Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmistyypin, joka vääntää aina kaikesta?

Vierailija
01.01.2024 |

Mikään sopimus ei mene ok, vaan aina alkaa kauhea vääntö pikkujutuista. Itse kutsuvat sitä neuvottelemiseksi.

olen tavannut kaksi tällaista ihmistä, ja molempien kanssa menee aika ajoin sukset ristiin, vaikka minua yleensä kutsutaan helpoksi ja mutkattomaksi ihmiseksi. Osaako joku sanoa, miksi? Mikä heitä ärsyttää minussa?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaan tarvitaan kaksi. Ja jos kyse pikkujutuista, miksi et anna periksi, puuttuuko pelisilmä?

Vierailija
2/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitaan tarvitaan kaksi. Ja jos kyse pikkujutuista, miksi et anna periksi, puuttuuko pelisilmä

Toki annan periksi, jos se on minulle pikkujuttu. Jos toiselle asiat ok ok, niin ne on minullekin ok. Mutta kun toinen haluaa minun tekevät lisäksi sitä ja tätä, niin en jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riitaan tarvitaan kaksi. Ja jos kyse pikkujutuista, miksi et anna periksi, puuttuuko pelisilmä

Toki annan periksi, jos se on minulle pikkujuttu. Jos toiselle asiat ok ok, niin ne on minullekin ok. Mutta kun toinen haluaa minun tekevät lisäksi sitä ja tätä, niin en jaksa. 

Kieltäydy tekemästä lisää ja asiaan kuulumatonta. Tai vaadi häneltä jotain vastapainoksi.

Tai sano suoraan mikä pännii.

Vierailija
4/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. Päällepäsmäri, ei voi luovuttaa ilman voittoa.  Pidä kiinni omista rajoistasi ja ota tarvittaessa etäisyyttä. Kaikkeen ei tarvitse suostua.

Vierailija
5/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mun vaimo.

Vierailija
6/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydy tekemästä lisää ja asiaan kuulumatonta. Tai vaadi häneltä jotain vastapainoksi.

niin toiminkin, tilanteen mukaan, mutta tässä ketjussa yritän selvittää, tunteeko joku tyypin, ja mikä heitä ärsyttää. 

Vierailija
7/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin toiminkin, tilanteen mukaan, mutta tässä ketjussa yritän selvittää, tunteeko joku tyypin, ja mikä heitä ärsyttää. 

Vain samanlainen ihminen voi kertoa mikä pännii. Ja toisen puolesta on vaikea mennä sanomaan. Uskotko horoskooppeihin? Vähän sama juttu lähteä arpomaan.

Vierailija
8/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mun vaimo.

Mielikuvitus vaimo

Vierailija
9/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on joku tietty kuva siitä, mikä on kohtuullista ja reilua. Sinut on ehkä kasvatettu "pysymään kohtuudessa", eli tyytymään, vaikka olisit halunnut jotain muuta. Muuten olet hankala.

Sinua saattaa ärsyttää se, että toinen epäröimättä hakee parasta ratkaisua. Koska sinä tyydyt, hänenkin pitäisi tyytyä.

Vierailija
10/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! Väännän vain torttuja.💩 t.Sylvi 90v

Vierailija
11/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sua ärsyttää siksi, kun olet samanlainen jäärä joka ei halua luovuttaa vaan haluat saada oman tahtosi läpi.

Vierailija
12/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain samanlainen ihminen voi kertoa mikä pännii. Ja toisen puolesta on vaikea mennä sanomaan. Uskotko horoskoopp

Jos sinä tunnet tällaisen tyypin, ja kerrot omat päätelmäsi hänestä, niin mitä arpomista siinä on? Sinun mielipidettäsi tässä kysyn.

Vierailija
13/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sua ärsyttää siksi, kun olet samanlainen jäärä joka ei halua luovuttaa vaan haluat saada oman tahtosi läpi.

voi olla, että olen jäärä, mutta vääntäjä en ole. Minulle helppous on arvo sinänsä. Jos jokin asia menee helposti, niin on olemassa good enough.

Vierailija
14/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla on joku tietty kuva siitä, mikä on kohtuullista ja reilua. Sinut on ehkä kasvatettu "pysymään kohtuudessa", eli tyytymään, vaikka olisit halunnut jotain muuta. Muuten olet hankala.

Sinua saattaa ärsyttää se, että toinen epäröimättä hakee parasta ratkaisua. Koska sinä tyydyt, hänenkin pitäisi tyytyä.

ihan hyvä pohdinta. 

itse en halua olla hankala ihminen. En tajua, että joku haluaa.

Vierailija
15/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enkä oo vastaavasta koskaan kuullut. Ite oot keksiny koko ihmistyypin ja oot väärässä

Vierailija
16/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ns. Päällepäsmäri, ei voi luovuttaa ilman voittoa.  Pidä kiinni omista rajoistasi ja ota tarvittaessa etäisyyttä. Kaikkeen ei tarvitse suostua.

joo, molemmat ovat besserwissereitä. Kaupankäyntiä koko ajan. Aina kun toinen tuo jotain tai kiittää jostain, niin tietää, että aja, nyt hän haluaa taas jotain. 100 % varmuudella. 

Vierailija
17/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä pohdinta. 

Ei hän välttämättä ole objektiivisesti ottaen hankala, vaan ainoastaan sinun mielestäsi.

Hän ei varmasti koe olevansa lainkaan hankala. Hänen mielestään sinä saatat olla hankala, kun et suostu neuvottelemaan vaan jurotat önkkönä ja naama punaisena.

Vierailija
18/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain samanlainen ihminen voi kertoa mikä pännii. Ja toisen pu

Jos sinä tunnet tällaisen tyypin, ja kerrot omat päätelmäsi hänestä, niin mitä arpomista siinä on? Sinun mielipidettäsi tässä kysyn. 

"Osaako joku sanoa, miksi? Mikä heitä ärsyttää minussa?"

Kuinka menet toisen pään sisälle ja vaikka itse olisit tällainen ihminen, et voi siltikään sanoa mitä joku samanlainen ajattelee.

Elämä olisi todella helppoa jos näin voisi toimia. Jokainen tähän vastannut arpoo ja kuvittelle vain.

Vierailija
19/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä pohdinta. 

Ei hän välttämättä ole objektiivisesti ottaen hankala, vaan ainoastaan sinun mielestäsi.

Hän ei varmasti koe olevansa lainkaan hankala. Hänen mielestään sinä saatat olla hankala, kun et suostu neuvottelemaan vaan jurotat önkkönä ja naama punaisena.

uskon, etteivät pidäitseään hankalina. Ja tod näk pitävät minua hankalana - sitähän tässä ihmettelen, että milläköhän tavalla minä olen heidän mielestään hankala. Toinen vain aina toistelee, kun tämä kommunikaatio on niin vaikeaa.

Ne, joiden kanssa olen puhunut, pitävät myös heitä molempia hankalina. Tietty nämä ihmiset ovat kavereitani ja itseni tyyppisiä. 

Neuvottelen toki, jos asia on minulle tärkeä. Jos ei ole tärkeä, niin sanon, ettei kiinnosta. Ja tämä ihminen ponnahtaa kuin koho pintaan puhumaan samasta asiasta ja uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
20/94 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain samanl

Osaako joku sanoa, miksi? Mikä heitä ärsyttää minussa?"

Kuinka menet toisen pään sisälle ja vaikka itse olisit tällainen ihminen, et voi siltikään sanoa mitä joku samanlainen ajattelee.

Elämä olisi todella helppoa jos näin voisi toimia. Jokainen tähän vastannut arpoo ja kuvittelle vain.

Aina voin saada jonkun tiedonmurusen, jota en ole itse ole tullut ajatelleeksi. Se voi muuttaa minun ajatuksiani, ja minun toimintatapaa heidän kanssaan. Edes pikkasen. Eli: kyllä kannattaa arpoa, vaikka onkin vain  luulemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme