Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies voi rakastua vanhaan naiseen?

Vierailija
31.12.2023 |

Esim yli 60 vuotiaaseen. Onko tuo joku biologinen juttu? 

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen ei voi saada enää lapsia joten sitoutuminen on turhaa, sopii reiäksi paremman puuttessa.

Voi voi. Kun täällä te miehet valitatte joka päivä, että ette edes halua niitä lapsia. Nytkö se lasten saamattomuus onkin se ongelma?

miehet haluaa naisia jotka PYSTYY saamaan lapsia. Se on biologinen vietti. Se että ei halua kersoja nurkkiin on sitten päätös.

Oletko koittanut rakastua vähän vanhempaan naiseen? Mietin voisiko se olla mahdollista. 

Kuulostaa joltain pakkoavioliitolta tms, missä tuollaista ehdotellaan.

Ja tietenkin se on mahdollista. Toki sitten lienee kyse jostain fetissistä tai puhtaasta hyväksikäytöstä, jos toinen on 20v ja toinen vaikka 80v, mutta ei ne 10-15 vuoden ikäerot kuitenkaan niin mahdottoman harvinaisia ole noinkaan päin. 

Vierailija
142/148 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaa nuori, terve ja hedelmällinen pilu. Näin se on esi-isiemme valintojen kautta valikoitunut geeneihin. Vanha nainen on lisääntymistarkoituksessa täysin hyödytön riippakivi.

Mikä näissä jutuissa on niin ihmeellistä?

Sama kun miksi naiset haluaa ison, vahvan, kykenevän ja älykkään miehen; se preferenssi valikoitiin miljoonien sukupolvien aikana. Iso, vahva, kykenevä ja älykäs kumppani oli valttia lisääntymiseen ja selviytymiseen. Kippas kappas, tämä on edelleen se mitä naiset haluaa kumppanilta.

Turha ruikuttaa, luonto määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi rakastua. Ja miksei rakastuisi, jos on samaa ikäluokkaa kuin nainen. Se, että 25v mìes rakastuisi 65v naiseen voikin jo olla vähän enemmän kiven alla.

Vierailija
144/148 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä kiinnostaa nuori, terve ja hedelmällinen pilu. Näin se on esi-isiemme valintojen kautta valikoitunut geeneihin. Vanha nainen on lisääntymistarkoituksessa täysin hyödytön riippakivi.

Mikä näissä jutuissa on niin ihmeellistä?

Sama kun miksi naiset haluaa ison, vahvan, kykenevän ja älykkään miehen; se preferenssi valikoitiin miljoonien sukupolvien aikana. Iso, vahva, kykenevä ja älykäs kumppani oli valttia lisääntymiseen ja selviytymiseen. Kippas kappas, tämä on edelleen se mitä naiset haluaa kumppanilta.

Turha ruikuttaa, luonto määrää.

Ei kiinnosta lisääntyminen, kun omat lapset ovat jo 25v ja 21v. Mutta ei kiinnosta myöskään "mummomainen" nainen partnerina, oli sitten vanhempi tai nuorempi kuin itse olen. Siihen varmaan vaikuttaa alitajuisesti myös se hedelmällisyysaspekti. 

Eli nainen voi hyvin olla jonkun vuoden itseäni vanhempi, JOS on kuitenkin nuorekas ja sirpsakka kasvoiltaan ja olemukseltaan.

Vierailija
145/148 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi rakastu eikä vanhempi nainen epäseksuaalinen ole. Itse olen 71 ja aikamoinen puuma vielä ja kyllä seksi on mielessä. Nyt minuun on rakastunut 40 -vuotias sotilasmies. En jää sängyssä toiseksi nuorille naisille.

Vierailija
146/148 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä voiko olla todellista tai mitä se voisi sitten edes olla?

Asia jäi mietutyttään mua, mutta sitten kysyin yläkerranUllalta( n.+60v, eronnut, tupakoiva ja reilusti alkontuotteita käyttävä) ihana ihminen kun olin tätä tietoa vailla. Näin hän iloisesti kertoi siitä.

Suomessa (kylmillä seuduilla) puuma saattaa kasvaa jopa yli 120 kilogramman painoiseksi, mutta trooppisilla seuduilla se saattaa hyvinkin olla alle 50 kilogramman painoinen.

Puuman vartalo on noin 150200 cm:n pituinen. Puuman kasvoissa on harmaita läikkiä tai ryppyjen merkkejä. Puuma on hyvin sopeutuvainen, minkä takia sitä esiintyykin hyvin laajalti ja mitä erilaisimmilla alueilla, kerrostaloalueilla hyvin.

Puuma saalistaa yleensä väijymällä: Se kapuaa baariin hyvälle paikalle ja jää odottamaan saalistaan, joka on joku nuorikokematonjamppa.

Puuma(-naaraiden) kiima-aika ei ole vuodenajasta riippuvainen, joten parittelu voi tapahtua milloin vain.

En kyllä mitään muuta enää tiiä ko.asiasta. Harmi..

Vierailija
147/148 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80-vuotiaat miehet voivat kyllä rakastua tuon ikäiseen naiseen.

Vierailija
148/148 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastua mutta seksi harvemmin onnistuu vanhan kurpan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä