Sanokaapa naiset, että kumpi meistä oli riidassa väärässä?
Tästä on jo aikaa, mutta kuitenkin. Olin tyttöystäväni kanssa vaatekaupassa. Siellä oli sovitettavia näyttövaatteita myös seinillä korkealla ja myyjä antoi niitä tarvittaessa (poimi ne sieltä seinältä sellaisella pitkällä koukkukepillä). Tyttöystäväni ihastui erääseen paitaan ja pyysi saada sovittaa sitä. Ei kuitenkaan loppujen lopuksi ottanut sitä. Kysyin, että mikä siinä oli sitten vikana? Hän totesi, että paita oli aivan ihana, mutta liian kallis. Hinta oli tiedossa jo ennen sovittamista.
Minä suorastaan tuohduin, että vaivasit sitten myyjää, vaikka et missään vaiheessa aikonut tuotetta todellisuudessa edes ostaa. Tästä syntyi kunnon sanasota ja mykkäkoulut. Kumpi tässä nyt oli enemmän väärässä? Varsinkin naisten mielipiteet kiinnostaa, että oliko kannanottoni oikeasti niin epäoikeutettu?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipidettä nyt ei kysytty, joten tyydyn hekottelemaan itsekseni millaista aiheista naiset saavat riidan ja mykkäkoulun aikaiseksi 🤣
Tässäkin tarinassa mies aloitti riidan tuohtumalla tyttöystävälleen, kuten itse kirjoitti. Tarkkuutta nyt.
No totta perkeleessä tuohdun, jos haetaan myyjä erikseen paikalle, vaikka on jo tehnyt sisäisen päätöksen, ettei osta kuitenkaan. Minun mielestä nyt normaali ja fiksu ihminen ei toimi noin ja piste. Ja paita oli tosiaan hänen mielestään aivan ihana, eli ei ollut siitä kiinni ostopäätös.
Ap
Tämä vastauksesi meni nyt niin överiksi, että uskon sinun olevan trolli. Toki palstamies jolla on tyttöystävä on jo varma trollauksen
Eli on olit työssä josta et selviä ja siksi luulet että muutkaan eivät selviä. Joten asetuit ventovieraan puolelle tyttöystävää vastaan asiassa, joka ei kuulu sinulle mitenkään. Ja tämän parisuhteesi sabotoinnin jälkeen ällistelet, mitä muka teit väärin.
Ylipäätään ihan turha aihe riidellä. Kumpikaan ei mielestäni sinällään ollut oikeassa tai väärässä.
Aivan typerää aloittaa riita tuollaisesta asiasta. Vaikutat rasuttavalta, jos "suorastaan tuohdut" siitä, että joku sovittaa kaupassa vaatteita. Niitä vaatteita on ihan sallittua sovittaa silloinkin, vaikka ei ole ostoaikeissa. Moni haluaa sovittaa esim. nähdäkseen, sopisiko vaate yleensäkään, ja jotkut sitten päättävätkin ostaa, jos vaate on todella hyvä. Toisaalta sinun virheesi on jo se, että puutut liikaa toisne asioihin. Voit itse kaupassa noudattaa omaa tapaasi, mutta anna toisen toimia omalla laillaan - kun ei tuosta nyt mitään haittaakaan ole. Voihan olla, että tyttöystäväni oikeasti harkitsikin sitä paitaa, mutta tuli lopulta siihen tulokseen, että vaikka paita oli ihana, ei sittenkään hinnan vuoksi halunnut sitä.
Kaikkein typerintä on kuitenkin aloittaa RIITA tällaisesta asiasta. Ilmeisesti ap olet draamaan taipuvainen, vai? Riitelettekö useinkin pikkuasioista?
Anna kun arvaan tämä oli ennen joulua? Yritti tehdä sulle joululahjan ostamisen helpoksi mutta et älynnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipidettä nyt ei kysytty, joten tyydyn hekottelemaan itsekseni millaista aiheista naiset saavat riidan ja mykkäkoulun aikaiseksi 🤣
Tässäkin tarinassa mies aloitti riidan tuohtumalla tyttöystävälleen, kuten itse kirjoitti. Tarkkuutta nyt.
No totta perkeleessä tuohdun, jos haetaan myyjä erikseen paikalle, vaikka on jo tehnyt sisäisen päätöksen, ettei osta kuitenkaan. Minun mielestä nyt normaali ja fiksu ihminen ei toimi noin ja piste. Ja paita oli tosiaan hänen mielestään aivan ihana, eli ei ollut siitä kiinni ostopäätös.
Ap
Eli tiedät aivan 100% varmuudella, että hän ei missään tapauksessa aikonut ostaa paitaa?
Siitä huolimatta, tuo ei ole mikään kovin big deal. Myyjät ovat siellä auttamassa. Eipä siihen tuhraantunut myyjältä kuin minuutti.
Jos hän yleensä juoksuttaa ihmisiä turhaan niin sehän on vastenmielinen piirre. Ei jatkoon.
Myyjänä mieluiten autan asiakasta ja liikun kuin seison tyhjän panttina paikallani keräämässä läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä vastauksesi meni nyt niin överiksi, että uskon sinun olevan trolli. Toki palstamies jolla on tyttöystävä on jo varma trollauksen
Tuohtumukseni johtui myös siitä, että olin itse tuolloin kiireisessä asiakaspalvelutyössä ja siksi asemoiduin myyjän puolelle. Tiesin, että heillä on hommaa ilman ylimääräistäkin juoksuttamista. Myönnän täysin, että tämä vaikutti osaltaan reaktiooni ja pysyn kannassani edelleen, vaikka työnkuvani onkin sen jälkeen vaihtunut.
Ap
Ai että, kun itse olet ylikuormittunut työssäsi niin jokainen maailman myyjä on sitten sitä samaa? Olet kuulostanut ensimmäisestä viestistä lähtien luonnevikaiselta. En ole koskaan sovitellut huvikseni vaatteita, mutta en todellakaan ymmärrä tuollaista riehumista. Olet ahdistava.
Sinun kuuluisi olla tyttöystäväsi KUMPPANI eikä hänen tyttöystävä-esineesi, jota opastat käyttäytymään oikein. Kuulostat narsistilta.
Pitääkö tämäkin nyt vääntää urpomiehelle rautalangasta: vaateliikkeissä on sovituskopit, sitä varten että niitä tuotteita saa sovittaa.
Sitä varten se koukkukeppikin on siinä kaupassa, että myöskin ne tuotteet jotka ovat ainoastaan seinällä, saa sovittaa.
Myyjä siis teki työtään.
Vierailija kirjoitti:
Onnistunut trolli, kun saa jengin oikein kunnolla riehaantumaan. :D
En minäkään kyllä kykene ymmärtämään, miksi joku vapaaehtoisesti käyttäisi aikaansa sellaisten vaatteiden sovittamiseen, joita ei aio edes ostaa. Mutta on sitä monia muitakin huveja, joita en ihan tajua.
Naureskelet kun muut vastailevat trollille ja sitten vastaat itse trollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikutat kontrolloivalta.
Minä kyllä sovitan ihan mitä itse haluan. Enkä ikinä ota miestä mukaan kaupoille.
Tosiaan, kun kerran siellä olit, niin olisit voinut ostaa sen kalliin, ihanan paidan hänelle. Välinne olisivat nyt paljon paremmat. Jokainen typerä mielipide ja mykkäkoulu repii suhdetta pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ok yksinkertainen mies, minäpä selitän. Kun nainen sanoo, että hänellä ei ole varaa johonkin se ei tarkoita sitä että hänellä ei ole varaa siihen. Se tarkoittaa sitä, että jos tuote olisi ollut tarpeeksi kiinnostava niin hän olisi sen ostanut, mutta se ei ollut riittävän kiinnostava, jotta hän hylkäisi periaatteensa budjetista. Siinä käytiin näkymätön neuvottelu naisen ja tuotteet välillä. Niin sanotusti hänellä voitti järki tunteet, koska ostospäätöstä ei tullut, mutta hän oli ehdottoman avoin hylkäämään periaatteensa ihan samoin kuin teki sinunkin kohdalla kun aloitte seurustella.
Tämä on ehkä älykkäin kommentti minkä olen koskaan av:lla lukenut!👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan tämä oli ennen joulua? Yritti tehdä sulle joululahjan ostamisen helpoksi mutta et älynnyt.
Kun naisella ei ole varaa ostaa niin miehellä pitää olla varaa ostaa? Aika törkeetä.
Ennen vanhaan miehet ostivat naiselleen vaatteita, yllättivät mekolla tai muulla. Ap voi sitten ruveta niin tekemään, kun kerran joku vanha puseroasia jäi noin kaihertamaan, eikä tyttöystävä kerran mielestäsi osannut oikein toimia kaupassa. Tyttöystävällesi ei sitten jää muuta kuin hyväksyä tai hylätä valintasi.
Ap, jos asiakaspalvelutyössä on kiire, se osoittaa vain sen, että on huono ja kykenemätön työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan tyyppi kehitti tuosta riidan. Kohta on taas sianjättöpäivät 🐖.
Käypäs ap ostamassa se paita tyttikselle ja pyydä anteeksi sun dorkaa käytöstä. Saatat jopa saada tuheroa :D
lä mene naisen kanssa ostoksille!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naisella ei ole varaa ostaa niin miehellä pitää olla varaa ostaa? Aika törkeetä.
Yleensä joululahjaksi ostetaan jotain vähän arvokkaampaa. Ja lisäksi tyttöystävä halusi olla hienotunteinen eikä pilata yllätystä.
Naisen logiikkaa. Eli ei logiikkaa.