Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä ei todellakaan kukoista 35v. jälkeen

Vierailija
01.01.2024 |

Olenko ainoa, jolla seksielämä on kaikkea muuta kuin kukoistavaa vanhemmiten? Olen siis 40v. täyttävä naimisissa oleva, vajaa 3v. lapsen äiti ja ihmettelen naistenlehtien ym. juttuja keski-ikäisistä naisista, joiden seksuaalisuus on puhjennut kukkaan yms. 

Olen itse ollut nuorempana 20-35-vuotiaana tosi aktiivinen ja mulla on ollut hyvä seksuaalinen itsetunto ja antoisa seksielämä. Nyt vakiintumisen, lapsen saannin ja keski-ikään tulemisen myötä tuntuu kuin tuo puoli itsestä olisi kokonaan kuollut. En edes ajattele seksiä tai fantasioi, mikään ei tunnu kiinnostavan sillä saralla.

Muuten elämä on ihan mallillaan ja olen kyllä aktiivinen elämässäni muuten, on mielekläitä harrastuksia, antoisia ystävyyssuhteita ja muutenkin oman näköistä elämää, pois lukien tuo yksi elämänalue. Vaihdevuosiakaan mulla ei vielä ole, on kyllä sekin tutkittu. Saisiko täältä vertaistukea vai olenko tosiaan ihan outolintu?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juu jos olisin tämän juntin aggressiivisen tyypin kanssa jatkanut avioliitossa tähän asti, niin vaikea kuvitella että olisi halut kasvaneet. Vaikka tämä nyt ei aloittajan tilanne ollutkaan, vaan hänellä ilmeisesti on koko ajan ollut hyvä mies. Voisiko joku snapsi tai pikku paukku auttaa asiaa? Romanttinen musiikki? Jos mies antaisi sinulle extrahuomiota jollain tapaa? Baareissa haluat sytytetään alkoholilla ja musiikilla. Voisiko tämä toimia myös kotona? (Ja baareissa tuo meno nyt onkin syntiä...) Tai jos mies veisi sinut jotenkin näyttävästi ulos. Maksaisi molemmille vaikka jotkut ooppera- tai balettiliput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän