Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka eivät tyydytä itseään?

Vierailija
01.01.2024 |

Onko mahdollista, että on naisia, jotka eivät itsetyydytä? Kumppani väittää, ettei ole tyydyttänyt itseään nuoruusvuosien jälkeen eli yli 20 vuoteen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, naisilla ei ole samanlaista fyysistä tarvetta päästä purkautumaan kuin miehillä on.

Vierailija
2/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, mun vaimo on myös sellainen, ei ole 30 vuoden yhdessäolon aikana tyydyttänyt itseään kuin varmaan yhden käden sormilla laskettavan määrän. Ei kuulemma saa siitä mitään irti, kullia vain pitää saada. Vaikea itse ymmärtää, mutta uskottava se kai on kun niin sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että oikeasti on ketään sinkkua tai parisuhteessa olevaakaan, joka ei joskus harrasta omakivaa. Vai voiko joku väittää, ettei edes joskus ole suihkutellut alapäätään vähän tarpeettoman pitkään tms.

Vierailija
4/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, mun vaimo on myös sellainen, ei ole 30 vuoden yhdessäolon aikana tyydyttänyt itseään kuin varmaan yhden käden sormilla laskettavan määrän. Ei kuulemma saa siitä mitään irti, kullia vain pitää saada. Vaikea itse ymmärtää, mutta uskottava se kai on kun niin sanoo.

Täysin uskottavaa, että yhden käden sormet riittää.

Vierailija
5/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole harrastanut itsetyydytystä sitten teinivuosien eli aikaa varmaan yli 30 vuotta.

Vierailija
6/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse uskoa, en minäkään sitä itse ymmärrä. Sen kuitenkin uskon, että oman vaimoni tunnen paremmin kuin kukaan palstalainen, vaikka täällä keskimääräistä tiheämmässä meedioita ja muita selvänäkijöitä onkin.

Vierailija
7/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules! Ei se että on se sellainen lisääntymis elin, tarkoita: että sitä on jotenkin pakko käyttää? 

Älä ole nyt sentäs mikääni#iootti siellä, kuules.

-

..ja tää toimii (paljon paremmin) vielä:

"

;)) ..kuule että ja TOIMII aina.

8/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käytä niin mistä tiedät että toimii?

Vierailija
9/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha kun kukaan ei enää tiedä miten Jarlalle voi lähettää strippi-ideoita 

Vierailija
10/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran usein olen väitteen kuullut että kai se täytyy uskoa. Tiedän myös naisen joka on tietoisesti opetellut sen aikuisiällä. 

Vierailija
11/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sanoi jo nuorena, ettei ole saanut koskaan mitään irti omasta kivasta. Siitä lähtien kun sai ekan kerran kanssani orgasmin juuri 18v täytettyään on ulkoistanut hänen orgasminsa mulle. En oikein usko, että olisi tyydyttänyt itseään, kun ei kerran edes itse koske klitorikseensa koskaan. Hänelle on riittänyt, että saanut kanssani vähintään yhden orgasmin viikossa. Hänen orgasminsa on aina vaatineet pitkänkaavan hyväilyt.  Sinänsä olen ollut oikein otettu, että hän on aina ollut halukas ja orgasmia vailla kun meillä on ollut seksiä. Näin menty koko ikä. Mutta vastaavasti seksiä ollut aina niin paljon etten ole itsekään harrastanut omakivaa kuin ehkä max 2 krt kuussa koko pitkän parisuhteen aikana. Kassit tyhjänä ei ole ollut syytä.

Vierailija
12/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vaikea uskoa. Itse teen tuota monta kertaa viikossa, parisuhteessa tai ei. 

Vierailija
13/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan tosi paljon seksihaluista. Itse haluan seksiä joka päivä ja joskus kesken työpäivänkin. En osais kuvitella elämää ilman masturbointia.

Nainen 48v

Vierailija
14/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen puoliso joka ei omien sanojensa mukaan koskaan itsetyydytä mutta tiedän varmasti että asia on toisin

Vierailija
15/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen puoliso joka ei omien sanojensa mukaan koskaan itsetyydytä mutta tiedän varmasti että asia on toisin

Olen ostanut vaimolleni vaikka mitä leluja ja hän on ostanut itselleenkin. En osa on mun laatikossa käyttämättöminä ja osa vaimon yöpöydänlaatikossa tehdaspaketeissa käyttämättöninä. Harvoin halunnut edes dildoja käytettäväksi, eikä surinoista ole pitänyt mitään mitä kokeiltu. Enegiataloudellisessa suihkussakin niin huono paine, että tokkopa onnistuisi silläkään. Mutta olen sormettanut ja nuollut kohta 48v putkeen joka viikko, eli voisin kuvitella, että on riittänyt. Olen aina ollut sitä mieltä, että mitä enemmän vaimolla ollut seksi mielessä sen parempi minulle. Joten hänen omakivat olisivat sataneet minun laariin. Siksi noita leluja ostellut koko ikäni.

Vierailija
16/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin ja sekin vielä, että lupasin vaimolle aina tyydystä kun hän haluaisi. En ole koskaan kieltäytynyt. Sanonutkin monesti,että voisin nuolla ja sormettaa vaikka joka päivä. 

Vierailija
17/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut vaimolleni vaikka mitä leluja ja hän on ostanut itselleenkin. En osa on mun laatikossa käyttämättöminä ja osa vaimon yöpöydänlaatikossa tehdaspaketeissa käyttämättöninä. Harvoin halunnut edes dildoja käytettäväksi, eikä surinoista ole pitänyt mitään mitä kokeiltu. Enegiataloudellisessa suihkussakin niin huono paine, että tokkopa onnistuisi silläkään. Mutta olen sormettanut ja nuollut kohta 48v putkeen joka viikko, eli voisin kuvitella, että on riittänyt. Olen aina ollut sitä mieltä, että mitä enemmän vaimolla ollut seksi mielessä sen parempi minulle. Joten hänen omakivat olisivat sataneet minun laariin. Siksi noita leluja ostellut koko ikäni.

Ei siihen mitään leluja tarvita. Harvoin tulee itsekään käytettyä noita, vaikka jatkuvasti runkkaan. 

Vierailija
18/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, ootko ikinä itse runkannu käsin vai käytätkö aina tekopillua?

Anteeksi, mutta äärimmäisen hyvä kuvaus siitä, miten pihalla mies voi olla naisen seksuaalisuudesta.

Vierailija
19/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan vaimoni kertomukseen. Kuten sanoin, mulle ihan se ja sama, harrastaako omakivaa vai ei. Mutta Finsex tutkimustenkin mukaan kaikki naiset eivät harrasta, eivätkä edes ne naiset saa parhaiten yhdynnässä orgasmeja jotka harrastavat eniten omakivaa. Eivät siten liity toisiinsa mitenkään. Joillekin on näemmä vaikea ymmärtää tai sulttaa, että toisilla pareilla voi antaa ja luottaa puolison hoitavan tyydytystarpeensa. Enimmät tarpeeni on vaimokin hoitanut. Joskus harvoin on jäänyt panetus vielä päälle seksin jälkeen,että olen tyhjentänyt itse loput. Yleensä ei ole tarvinnut. Mielummin laskenut vaimon suuhun tai pilluun. 

Vierailija
20/23 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlainen puoliso. Kysyttäessä ei myönnä masturboineen vaikka tiedän tasan tarkkaan näin tapahtuneen siis suoraan valehtelee. No, seksikin on melko nihkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme