Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies voi rakastua vanhaan naiseen?

Vierailija
31.12.2023 |

Esim yli 60 vuotiaaseen. Onko tuo joku biologinen juttu? 

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin me kiltit miehet voisimme, jos vain kelpaisimme.

Vierailija
42/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ihmiset olettavat aivan kummallisia asioita, kuten ettei mies voisi rakastua vanhaan naiseen? Ihmiset rakastuvat toisiinsa vielä vanhainkodissakin.

Koska se on tosi harvinaista nähdä 30v mies ja 60v nainen pari. 

Katri Helena ja Tommi. Ikäero 32 v. Katri sanoi hiljan jossain haastattelussa että hän ymmärtää että heidän suhteensa muuttuu jossain vaiheessa pelkäksi ystävyyssuhteeksi. Sepä se, mutta milloin ja missä vaiheessa voi kysyä. Joutuuko Tommi vaipanvaihtajaksi vielä jos jatkavat yhdessäoloa? Katri täyttää 80v 2025. Kukaan ei voi taata kohdallaan eikä kenenkään kohdalla että pysyy Aira Samulinin tapaan loppuun saakka saappaat jalassa.

Tommi vaihtaa kohta viiden kympin villityksissään 50 vuotta nuorempaan naiseen. Eli kolmikymppiseen, pirteään neitokaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyydellä sinänsä ei ole mulle merkitystä, koska peli ei kumminkaan toimi. Mutta pahaksi onneksi olen myös visualisti ja viehätyn kauniista asioista, joten miksi katselisin nurkissani iäkästä naista kun yksinkin pärjää ja (tämä on isoin plussa) ei ole kenellekään selitysvelvollinen menemisistään eikä tekemisistään.

Vierailija
44/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia, ainakin monet heistä. Jotkut ovat sitä mieltä, että hehkeä nuorempi nainen on heidän tasoaan, vaikka itsellä olisi iso maha, roikkuvat kasvot ja kaljua.

Mies pystyy todellisuudessa rakastumaan vain parikymppiseen naiseen. Sitä vanhempaan tyydytään. Poikkeuksen muodostavat Di Caprion tapaiset tähdet jotka saavat haluamansa nuoren naisen. 

On se miehillä kauhea kohtalo, paitsi tällä Leonardolla. Ajatelkaa, he haaveilevat joka päivä näistä parikymppisistä, joita eivät koskaan saa. Pilaavat oman elämänsä ja vaimonsa elämän siinä sivussa.

Vierailija
45/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt flirttailla vanhempien naisten kanssa. Vaikeaa se on. Aivan kuin heidän seksuaalisuus olisi sammunut. Nuorempien kanssa helpompaa.

Ei se ole, mutta me suljetaan silmät poikasilta. Ikäisemme mies on samalla tasolla, en minä ainakaan halua nuorelta riistää niitä hyviä vuosia kun voi katsella vielä ikäisiään rypyttömiä tms. Miehet kai eivät koe häpeää ja odottavat nuoremman naisen katselevan heitä mielellään. 

Se ei niinkään ole häpeää, kuin ymmärtämättömyyttä sitä kohtaan, että nuoren silmään rypyt, venynyt iho, rasva jne ovat epämiellyttäviä - sukupuoleen katsomatta. Olen aina ihmetellyt tätä miehissä. 

Vierailija
46/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31-vuotias Tommi Liimatainen rakastui 63-vuotiaaseen Katri Helenaan 15 vuotta sitten ja ovat yhä yhdessä. 

Häh, onko heillä noin paljon ikäeroa? 32 vuotta??? Minä olen ihastunut 9 vuotta nuorempaan mieheen, ikämme 34 v ja 43 v ja koen olevani aivan liian vanha hänelle, että hän voisi ikinä ottaa minua tosissaan, tämän 9 vuoden ikäeron takia.

Oletkin vähän liian vanha hänelle. Ikäkriiseissäsi katselet nuorempia ja haluat elää mennyttä nuoruuttasi.

Vierailija
47/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sileä iho vs kurttuinen iho on koodattu y- kromosomien parinvalintakriteereihin

No jos nyt rehellisiä ollaan, niin en minäkään tykkää 55v miehen roikkuvasta kurttuihosta. Mutta minkäs teet, vanha olen itsekin, 53 jo. Mies taas katseli liikaa niitä nuoria naisia, joten sai jäädä haaveilemaan keskenänsä.

aina mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Oikea ratkaisu molemmille.

Niinpä. Minä olin 51 kun tavattiin, enkä ymmärrä oikein miksi mies rupesi suhteeseen, kun en kelvannut sitten edes seksiin ja olin kuulemma läski jne. Kai se itsekin jollain tasolla tiesi ettei kelpaa niille haluamilleen nuorille, ja hyötyi minusta rahallisesti.

Tai en tiedä. Koska ei se 20-30 vuotta nuorempien instabeibien tykkäily ja nuorempien kanssa flirttailu koskaan loppunut, niin ehkä hän vain näkee itsensä jotenkin toisin kuin minä.

Vierailija
48/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Ei sillä iällä sinällään ole merkitystä, mutta 50-60 vuotiaiden habitus on usein sellainen, ettei fyysistä puoleensa vetävyyttä useinkaan ilmene. Ja tarkoitan tällä miehiä sekä naisia. Vasta kävin treffeillä itseäni 8 vuotta vanhemman henkilön kanssa, kenet kohtasin deittisovelluksessa.

No arvatkaapa tuliko paikalle sellainen ihminen, mitä kuvien perusteella olisi voinut päätellä..? Olkaa ihmiset jatkossa rehellisiä itselle, sekä myös toisille.

T: 50v

Vierailija
49/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin eräs läheiseni joutui eroamaan  erittäin rakkaasta vanhasta naisestaan, mikä oli baarista hankittu melko iäkkäänä.

Ehdotin läheiselleni uuden naisen  hankkimista. Hän epäröi ajatellen, että ei voi rakastaa nuorempaa naista  yhtä paljon.

Siihen totesin, että rakkaus on ehtymätön luonnonvara, eikä uuden baari naisen hankinta mitenkään himmennä tai väheksy jättäneen muistoa. Päinvastoin, hyvä koti uudelle bubiruusulle on win-win -tilanne.ja kunnioittaa siten jättäneen naisen muistoa. Otti sitten pian uuden - ja toisenkin. Totesi minun olleen oikeassa, mummoja riittää kyllä, loputtomiin ja aina uudellekin.

Niin tein minäkin kun akka petti ja jätti . Nyt on koti täynnä elämää, eikä tunnu enää tyhjältä ja kolkolta, millainen se oli hetken, kun ei ollut poikkeuksellisesti yhtään naista. 

Baarista nämäkin, kypsässä iässä  ja kerrassaan valloittavia persoonia, jotka vastaavat rakkauteen rakkaudella, kun ovat oppineet luottamaan minuun.

Kaikki elämästä poistuneet panomme ovat edelleen mukanamme, ajatuksissa ja puheissa. Kun aikaa kuluu tarpeeksi, entisestä  naisystävästä kykenee puhumaan ja sitä ajattelemaan ilman, että kurkkua kuristaa. Jossain vaiheessa ajatukset ja muistot alkavat saada hymynkin huulille

Vierailija
50/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia, ainakin monet heistä. Jotkut ovat sitä mieltä, että hehkeä nuorempi nainen on heidän tasoaan, vaikka itsellä olisi iso maha, roikkuvat kasvot ja kaljua.

Tasa-arvo on sitä, että ihmisillä ei ole mitään tasoja kuten sinun maailmassasi. Aina saa yrittää.

Mulla mitään tasoja ole, mutta täälläkin miehet vaan jankkaa tasoista. 

Vierailija
51/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippurintaista vanhaa kurppaa on ilkeetä katsoa, tekee oikein pahaa jos sellasta ryppynoitaa pitäisi vielä nussia🤮

Vierailija
52/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille esim. rypyt voivat olla suurikin turn-on. Ehkä jonkinlaista hoivaviettiä. Varsinkin jos on hoikka ja helppo prinsessakantaa.

Vierailija
53/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pystyy todellisuudessa rakastumaan vain parikymppiseen naiseen. Sitä vanhempaan tyydytään. Poikkeuksen muodostavat Di Caprion tapaiset tähdet jotka saavat haluamansa nuoren naisen. 

Juuri vahvistit käsitykseni, miehet ovat pinnallisia ja ulkoisen kauneuden perässä.

Vierailija
54/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti miehet ovat pinnallisia, so what, mitä aiot tehdä asialle😂😂

Vierailija
55/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippurintaista vanhaa kurppaa on ilkeetä katsoa, tekee oikein pahaa jos sellasta ryppynoitaa pitäisi vielä nussia🤮

Kyllä se kirpaisee sitä ryppylanteista roikkuperseistä ja -rintaista miestäkin katsoa, mutta me vaan suljetaan silmät ja ajatellaan että siinä on meidän suuri rakkaus, ja kaikki vanhenee.

Vierailija
56/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin noin vanha nainen tarvitsisi miestä?

Romantiikka ei koskaan jätä sydäntä. 

Vierailija
57/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokevat usein vetoa hedelmälliseen naiseen. 60v ei ole sitä.

Vierailija
58/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen on kuin vanhentunut elintarvike, kukaan ei tarvitse mihinkään.

Vierailija
59/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kerran itseäni 10v vanhempaan viiskymppiseen naiseen, mutta johtui pelkästään siitä kun sattui olemaan fyysisesti hyvässä kunnossa. Jälkeenpäin tajusin että eihän siinä henkisesti olisi mikään täsmännyt.

Vierailija
60/148 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rak…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi