Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajusteettomat pyykinpesuaineet pakollisiksi taloyhtiöihin!

Vierailija
29.12.2023 |

Ei lisättävää.Huuhtelin kahdesti ällö imelälle haisevat koneet,silti pyykit haisevat juntti omenapäärynävaniljaomenankukka mix ällötyksille.Ei lähde vaatteista ikinä.Miten jotkut voi näitä käyttää.Huono olo omassa kodissa.Itkettää.Hyi saatana.

Kommentit (260)

Vierailija
161/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mun kotona pesukone ei tuoksu, haise millekään, kun oon käyttänyt tuoksuvaa pulveria ja huuhteluainetta?

Sä et vaan itse haista sitä. Hajuihin tottuu. 

Vierailija
162/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan laita montaa hajustetta sekaisin, ja pyykinpesuaineeni on hyvin miedosti tuoksuvaa, tuoksu on raikas, ei kukkainen eikä ainakaan makea. Huuhteluainetta käytän lähinnä vain fleecelle, ja se on hajusteetonta. Muulle pyykille käytän etikkaa, jonka tuoksu haihtuu viimeistään pyykin kuivuessa. Minulla on herkkä nenä, erotan tuoksut hyvin enkä pidä voimakkaasti tuoksuvista pesuaineista. Mutta olen löytänyt mieleiseni raikkaantuoksuisen pesuaineen enkä pois vaihda ellei sen valmistusta lopeteta.

Hajuvesiä en käytä, ja deodoranttinikin on miedontuoksuinen raikas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma pesukone niin problem solved. 

Vierailija
164/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ihmetyttää näissä tuoksuvilla aineilla pyykkiä pesevissä se että laitetaan montaa eri hajustetta sekaisin. Viimeksi kun olin pyykkituvassa pyykillä niin yksi käytti ensin todella voimakkaan hajuista pesuainetta, sitten se lisäsi jotain vaniljan tuoksuista huuhteluainetta ja sitten vielä laventelin tuoksuista pyykkietikkaa, kaikki samaan koneelliseen. Kun pyykit oli pesty ja laitettu kuivamaan, niin kun avasi oven tuonne käytävälle missä pyykkitupa on niin vastaan leijaili todella tymäkkä haju kuivaushuoneesta. En ymmärrä miksi joku haluaa että vaatteet haisevat  kolmelle eri hajuseokselle. Yhden voisin vielä juuri ja juuri ymmärtää. Nuo uudet koneet käyttävät vielä niin vähän vettä että suurin osa noista aineista ei taatusti huuhtoudu pesussa pois kun aika monen annostelu näyttää olevan aika reilua.

Joku voisi tehdä ihan kunnon tutkimuksen siitä että kuinka paljon kemikaaleja vaatteisiin jääkään, varsinkin noista

Jotkut laittaa tuohon sekoitukseen vielä hajustetun tahranpoistoaineen! Ja koko homman kruunaa se että käyttää vielä hajustettua silityssprayta jos silittää vaatteet/lakanat. Ja tottakai ne kaikki haisee erilaiselle, joten lopputulos on hyvin omituinen. 

Vierailija
165/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisiskin pelkät pyykit vaan koko kämppä.Kaipa me molemmat sit mun mies ja mä ollaan sit outoja kun ei digata jostain hajustetuista omo hajuista.Koko saatanan koti haisee ja paljon.Pyykit parvekkeella ja tuuletus ei auta kuulin.

Näen sieluni silmin kuinka kouvolatukkainen röökimuija hakkaa kajalilla reunustetut silmät palaen näppistä niin että kipinät sinkoilee. Ulosantisi on muuten aika hirveää ja lapsellista. 

PS.pesin juuri koneellisen pyykkiä taloyhtiön koneella eikä niihin tarttunut mitään ylimääräisiä hajusteita sieltä. Tuoksuvat vain ja ainoastaan puhtaalta. 

Vierailija
166/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mun kotona pesukone ei tuoksu, haise millekään, kun oon käyttänyt tuoksuvaa pulveria ja huuhteluainetta?

Sä et vaan itse haista sitä. Hajuihin tottuu. 

Myös siihen ummehtuneeseen lemuin mikä jää hajusteettomilla pestessä,

Vierailija
167/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomilla pestessä tosiaan aikaa myöten vaatteet alkaa haista ummehtuneelta, se on taivahan tosi. 

Vierailija
168/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan laita montaa hajustetta sekaisin, ja pyykinpesuaineeni on hyvin miedosti tuoksuvaa, tuoksu on raikas, ei kukkainen eikä ainakaan makea. Huuhteluainetta käytän lähinnä vain fleecelle, ja se on hajusteetonta. Muulle pyykille käytän etikkaa, jonka tuoksu haihtuu viimeistään pyykin kuivuessa. Minulla on herkkä nenä, erotan tuoksut hyvin enkä pidä voimakkaasti tuoksuvista pesuaineista. Mutta olen löytänyt mieleiseni raikkaantuoksuisen pesuaineen enkä pois vaihda ellei sen valmistusta lopeteta.

Hajuvesiä en käytä, ja deodoranttinikin on miedontuoksuinen raikas. 

Etikan haju :X

Vierailija
169/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän nämä hysteeriset Muumimammat pärjäävät jos heidän taloyhtiöönsä kehtaa muuttaa muitakin kuin majoneesin värisiä ja hajuisia valkoisia possunaamoja. Varmaan hyperventiloivat paniikkiastmassa hajuttomaan täysvalkoiseen makkariinsa sulkeutuneena ettei ketään väärän värinen naapurin lapsi pääse ahdistelemaan moikkaamalla rouva tätiä rappukäytävässä :D

Vierailija
170/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ne nuoret naiset jotka käyttää pullokaupalla imeliä halppishajuvesiään jotka haisee tuntikaupalla käytävällä ja hississä. Ihan yksi suihkaus riittää jos niitä ällömakeita hajusteita pakko käyttää, yök!

Vierailija
171/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ihmeellistä. Voisi olla hajuton pyykkitupa ja kaikki voisivat hyvin.

Voi olla myös pyykkitupa, mihin jokainen raahaa oman mielituoksunsa ja aina osa voi huonosti, minkä jokainen fiksu ymmärtää.

Silti halutaan hajuja, vaikka minkäänlaista järkiperustetta koko hommaan ei ole. Osa ihmisistä on vaan niin mahdottomia känttyjä, etteivät millään pysty ajattelemaan vaihtoehtoa, etteivät jättäisi jälkeensä ongelmia.

Meillä on tuttava, joka sanoo pitävänsä märän koiransa hajusta. Ehkä siis joku voisi kehittää sellaisenkin pyykkituoksun, niin sopisi pyykkitupaan upeasti.

Miksi kuvittelet olevasi Jumalan asemassa ja voivasi päättää,milloin muut ihmiset voivat hyvin?  Minä voin hyvin silloin, kun pyykkini tuoksuu minun mielestäni hyvälle, eli voin käyttää mielestäni pyykinpesuainetta.  Sillä, onko se sinun mieleesi, ei ole mitään merkitystä, koska kyse on minun pyykistäni.

Minä voin hyvin myös käyttäessäsi tuoksuvaa kosteusvoidetta, tai hajuvettä.

Missään muualla ei kitistä tällaisesta, kuin suomessa. Monessa maassa nimenomaan halutaan että tuotteet tuoksuvat. Vain Suomessa siihen k.u.olee. ja idiooteimmat vielä kuvittelevat voivansa määräillä muita. 

Vierailija
172/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa pyykkituvassa pestä vain taloyhtiön pesuaineilla ja hyvin on toiminut kun on fiksuja ihmisiä naapureina. Palstan pösilöt toki käyttäisivät omia hajustettuja aineita ihan kiusallaan, mutta onneksi noin sakeaa porukkaa ei ihan joka yhtiöön riitä vaikka täällä palstalla heistä yliedustus onkin.

Niin, mitään hajusteongelmaa ei ole, kun luulet muiden käyttävän sitä taloyhtiön pesuainetta 😂 tässä niin näkee, että vika on korvien välissä.

Mitä, jos joku on allerginen sille taloyhtiön pesuaineelle. Meneekö SINUN oikeutesi silloinkin toisen oikeuksien edelle? Oletettavasti, tai niin ainakin kuvittelet. 

Vierailija
173/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ne nuoret naiset jotka käyttää pullokaupalla imeliä halppishajuvesiään jotka haisee tuntikaupalla käytävällä ja hississä. Ihan yksi suihkaus riittää jos niitä ällömakeita hajusteita pakko käyttää, yök!

Muuta pohjakerrokseen niin ei tarvitse käyttää hissiä eikä kulkea käytävillä kuin lyhykäisen matkan omalta ovelta ulko-ovelle. Et voi kontrolloida ja määräillä muita. 

Vierailija
174/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille monivammaisille pitäisi olla omat asuinkompleksinsa. Saako naapuri pestä hiuksensä normaalilla el vitalilla vai pitääkö siihenkin hankkia naapureita miellyttävä sensitive-shampoo? Tukastahan voi muuten jäädä lemahdus rappukäytävään. Olis muuten ihana asua tuollaisessa taloyhtiössä. Kaikki kielletty - kesällä ei voi paistaa makkaraa pihakatoksessa, autoa ei saa käynnistää lähellä kenenkään ulko-ovea. Aitakin pitäisi pystyttää ympärille ettei vaan kadulta kenenkään ohikulkevan vaatteista tuulahda pesuaine tai joku erehdy tupakoimaan. Oi autuutta!

Minä muuttaisin tuohon taloon heti, ja kertoisin olevani sähköyliherkkä ja vaatisin taloyhtiöitä sähköttömäksi tai ainakin naapureiden olisi säilytettävä puhelimiaan folioon käärittynä! 

Sitten haukkuisin täällä muita idiooteiksi ja pöljiksi, kuten nämä huuhteluainehullut tekevät. Jo se kielenkäyttö kertoo, ettei kyseessä ole terve yksilö. 

Vierailija
175/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää niin paljon ajatus naapurin koirankarvapyykeistä samassa koneessa ettei tule koskaan muutettua taloon, johon ei saa mahtumaan omaa konetta. Säästyypähän tuoltakin päänsäryltä.

Vierailija
176/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serto on paras. Muut aineet voi heivata suoraan roskikseen.

Serto on kyllä varma valinta.

Vierailija
177/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää niin paljon ajatus naapurin koirankarvapyykeistä samassa koneessa ettei tule koskaan muutettua taloon, johon ei saa mahtumaan omaa konetta. Säästyypähän tuoltakin päänsäryltä.

Mutta harrastat kuitenkin seksiä jossa survotaan vähän sitä sun tätä sinne sun tänne ja jaetaan eritteitä oikein urakalla :D Sekö ei sitten yhtään inhota, naapurin koirankarvat vain?

Vierailija
178/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma pesukone niin problem solved. 

Ei tietenkään nämä kitisijtä osta omaa konetta! Silloin ei voi yrittää määrätä ja kontrolloida muita! Kyllä tämä kitinä ja määräily liittyy aina mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriöön. Suurimmalla osalla hajusteherkkyys on ihan vain luulotauti. 

Allergia oireilee eritavoin, ja jos ihmisellä on astma, kuten tämä yksi nyt jauhaa lapsestaan, on astmaatikolla kyllä muitakin ongelmia, katupöly (kielletään kadut) ihmisten vaatteissa kulkeva eläinpöly (kielletään eläimet!), bussipysäkillä tupakoijat ( kielletään bussipysäkit!) Ja autojen pakokaasut ja pienhiukkaset renkaista (siirrytään hevoskärryihin, paitsi hevoset on kielletty, koska astma ja allergiat) 

Myös puut ja kaikki kasvit, jotka tuottavat siitepölyä on syytä kieltää ja poistaa. Tosin sitten pölisee maaperä, joten valetaan kaikki betoniin. Betonipölykin ärsyttää keuhkoja joten kielletään eläminen. 

Olette sairaita, ettekä itse edes älyä sitä. 

Jos kaikki toisissa ärsyttää, muuta maalle. Muuta omakotitaloon. Muuta oma elämäsi niin, ettei sinun tarvitse kytätä muita. 

Vierailija
179/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä synteettisten hajujen palvojia.

Jo pelkästään se, että tarpeettomat hajusteet lisäävät luonnon kemikaalikuormaa, on jo itsessään riittävä syy jättää käyttämättä.

Vierailija
180/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tämä valittajaporukka on aina vain hengissä,vaikka he tukehtivat päivittäin toisten pyykinpesuaineiden ja hiuslakkojen hajuun. Asiakaspalvelutyössä olen huomannut, että eräät etelämpänä tulleet ihmiset haisevat voimakkaasti. HE käyttävät paljon hajusteita, suitsukkeita, mausteet haisevat ruuasta jne  siinäpä onkin valittajamääräilijöillä kestämistä 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän