Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä ei todellakaan kukoista 35v. jälkeen

Vierailija
01.01.2024 |

Olenko ainoa, jolla seksielämä on kaikkea muuta kuin kukoistavaa vanhemmiten? Olen siis 40v. täyttävä naimisissa oleva, vajaa 3v. lapsen äiti ja ihmettelen naistenlehtien ym. juttuja keski-ikäisistä naisista, joiden seksuaalisuus on puhjennut kukkaan yms. 

Olen itse ollut nuorempana 20-35-vuotiaana tosi aktiivinen ja mulla on ollut hyvä seksuaalinen itsetunto ja antoisa seksielämä. Nyt vakiintumisen, lapsen saannin ja keski-ikään tulemisen myötä tuntuu kuin tuo puoli itsestä olisi kokonaan kuollut. En edes ajattele seksiä tai fantasioi, mikään ei tunnu kiinnostavan sillä saralla.

Muuten elämä on ihan mallillaan ja olen kyllä aktiivinen elämässäni muuten, on mielekläitä harrastuksia, antoisia ystävyyssuhteita ja muutenkin oman näköistä elämää, pois lukien tuo yksi elämänalue. Vaihdevuosiakaan mulla ei vielä ole, on kyllä sekin tutkittu. Saisiko täältä vertaistukea vai olenko tosiaan ihan outolintu?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 40+ miehenä seksielämä loppui jo 12 vuotta sitten lapsien myötä. Mieli tekis mutta halukasta naista ei oo näkyny.

Vierailija
42/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. muistisairas vanhempi ja hänen hoitaminen, työttömyysjakso, työpaikkojen haku, läheisten kuolemat ja endometrioosioireet veivät halut. En yksinkertaisesti jaksa seksiä juuri nyt. Olen ollut finaalissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä sigmamiehenä olen huomannut sen, että naisten iskeminen on helpompaa kuin aiemmin. Harjoitus tekee mestarin. Toisaalta juuri tämä asian helppous superpinnallisessa ajassa, aiheuttaa sen, että geneettinen metsästysvietti radikaalisti alenee. Metsästys on palkitsevaa psykologisesti vain, kun siihen liittyy todellista haastetta.

35v nainen ei todellakaan ole yhtä kaunis kuin 25v. Paskasta työstä paska palkka.

Vierailija
44/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne. 🤮

Vierailija
45/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muista: Se että seksielämäsi hyytyy on aina miehesi syytä.

Miten sä voit tuon tietää? Syy voi olla mikä vaan.

Vierailija
46/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla kaikki on miesten syytä

Vierailija
47/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko lehtijuttuja. Noin ei tapahdu oikeassa elämässä.

Vierailija
48/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset:

Mitä sillä on väliä jos naiset eivät kiinnostu parikymppisinä? Sehän on hyvä jos löydät naisen kolmekymppisenä. Eikä siitä kannata huolehtia, että naisella on kiire hankkia lapsia ja se on perimmäinen syy miksi aloita kiinnostamaan. Etkö tiennyt, että lapsen saaminen kasvattaa naisen seksihaluja, ja nelikymppisenä nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan. Nyt sitä seksiä vasta harrastetaankin!

(totuus: naiset harrastavat eniten seksiä parikymppisinä. Siitä huolimatta, että parikymppisissä on enemmän sinkkuja)

Vierailija
49/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset:

Mitä sillä on väliä jos naiset eivät kiinnostu parikymppisinä? Sehän on hyvä jos löydät naisen kolmekymppisenä. Eikä siitä kannata huolehtia, että naisella on kiire hankkia lapsia ja se on perimmäinen syy miksi aloita kiinnostamaan. Etkö tiennyt, että lapsen saaminen kasvattaa naisen seksihaluja, ja nelikymppisenä nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan. Nyt sitä seksiä vasta harrastetaankin!

(totuus: naiset harrastavat eniten seksiä parikymppisinä. Siitä huolimatta, että parikymppisissä on enemmän sinkkuja)

Olen harrastanut seksiä lukuisten naisten kanssa, ja hämmästyttävän moni nelikymppinen nainen on kyllä tosi kiimainen ja seksin nälkäinen.

Jos saisi yhdistettyä samaan pakettiin kolmekymppisen naisen ulkonäön ja nelikymppisen naisen seksivietin, niin siinä olisi kova yhdistelmä. 

Vierailija
50/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset:

Olen harrastanut seksiä lukuisten naisten kanssa, ja hämmästyttävän moni nelikymppinen nainen on kyllä tosi kiimainen ja seksin nälkäinen.

Jos saisi yhdistettyä samaan pakettiin kolmekymppisen naisen ulkonäön ja nelikymppisen naisen seksivietin, niin siinä olisi kova yhdistelmä. 

Nelikymppisenä se on "hit and miss". Osa on kiimaisia, osalla menee reidet kiinni lopullisesti. Jos harrastaa seksisuhteita, niin tietysti törmää vain niihin kiimaisiin.

Vierailija
51/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, sitten vaihdevuosien hujakoilla ;) Ja sinulla on tosi pieni lapsikin, harvoin se silloin kukoistaa.

Vierailija
52/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ansiota. 

Siis siinä tapauksessa että seksielämä pysyy upeana ja aktiivisena lapsista, perheestä ja ikääntymisestä huolimatta:)

Vierailija
53/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä läheisyyttä muuten parisuhteessa? Se voi myös vaikuttaa jos ei ole 

Vierailija
54/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset:

Jos saisi yhdistettyä samaan pakettiin kolmekymppisen naisen ulkonäön ja nelikymppisen naisen seksivietin, niin siinä

Miten näitä seksisuhteita harrastetaan? Mielelläni tällaiseen harrastukseen lähtisin

M40

Vierailija
55/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ansiota. 

Siis siinä tapauksessa että seksielämä pysyy upeana ja aktiivisena lapsista, perheestä ja ikääntymisestä huolimatta:)

Siis miehestä huolimatta pysyy koska nainen sen teki. Yleensä jättämällä sian

Vierailija
56/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se muuten kukoistaisi mutta miehellä on erektio-ongelma. Eikä hän itse myönnä että mitään ongelmaa on, suuttuu vaan jos asian ottaa puheeksi. Löysä muna on todella epätyydyttävä. Yhdessä 26 vuotta.

Sinä:"Kuule kun sinulla on aina tuo liian löysä nysä..."

Mies:"*Miten tuolle hielle ja perseelle haisevalle mätisäkille uskaltasi kertoa oikeat syyt munan löysyydelle..*"

Vierailija
57/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 49 vuotias ja erittäin viriili nainen. Lisäksi huolehdin ulkonäöstäni ja urheilen ja terveet elämäntavat. Ihmiset aina hämmästyvät kun kerron ikäni, lisäksi saan usein kehuja ulkonäöstäni rehellisesti sanottuna vaikka se kuulostaa itsekehulta mutta niin vain minulle usein käy. Seksielämä on vilkasta. 

Vierailija
58/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin se on miehen tai miesten syytä. Nainen haluaa aina hyvää seksiä.

Vierailija
59/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä sigmamiehenä olen huomannut sen, että naisten iskeminen on helpompaa kuin aiemmin. Harjoitus tekee mestarin. Toisaalta juuri tämä asian helppous superpinnallisessa ajassa, aiheuttaa sen, että geneettinen metsästysvietti radikaalisti alenee. Metsästys on palkitsevaa psykologisesti vain, kun siihen liittyy todellista haastetta.

Tässä ketjussa ei ole puhe tuosta asiasta. Mene muualle,kiitos!

Vierailija
60/101 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 5 kymppisillä yleensä vanhempi mies jonka halut vähenee. Kyllä naiset on yleensä viriilejä ja varsinkin kaikenlainen hellyys ois ihanaa mutta miehet on vanhetessaan tylsiä.Eikäsitä seksiä viitsi kinuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi