ole mitään väliä, että tapahtuiko tämä joulukuussa vai kesäkuussa, tai vuonna 2023 tai 2004. Halusin herättää keskustelua tuosta yleisestä toiminnasta, että onko se oikein tuollaisessa tilanteessa ja minusta ei ollut. Minä en ainakaan viitsi vaivata ketään työntekijää työssään turhan päiten.

Ap

Oliko myyjällä kiire? Oliko liikkeessä ruuhkaa?

Vierailija
110/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaaja on oikeassa, hinta oli tiedossa, joten turhaa sovitti. Paita ei ehkä sitten kuitenkaan sopi ut hänelle, vaikka oli ihana?

Miehet ovat visuaalisia. Ehkä hän halusi pystyä näyttäytymään poikaystävänsä silmissä kauniilta hienossa puserossa. Olisi myös saattanut käydä niin, että poikaystäväkin ihastuu puseroon ja ostaa sen. 

Itse olen ehkä sitten vain niin laiska, etten sovita vaatetta, jota en kalliin hinnan vuoksi kuitenkaan halua ostaa. Nainen olen, mutta ajattelen näköjään miesmäisillä aivoilla. 

Ajatteletko, että miehet ovat siis liian laiskoja sovittamaan vaatteita, joiden ostamisesta eivät ole satavarmoja? On se upeaa, että sulla on sitten miesmäiset aivot! Ne on vaan niin hiton paljon upeemmat ja paremmat kuin naismaiset.

Pick me!

Vierailija
111/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää tuossa se, että millainen ihminen jankkaa, kuka on väärässä ja kuka oikeassa? Suurin osa asioista on niin yhdentekeviä, ettei sillä, kuka "voittaa" riidan, ole mitään väliä. Enemmän arvostan sitä, ettei riitaa synny tuollaisista joutavuuksista. 

Joten, et pääse jatkoon

Vierailija
112/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap:n tyttöystävä on tajunnut jättää omituisen ja kontrolloivan seurustelukumppaninsa. 

Juuri näin. Toivottavasti on löytänyt ihanan Jamalin tilalle, joka arvostaa naisia ja ei kontroloi.

Vierailija
113/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pahasti  ap asiasta kärsi niin olisi ostanut tyttöystävälle paidan, ettei myyjän vaivaaminen olisi ollut turhaa. Myyjän mielihyvä on tietenkin paljon tärkeämpi asia kuin tyttöystävän. Myyjä on varmaan ennenkin antanut sovitettavaksi vaatteita, joita ei ole ostettu eikä hän ole saanut siitä elinikästä traumaa kuten ap. Hän saattaa jopa pitää sitä työhön kuuluvana asiana.

Vierailija
114/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempien surkee parisuhde on yhtä riitelyä juurikin tällaista turhista asioista. Kannattaa erota ja mennä kotiin kasvamaan jos on onnistunut kehittämään tästä jutusta riidan. 

Vierailija
115/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tyttis siis on tuon manspleinaajan kanssa parisuhteessa? Voi voi.

Vierailija
116/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu myyjän työhön, eli väärässä olit. Kuukausipalkkamme muodostuu monista eri tehtävistä, ja tuo on yksi niistä.

Eli kun heität roskia kauppakeskuksen lattialle, se on ihan ok ja olet oikeassa, koska roskien siivoaminen kauppakeskuksen lattialta kuuluu siivoojien työhön?

Vierailija
117/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akat on juuri tuollaisia hyväksikäyttäjiä.

Jotku ovat. Mä en ole. 

Et niin. Sinä olet pick me -girl. Ihanko tosissasi luulit, että naiset ovat yleensä ottaen hyväksikäyttäjiä?

Vierailija
118/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sitä sinun kuviteltua tyttöystävää, tuommoinen saatanan akkamainen vätys muka poikaystävänä, oletko sinä joku viŧun homo kun olet noin akkamainen? 

Vierailija
119/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap olet löytänyt jo uuden ja järkevän tyttöystävän. Tuo aloituksen naikkonen kuulosti kyllä täydelliseltä vampilta. Hyvää alkanutta vuotta sinulle ap 😊

Vierailija
120/188 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Et ymmärrä naisia sitten yhtään, jos tuollaisesta pikkujutusta piti kehittää riita. Olisit antanut lentää vaan. Tyttöystävä ei ole mikään tytär jota sinulla on velvollisuus "kasvattaa". Riidanhaastaminen pikkuasioista ei muutenkaan ole miehekästä.

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan