Koskelan teinimurhasta tuomituista osa on jo vapaana MTV:n tietojen mukaan tekijät uhkailivat aggressiivisesti vartijoita vankilassa
Alle kaksi vuotta kidutusmurhasta? Aggressiivisuus lupaa hyvää, kaduille vapaaksi vain.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koskelan-teinimurhasta-tuomituista-…
Kommentit (755)
Naisten alapäitä kihelmöi ajatukset tällaisista vähän jännemmistä miehistä.
Näki sen jo kouluaikoina miten kovimmilla kiusaajilla oli eniten vientiä tyttöjen keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Lienee sanomattakin selvää että näillä miehillä riittää vientiä naisten taholta.
Mistä miehistä hourailet? Ei tämän ketjun aiheena ole mitkään miehet. Mies ei toimi niin kuin nämä hirviöt.
Vierailija kirjoitti:
Näki sen jo kouluaikoina miten kovimmilla kiusaajilla oli eniten vientiä tyttöjen keskuudessa.
Älä kerro enempää sinun fantasioistasi, kilttis.
Vierailija kirjoitti:
Ja lienee yhtä selvää että tuollaiset naiset ei ole mitään normaalien naisten tai miesten silmissä. Rupusakkia eikä kukaan järkevä tuollaisten pipipäiden alapääkihelmöinneistä ole kiinnostunut
Rupikonnat kutekoon keskenään niin paljon kuin sielu sietää, jos haluat olla rupikonna niin sen kun hyppäät perässä tuohon saastalampeen
Onkohan se "meidän Heikin" tyttöystävä odottanut ihanaa poikaystäväänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en kannatakaan kuolemantuomiota niin sanon että olet väärässä. Todellakin tuo.
Ei tuo. Oikeus poistui siinä kohtaa kun henkirikos tapahtui.
t. henkirikoksen uhrin omainen
Eli sinulle on se ja sama saavatko tekijät minkäänlaista rangaistusta teostaan vai ei? Kysyn, koska mahdollisesti en nyt ihan ymmärrä mitä haet takaa.
Periaatteessa kyllä, koska mikään määrä rangaistuksia ei poista sitä, mitä he tekivät minun läheiselleni. Eikä minun oloni helpotu pätkääkään, vaikka tekijä tuomittaisiin loppuiäkseen helvetin lieskoihin tms.
Vaikka olosi ei helpottuisikaan, niin et varmaan toivo jollekin toiselle tehtävän samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkotyö olisi ainoa oikea. Ruumiillinen työ.
12 h päivässä kun tekisi ruummillista työtä, samaan paikkaan joutuisi myös nää fb huijaukset, ne loppuis heti. Murhasta 15 v pakkotyötä, huijauksesta lyhyempi aika, mutta toistossa vuosi
Sinäkö ottaisit tuollaiset tyypit töihin tai työkaveriksesi? Mietipä nyt vähän.
Pakkotyöhön voi laittaa ihan hemmot keskenään, kuin Aku Ankka lehdessä.
Tehtaaseen sisään ja ovet lukkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en kannatakaan kuolemantuomiota niin sanon että olet väärässä. Todellakin tuo.
Ei tuo. Oikeus poistui siinä kohtaa kun henkirikos tapahtui.
t. henkirikoksen uhrin omainen
Eli sinulle on se ja sama saavatko tekijät minkäänlaista rangaistusta teostaan vai ei? Kysyn, koska mahdollisesti en nyt ihan ymmärrä mitä haet takaa.
Periaatteessa kyllä, koska mikään määrä rangaistuksia ei poista sitä, mitä he tekivät minun läheiselleni. Eikä minun oloni helpotu pätkääkään, vaikka tekijä tuomittaisiin loppuiäkseen helvetin lieskoihin tms.
Vaikka olosi ei helpottuisikaan, niin et varmaan toivo jollekin toiselle tehtävän samaa.
Sä sotket nyt asioita. Omaisille oikeutta on eri asia kuin se toivooko toiselle samaa. Tietenkään kukaan ei toivo mitään tällaista tapahtuvan. Sen nyt sanoo järkikin.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lienee yhtä selvää että tuollaiset naiset ei ole mitään normaalien naisten tai miesten silmissä. Rupusakkia eikä kukaan järkevä tuollaisten pipipäiden alapääkihelmöinneistä ole kiinnostunut
Rupikonnat kutekoon keskenään niin paljon kuin sielu sietää, jos haluat olla rupikonna niin sen kun hyppäät perässä tuohon saastalampeen
Naisia ne on silti. Tuollaisilla teoilla voi naisettomuudesta kärsivät miehet parantaa vientiään huomattavasti. En toki toivo että niin kukaan tekee mutta kunhan vaan olen kyyninen ja inhorealistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ne on silti. Tuollaisilla teoilla voi naisettomuudesta kärsivät miehet parantaa vientiään huomattavasti. En toki toivo että niin kukaan tekee mutta kunhan vaan olen kyyninen ja inhorealistinen.
Sairas sinä olet. Ei kukaan terve ihminen saa tuollaisia ajatuksia. Kipikapi hoitoon siitä!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000173375.html
Surmatun Eveliinan vanhemmat järkyttyivät lievästä tuomiosta
"-Ensikertalaisena hän istuu puolet eli kolme ja puoli vuotta. On omaisten loukkaamista, jos ihmisen tappamisesta ilman syytä selviää näin vähällä, Eveliinan isä Ari Lappalainen sanoi."
Vanha keissi, mutta mikään ei ole valitettavasti muuttunut :( Oikeuslaitoksemme sylkee edelleen uhrien ja heidän läheistensä silmille antamalla mitättömiä tuomioita nuorena tehdyistä henkirikoksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja? Jos tekee noin on aika titityy. Saa titityy-naisia. Ei oikein voida tehdä muuta kuin toivoa että isät kasvattavat itselleen taas selkärangan ja alkavat kasvattamaan poikiaan miehiksi eikä pelleiksi.
"Sairas sinä olet. Ei kukaan terve ihminen saa tuollaisia ajatuksia. Kipikapi hoitoon siitä!"
En minä sitä itse ole keksinyt. Onhan tuosta ilmiöstä uutisoitu hyvinkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Sairas sinä olet. Ei kukaan terve ihminen saa tuollaisia ajatuksia. Kipikapi hoitoon siitä!"
En minä sitä itse ole keksinyt. Onhan tuosta ilmiöstä uutisoitu hyvinkin paljon.
Kyllä keksit ihan itse, että naiseton mies pääsee suosioon sadistisella henkirikoksella. Todella sairas ajatus.
En ole uskovainen, mutta nyt rukoilen, että tällainen silmitön pahuus poistuisi maailmasta. Eivät nämä ole ihmisiä, jotka tällaista kidutusta pystyvät tekemään .
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se "meidän Heikin" tyttöystävä odottanut ihanaa poikaystäväänsä?
Odottaakohan lähitulevaisuudessa onnellinen perheuutinen kun tämän Heikin tyttis mahdollisesti pamahtaa ihanasti paksuksi? Saadaan psykopaatin geenit siinä kivasti jakoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi poikien tappajat pitäisi tappaa? He kun saisivat vain ansionsa mukaan jos joku heidän tappaisi. Olisiko kannattanut miettiä ennen kuin alkoi kidutusmurhailemaan?
Se, joka aloittaa tappamisen, ansaitsee itse kuoleman
Oikeuslaitos ei ole kanssasi asiasta samaa mieltä. Joten kannattaa pitää fantasiat fantasioina.
Valitettavasti äärivasemmistolainen oikeuslaitoksemme tosiaan on sitä mieltä, että mitä kuvottavinkin sadistinen kiduttelijamurhailija kuuluu vapaalle jalalle murhailemaan lisää. Mutta ei kaikkea kiitosta epäoikeuslaitoksellemme, sillä erityiskiitos kuuluu sinulle ja kaltaisillesi jotka tuota järjestelmää kannatatte ja sen mahdollistatte.
Kyllä, kannatan laillisuutta ja demokratiaa ja vastustan oman käden oikeutta
Jos näin on, niin en ymmärrä miksi provosoit ihmisiä, jotka kokevat, että laki ja oikeus ovat nykyisin kaksi ihan eri asiaa. Meillä ei ole nähtävissä pienintäkään pyrkimystä jälkimmäisen toteutumiseen. Yhteisö on enemmän huolissaan omasta jalomielisestä peilikuvastaan kuin jäsentensä koskemattomuudesta ja turvasta. Tämä on sekopäinen tilanne, joka tulee muuttumaan tavalla tai toisella.
Uskomatonta ja karmeaa.
Täytyy ihmetellä miten näiden vanhemmat ja itse keppostestelijat ilkeävät enää asua Suomessa!
Toki näillä jampoilla ei täällä mitään oikeaa tavallista elämää tule olemaan, ovat merkittyjä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta ja karmeaa.
Täytyy ihmetellä miten näiden vanhemmat ja itse keppostestelijat ilkeävät enää asua Suomessa!
Toki näillä jampoilla ei täällä mitään oikeaa tavallista elämää tule olemaan, ovat merkittyjä kavereita.
Tiedä häntä. Kaksi niistä oli sellaisen perusjampan näköisiä, joita on triljoona tusinassa. Yhdellä ilme omituisella mutkalla, joten sen ehkä niistä helpoiten tunnistaisi. Toivottavasti joku tunnistaa ja tekee niistä selvää.
Muutamaksi viikoksi biojäteasemalle alkuun ja sieltä vaikka ruumishuoneelle.