Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies voi rakastua vanhaan naiseen?

Vierailija
31.12.2023 |

Esim yli 60 vuotiaaseen. Onko tuo joku biologinen juttu? 

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverimies rakastui 32-vuotiaana 50-vuotiaaseen naiseen. Tästä on reilu kymmenen vuotta ja ilmeisesti rakastavat edelleen toisiaan kun kerran ovat naimisissa. Mies tosin ei ole koskaan halunnut omia lapsia ja oli jo tehnyt sterin ennen vaimonsa tapaamista.

Hyvä juttu,, mutta onko tämä harvinaista?? 

Voi ollakin, koska edelleen tällaista asetelmaa pidetään jotenkin oudompana kuin samalla ikäerolla silloin kun mies on vanhempi.

Vierailija
22/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sileä iho vs kurttuinen iho on koodattu y- kromosomien parinvalintakriteereihin

Niin mutta olisi mielenkiintoista tietää voiko mies rakastua vanhaan naiseen jos vaikka viettää sen kanssa aikaa yhdessä. 

voi ystävystyä, mutta rakastuminen vaatii että haluaa laittaa ketun koloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aidon rakastumisen raja menee naisesta riipuen 35-40 vuotiaassa. Biologia sanelee että tämän jälkeen nainen ei näytä enää miehen silmään romanttisessa mielessä houkuttelevalta, sillä hän alkaa olla hedelmätön. Ihan kivoja kaveriparisuhteita voi tietenkin edelleen kehittyä mutta ne ovat enemmän laatua sisko ja veli.

Vierailija
24/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta olisi mielenkiintoista tietää voiko mies rakastua vanhaan naiseen jos vaikka viettää sen kanssa aikaa yhdessä. 

Ei kai rakkaus seksiä ole? Rakkaus on välittämistä ja huolenpitoa 

Vierailija
25/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ihmiset olettavat aivan kummallisia asioita, kuten ettei mies voisi rakastua vanhaan naiseen? Ihmiset rakastuvat toisiinsa vielä vanhainkodissakin.

Koska se on tosi harvinaista nähdä 30v mies ja 60v nainen pari. 

Katri Helena ja Tommi. Ikäero 32 v. Katri sanoi hiljan jossain haastattelussa että hän ymmärtää että heidän suhteensa muuttuu jossain vaiheessa pelkäksi ystävyyssuhteeksi. Sepä se, mutta milloin ja missä vaiheessa voi kysyä. Joutuuko Tommi vaipanvaihtajaksi vielä jos jatkavat yhdessäoloa? Katri täyttää 80v 2025. Kukaan ei voi taata kohdallaan eikä kenenkään kohdalla että pysyy Aira Samulinin tapaan loppuun saakka saappaat jalassa.

Vierailija
26/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikää katso, olen m44 ja avoliitossa 63 vuotiaan naisen kanssa.

Vierailija
27/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai rakkaus seksiä ole? Rakkaus on välittämistä ja huolenpitoa 

jos on kyseessä oma lapsi.

Vierailija
28/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia, ainakin monet heistä. Jotkut ovat sitä mieltä, että hehkeä nuorempi nainen on heidän tasoaan, vaikka itsellä olisi iso maha, roikkuvat kasvot ja kaljua.

Tasa-arvo on sitä, että ihmisillä ei ole mitään tasoja kuten sinun maailmassasi. Aina saa yrittää.

Vierailija
29/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia, ainakin monet heistä. Jotkut ovat sitä mieltä, että hehkeä nuorempi nainen on heidän tasoaan, vaikka itsellä olisi iso maha, roikkuvat kasvot ja kaljua.

Mies pystyy todellisuudessa rakastumaan vain parikymppiseen naiseen. Sitä vanhempaan tyydytään. Poikkeuksen muodostavat Di Caprion tapaiset tähdet jotka saavat haluamansa nuoren naisen. 

Vierailija
30/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos kysymys koukkasi mutta mietin tätä biologisesta näkökulmasta tehtävää varten ja olen itse nainen. Ymmärrän kyllä jos vanhempi pariskunta rakastaa toisiaan tai saman ikäiset. Mutta tässä mietin esim vaikka 39v miestä ja yli 60v naista. 

Vierailija
31/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31-vuotias Tommi Liimatainen rakastui 63-vuotiaaseen Katri Helenaan 15 vuotta sitten ja ovat yhä yhdessä. 

Sauli niinistö sai lapsen 70 vuotiaana.

Joo, olihan se kun Sale jäi raskauden takia pressan hommista sivuun kahdeksi kuukaudeksi. Imetti myös lasta kunnes vaihtoivat Jennin kanssa rooleja.

Vierailija
32/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt flirttailla vanhempien naisten kanssa. Vaikeaa se on. Aivan kuin heidän seksuaalisuus olisi sammunut. Nuorempien kanssa helpompaa.

Vierailija
33/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos kysymys koukkasi mutta mietin tätä biologisesta näkökulmasta tehtävää varten ja olen itse nainen. Ymmärrän kyllä jos vanhempi pariskunta rakastaa toisiaan tai saman ikäiset. Mutta tässä mietin esim vaikka 39v miestä ja yli 60v naista. 

Hyvin erikoisena tällaista paria kyllä moni pitäisi. Eikä vähiten miehen äiti. Varmaan aika tukalia tilanteita kohdata itsensä ikäinen pojan vaimo.

Vierailija
34/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31-vuotias Tommi Liimatainen rakastui 63-vuotiaaseen Katri Helenaan 15 vuotta sitten ja ovat yhä yhdessä. 

Häh, onko heillä noin paljon ikäeroa? 32 vuotta??? Minä olen ihastunut 9 vuotta nuorempaan mieheen, ikämme 34 v ja 43 v ja koen olevani aivan liian vanha hänelle, että hän voisi ikinä ottaa minua tosissaan, tämän 9 vuoden ikäeron takia.

Vierailija
35/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuuskymppinen haluaa kolmekymppisen vaikka onkin halut hyvin tallella.

Vierailija
36/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt flirttailla vanhempien naisten kanssa. Vaikeaa se on. Aivan kuin heidän seksuaalisuus olisi sammunut. Nuorempien kanssa helpompaa.

Ehkä et vain kiinnosta vanhempia naisia. Itse olen "vasta" 47 v enkä ole kiinnostunut yhtään alle 40 vuotiaista miehistä. Itselläni on kaksi poikaa (aikuisia jo) ja tulee vaan äitifiilis. Ei kiinnosta edes flirttailla, koska en näe nuoria tai nuorehkoja miehiä seksuaalisesti kiinnostavina.

Vierailija
37/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 35 ja minä 26 vuotta vanhempi. Joten vastaus ap:n kysymykseen, ettei meidän kummankaan arvomaailmaan kuuluu perhekeskeinen elämä ja lapset. Se, mitä mies minussa näkee ja kokee ihmetyttää joskus. 

Tiedoksi kyynikoille, etten ole etsinyt itselleni omaishoitajaa. Mistä ihmeestä jotkut saavat päähänsä, että suhteen pitää kestää kakkavaippavaiheeseen asti? Kyllä laitoshoito on siinä vaiheessa paras paikka , sillä  tarpeet elämiseen ovat  kutistuneet syömiseen ja nukkumiseen. 

Olen alusta lähtien sanonut miehelleni,että hän on vapaa lähtemään niin tuntiessaan. Se iso plussa meissä vanhoissa akoissa on, ettei "miehen saaminen" ole elämää suurempaa väristystä. Jos ukko on fiksu ja jonka kanssa on helppo olla voi harkita, että jatketaan edelleenkin tutustumista. Meillä nyt kuusi vuotta takana.

Vierailija
38/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt rehellisiä ollaan, niin en minäkään tykkää 55v miehen roikkuvasta kurttuihosta. Mutta minkäs teet, vanha olen itsekin, 53 jo. Mies taas katseli liikaa niitä nuoria naisia, joten sai jäädä haaveilemaan keskenänsä.

Vierailija
39/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt rehellisiä ollaan, niin en minäkään tykkää 55v miehen roikkuvasta kurttuihosta. Mutta minkäs teet, vanha olen itsekin, 53 jo. Mies taas katseli liikaa niitä nuoria naisia, joten sai jäädä haaveilemaan keskenänsä.

aina mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Oikea ratkaisu molemmille.

Vierailija
40/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole, mutta me suljetaan silmät poikasilta. Ikäisemme mies on samalla tasolla, en minä ainakaan halua nuorelta riistää niitä hyviä vuosia kun voi katsella vielä ikäisiään rypyttömiä tms. Miehet kai eivät koe häpeää ja odottavat nuoremman naisen katselevan heitä mielellään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi