Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskelan teinimurhasta tuomituista osa on jo vapaana MTV:n tietojen mukaan tekijät uhkailivat aggressiivisesti vartijoita vankilassa

Vierailija
30.12.2023 |

Alle kaksi vuotta kidutusmurhasta? Aggressiivisuus lupaa hyvää, kaduille vapaaksi vain.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koskelan-teinimurhasta-tuomituista-…

Kommentit (755)

Vierailija
681/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näiden kus*päiden taustoista tietoa? Millaiset vanhemmat ja olosuhteet? 

Yhden äiti oli opettaja. Jotenkin outo, koska jo syyllisyyden tullessa ilmi sometteli, ihana vkonloppu tyttöjen kans tyylisiä postauksia. Poisteli tilejään, kun ihmiset älähtelivät ja aukoi niitä uudestaan, ja sama homma jatkui. Isä tällä oli ilmeisesti tasapainoton öyhö. Somessa kailotellut, kuinka ho mot pitäis tap paa yms.Toisen äiti oli Ylen toimittaja ja julkaisi tämän puolustelukirjan heti sattumuksen jälkeen kunnioittamatta lainkan uhria. Kirjassa säälitteli poikaansa, joka oli poloinen diabeetikko. 

Kolmas vissiin joku menetetty tapaus jo nuorena. Vanhemmista ei tietoa. 

Get your facts straight. Yhden äiti on todellakin ruotsinopettaja, miehensä Ylellä töissä. Mutta kukaan mulkeroiden vanhemmista ei ole kirjoittanut kirjaa. Ns. päätekijän äiti kommentoi kirjassa, jonka teki rikostoimittaja, en muista nimeä. Eikä kenenkään äiti ole Ylen toimittaja.

Vierailija
682/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi etteivät tehneet tekojaan esim Usassa, siellä elinkautinen on todellakin elinkautinen ja kuolemantuomiokin tietyissä osavaltioissa mahdollinen. Suomessa kannattaa suorastaan tap paa vihaamansa ihminen, etenkin alaikäisenä, koska tuomioissa on aina ensikertalaisalennus ja alaikäinen ei voi saada elinkautista.

Mitä tämä opettaa nuorille? Että senkun menet ja ta pat, istut vaivaiset pari-kolme vuotta ja sitten elämä saa jatkua muurien ulkopuolella uudella identiteetillä. Eikös jompikumpi tekijöistä lähettänyt toiselle tekijälle viestin, jossa totesi, että "ei tää meidän elämää pilaa"

Ilmeisen oikeassa olivat. Kannatti tap paa koska tiesivät pääsevänsä helpolla. Maailmalla näille tuomioille nauretaan enkä ihmettele...

Sitähän kaksi tekijää V ja H viestittelivät toisilleen heti teon jälkeen, ettei heille tule mitään seurauksia, kun en olla Usassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sellaiset tikku-ukot ketään uhkailee?

Kunpa sille sokeritautiselle olisi annettu vankilassa "vahingossa" yliannostus insuliinia. Vaikka se insuliinihoitsu olisi voinut tehdä visiitin.

Vierailija
684/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tiedossa.

Nimet tulevat esille, jos ja kun nämä syyllistyvät uusiin rikoksiin. Minun mielestä niitä ei tarvitse tietääkään, jos he pystyvät elämään syyllistymättä rikoksiin. Se olisi nimittäin kova saavutus, kun 72% vankilaan nuorena joutuneista päätyy sinne uudestaan.

Vierailija
685/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma on se, että Heikin äidillä on parantumaton syöpä. :)

Vierailija
686/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä vaan ihana valtio ,tänä vuonna nimittäin vapautuu enemmänkin näitä mrhaajia! Että olkaapas hyvät ja varokaa varsinkin iltaisin ja yöaikaan,poliisit "voimattomia " kasvavan ja yhä etenevissä määrin väkivallan ja niiden tekojen edessä. Nuorisot käyttävät jo ampumaaseita, puukkoja yms.tuskin menee kauaakaan kun luokissa uhittelevat näillä henkilökuntaa ja muita oppilaita.

Vierailija
687/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellainen tieto? Vai oliko vain toive? 

Vierailija
688/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tasoltasi parempi kuin nämä pojat. 

Vierailija
689/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sellaiset tikku-ukot ketään uhkailee?

Kunpa sille sokeritautiselle olisi annettu vankilassa "vahingossa" yliannostus insuliinia. Vaikka se insuliinihoitsu olisi voinut tehdä visiitin.

Sinä olisit valmis yllyttämään murhaan. No se kertookin sinusta paljon.

Vierailija
690/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sairas sinä olet. Ei kukaan terve ihminen saa tuollaisia ajatuksia. Kipikapi hoitoon siitä!"

En minä sitä itse ole keksinyt. Onhan tuosta ilmiöstä uutisoitu hyvinkin paljon.

Kyllä keksit ihan itse, että naiseton mies pääsee suosioon sadistisella henkirikoksella. Todella sairas ajatus. 

Mutta valitettavasti totta. Ns. piireissä nuo otetaan vastaan kovina jätkinä ja mirriä on tiedossa.

/sivustaseurannut

Vierailija
691/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en kannatakaan kuolemantuomiota niin sanon että olet väärässä. Todellakin tuo.

Ei tuo. Oikeus poistui siinä kohtaa kun henkirikos tapahtui. 

t. henkirikoksen uhrin omainen

Eli sinulle on se ja sama saavatko tekijät minkäänlaista rangaistusta teostaan vai ei? Kysyn, koska mahdollisesti en nyt ihan ymmärrä mitä haet takaa.

Periaatteessa kyllä, koska mikään määrä rangaistuksia ei poista sitä, mitä he tekivät minun läheiselleni. Eikä minun oloni helpotu pätkääkään, vaikka tekijä tuomittaisiin loppuiäkseen helvetin lieskoihin  tms. 

Olemme selkeästi eri koulukunnan ihmisiä tässä suhteessa, itse koen oikeuden toteutuvan kostamisen muodossa - toteutti sen sitten valtio tai yksilö. Siis jos toteuttaisi, tässä tapauksessa.

Jaksamista sinulle kuitenkin suruusi.

Vierailija
692/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiajalla oli käytössä hyvinkin luovia ratkaisuja joita voitaisiin käyttää julkisesti näihin tekijöihin. Yhteiskuntamme antaa aivan liikaa ihmisarvoa rankkojen väkivaltarikosten tekijöille. Kehtaavatkin nuo sossutantat puhua yhteiskuntaan integroitumisesta tämän sortin ihmissaastan kanssa samassa lauseessa...

Vierailija
693/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiajalla oli käytössä hyvinkin luovia ratkaisuja joita voitaisiin käyttää julkisesti näihin tekijöihin. Yhteiskuntamme antaa aivan liikaa ihmisarvoa rankkojen väkivaltarikosten tekijöille. Kehtaavatkin nuo sossutantat puhua yhteiskuntaan integroitumisesta tämän sortin ihmissaastan kanssa samassa .

Pojat saivat liian lievät tuomiot, siitä ollaan samaa mieltä. Mutta ei se heidän syytänsä ole. Jos laki olisi määrännyt, he olisivat istuneet vaikka koko tuomionsa vankilassa, 

Olen itse henkirikoksen uhrin omainen, ja olihan se aluksi rankkaa nähdä tekijä samalla pikkupaikkakunnalla tuomion suorittamisen jälkeen. Jo silloin ensikertalainen pääsi puolella, ja tekijä tuomittiin taposta. Onneksi olin itse jo muuttanut pois, ja tekijäkin vain kävi siellä lapsuudenkodissaan ja yritimme vältellä häntä, kun itse kävimme siellä. Ihan normaalin elämän hän sai, eikä ollut alaikäinen teon tehdessään.

Vierailija
694/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa jollain noista murhaajista, niin ei tuhlattaisi enää yhteiskunnan varoja heihin sen enempää. 

Vierailija
695/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleläisen lapsi jäi vielä istumaan hetkekai.

Kuka? Joku Ylen vas.... toimittaja? 

Vierailija
696/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi näistä pyöri ostarilla jo. Todella inhottavaa, kun itse asutaan samalla alueella, enkä haluaisi muuttakaan. Lasten puolesta huolettaa. 

Vierailija
697/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuojeluvaltuutettu lienee saanut pyyhkeitä, kun on ainoana tolkullisena yrittänyt erottaa nämä toisistaan. Miksi hwlvetissä nämä on päästetty yhteen voimaantumaan? Ilman muuta olisi pitänyt laittaa eri paikkoihin istumaan. 

Vierailija
698/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis kertokaa että nuo ainakin piestiin kunnolla siellä vankilassa.

Vierailija
699/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin?

Kasvata lapsillesi vahva ja terve itsetunto niin entisistä murhaajista ei tarvitse välittää. He tuskin hakeutuvat tuntemattomien parikymppisten nuorten miesten seuraan. Jolleivät sitten ole näitä, joita jännämiehet kii hottavat. 

Vierailija
700/755 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sairas sinä olet. Ei kukaan terve ihminen saa tuollaisia ajatuksia. Kipikapi hoitoon siitä!"

En minä sitä itse ole keksinyt. Onhan tuosta ilmiöstä uutisoitu hyvinkin paljon.

Kyllä keksit ihan itse, että naiseton mies pääsee suosioon sadistisella henkirikoksella. Todella sairas ajatus. 

Mutta valitettavasti totta. Ns. piireissä nuo otetaan vastaan kovina jätkinä ja mirriä on tiedossa.

/sivustaseurannut

Niinhän se on! Viime vuoden puolella uutisoitiin, kuinka naiset oikein jonottaa tän sukellusvenemu r haajan kontaktilistoille.  Naimisiinkin kerkes. T ą ppoi naisen. Oli jopa genitaaleille muistaakseni ampunut tjsp.

Kyllä tämä ilmiö on todellinen