Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas lähtee miniän äiti

Vierailija
31.12.2023 |

Kolmanneksi poikani ja vaimonsa Thaimaan matkalle.   Hän  liki asuu heillä muutenkin vaikka lapset on jo omillaan.  Minä näen heitä 2 kertaa vuodessa,  nyt kun ei laayenhoitoapua enää tarvita.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla 4 lasta ja ne kaikki poikia?

Vierailija
102/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.   Kuten vastaukset ja etenkin viimeiset kertovat naisten anopeissa ei ole mitään hyvää.

Kun lapset olivat pieniä asuin ihan yhtä kaukana kuin nytkin, 150 km.  Jaksoin käyd onä siellä hätätilanteissa ja useamman päivän tarpeissa lapset haimme ukin kanssa meille. Yritimme tarkkaan noudattaa  annettuja ohjeita.

Avainta minulla ei koskaan ole ollut kuin päivinä kun olen ollut lapsia katsomassa.  Ei ole tarvinnut papereita vääntää koska muutenkin kertoivat esim asuntonsa hinnan ja palkkatasonsa. Ei niin paljon ole kiinnostanut, poikakin oli yli 10 v ollut  kaukana kotoa ennen avioitumistaan.

Pyykkikoriin olen katsonut kun olen pyynnöstä pannut pyykit koneeseen ja kuivausrumpuun.  Joskus oksutautipyykit.

Mutta toki mielelläni otan yleismaailmalliset naisten anoppien viat ja kauheudet syykseni.

Olitko sinä sitten

Anoppini kuoli  kohta naimisiin mentyämme.

Vauvapalstan raati on näköjään päättänyt että olen kamala äiti ja anoppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raati myös päättänyt, vaimon äiti on rakas  osa perhettä,   miehen äiti hirviö. 

Vierailija
104/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.   Kuten vastaukset ja etenkin viimeiset kertovat naisten anopeissa ei ole mitään hyvää.

Kun lapset olivat pieniä asuin ihan yhtä kaukana kuin nytkin, 150 km.  Jaksoin käyd onä siellä hätätilanteissa ja useamman päivän tarpeissa lapset haimme ukin kanssa meille. Yritimme tarkkaan noudattaa  annettuja ohjeita.

Avainta minulla ei koskaan ole ollut kuin päivinä kun olen ollut lapsia katsomassa.  Ei ole tarvinnut papereita vääntää koska muutenkin kertoivat esim asuntonsa hinnan ja palkkatasonsa. Ei niin paljon ole kiinnostanut, poikakin oli yli 10 v ollut  kaukana kotoa ennen avioitumistaan.

Pyykkikoriin olen katsonut kun olen pyynnöstä pannut pyykit koneeseen ja kuivausrumpuun.  Joskus oksutautipyykit.

Mutta toki mielelläni otan yleismaailmalliset naisten anoppien viat ja kauheudet syy

Miksi sitten kerrot marttyyrimäisesti tuollaisia omia tarinoitasi, joissa sinussa ei ole mitään vikaa?

Vierailija
105/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toki mielelläni otan yleis

Kolahti pahasti sinuun  huomioni että rouvien äidit kulkevat lomatkin tytärtensä mukana,  puolisoiden äidit ei?

Eikö siitä olisi saanut kirjoittaa?    

Vierailija
106/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkikoriin olen katsonut kun olen pyynnöstä pannut pyykit koneeseen ja kuivausrumpuun.  Joskus oksutaut

Miksi ne miehet ei pyydä äitiään?

Vierailija
107/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojilla on aina hyvät anopit ja tyttärillä läheiset suhteet äitiinsä.

Minun tyttäreni ei puhu minulle mitään normaalia  vaikka maksan lasten päivähoitomaksut. Kolme lasta. Mies on työtön insinööri.

Vierailija
108/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen kun antaa aihetta paljastuu heti pian miten vihamielisesti nuoret naiset suhtautuvat puolisonsa äitiin. Vanhempiin naisiin.   Jopa kaikkiin miespuolisten äiteihin, eli siis muidenkin anoppeihin kuin omiinsa.

Onko se joku anoppivitsien aihettama asennevamma vai mikä lie?

Vierailija
109/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen kun antaa aihetta paljastuu heti pian miten vihamielisesti nuoret naiset suhtautuvat puolisonsa äitiin. Vanhempiin naisiin.   Jopa kaikkiin miespuolisten äiteihin, eli siis muidenkin anoppeihin kuin omiinsa.

Onko se joku anoppivitsien aihettama asennevamma vai mikä lie?

Täytyyhän näillä naisilla olla esimerkiksi työtovereina  anoppeja, onko se työpaikoillakin samaa nälvintää ja vihaamista miesten äitejä kohtaan?  Aikuisten  tyttärien äitejä  ei nälvitä töissäkään?

Vierailija
110/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitanut viisitoista vuotta kahta tyttäreni lasta ja paljon. Kyllähän he pyysivät minut mukaan Kreetan matkalle keväällä ja maksoivatkin vielä sen. Joka juhlapyhä haluavat minut seuraansa, vaikka olen sanonut, että voivat mennä vaikka vävyn sukulaisille, minä kyllä pärjään. Olin myös vävyn suvun juhlissa mukana, hänen äitinsä menehtyi 60 v.  

Vierailija
111/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoitanut viisitoista vuotta kahta tyttäreni lasta ja paljon. Kyllähän he pyysivät minut mukaan Kreetan matkalle keväällä ja maksoivatkin vielä sen. Joka juhlapyhä haluavat minut seuraansa, vaikka olen sanonut, että voivat mennä vaikka vävyn sukulaisille, minä kyllä pärjään. Olin myös vävyn suvun juhlissa mukana, hänen äitinsä menehtyi 60 v.  

Niin, tytärten perheiden kanssa mummot ovat läheisempiä kuin poikien äidit.   Siitähän aloituskin oli.

Vierailija
112/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toki mielelläni otan yleismaailmalliset naisten anoppien viat ja kauheudet syykseni.

Kun joku tuntematon internetissä kertoo kamalasta anopista, niin miksi samaistut tuohon kamalaan anoppiin, kun et itse käyttäydy samalla tavalla?

Vierailija
113/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku tuntematon

Noiden kertojathan tarkoittavat kaikkien anoppien olevan samanlaisia.   Koska päästään  eroon anoppijutuista joissa anoppi on joku hössöttävä  kotirouva,  vaikka varmaan suurin osa anopeista on työelämässä ja nykyiset naiset tulevina  anoppeina vieläpä hyvin koulutettuja joita ei kotityöt ja lapsenhoito nappaa mummonakaan.

Vierailija
114/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toki mielelläni otan yleismaailmalliset naisten anoppien viat ja kauheudet syy

Vain ääliöt haluavat tulkita asian noin. Itse kerron vain yhdestä yksilöstä. Olen varsin tietoinen, että useimmilla on anopin suhteen käynyt patempi säkä kuin minulla.

Vierailija
115/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 vastaa. Tulen myös toimeen oman anoppini kanssa erinomaisesti, hän on ihana ihminen.

Vierailija
116/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojilla on aina hyvät anopit ja tyttärillä läheiset suhteet äitiinsä.

Minun tyttäreni ei puhu minulle mitään normaalia  vaikka maksan lasten päivähoitomaksut. Kolme lasta. Mies on työtön insinööri.

Miksi maksat? Ihan vilpitön kysymys.

Vierailija
117/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen anoppi maksaa matkat, siksi ne reissaa yhdessä.  Ja jos joku lapsi on mukana, niin se anoppi toimii siellä myös lapsenvahtina.

Tämähän on ihan vanha juttu, ainahan näin on tehty.  Mummo mukaan huolehtimaan maksamisista.

Vierailija
118/118 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toinen anoppi maksaa matkat, siksi ne reissaa yhdessä.  Ja jos joku lapsi on mukana, niin se anoppi toimii siellä myös lapsenvahtina.

Tämähän on ihan vanha juttu, ainahan näin on tehty.  Mummo mukaan huolehtimaan maksamisista.

Juu ei.