Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajusteettomat pyykinpesuaineet pakollisiksi taloyhtiöihin!

Vierailija
29.12.2023 |

Ei lisättävää.Huuhtelin kahdesti ällö imelälle haisevat koneet,silti pyykit haisevat juntti omenapäärynävaniljaomenankukka mix ällötyksille.Ei lähde vaatteista ikinä.Miten jotkut voi näitä käyttää.Huono olo omassa kodissa.Itkettää.Hyi saatana.

Kommentit (260)

Vierailija
181/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää niin paljon ajatus naapurin koirankarvapyykeistä samassa koneessa ettei tule koskaan muutettua taloon, johon ei saa mahtumaan omaa konetta. Säästyypähän tuoltakin päänsäryltä.

Mutta harrastat kuitenkin seksiä jossa survotaan vähän sitä sun tätä sinne sun tänne ja jaetaan eritteitä oikein urakalla :D Sekö ei sitten yhtään inhota, naapurin koirankarvat vain?

Juuri näin. Ja kieltämättä se koiran hajukin.

Vierailija
182/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä hajusteettomuushullut ne koittaa määrätä mitä muut saa tehdä. Kuvottavaa porukkaa. Kummasti muualla maailmassa tämmöistä itkuporukkaa ei ole

Suomi nyt onkin tällainen multivammaisten ja luulotautisten maa joiden ehdoilla eletään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mun kotona pesukone ei tuoksu, haise millekään, kun oon käyttänyt tuoksuvaa pulveria ja huuhteluainetta?

Siten, että olet tottunut siihen käryyn.

Aikanaan meidän työpaikalla oli yksi sikatilallinen töissä. Kävi huikkaamassa puolisolleen heipat sikalassa ennen toimistolle tuloa. Voitte vaan kuvitella, miltä hän haisi.

No, pomo huomautti asiasta, mutta hän totesi, ettei haise, muut kuvittelevat. Niinpä istuimme päivät sianpaskan katkussa, kunnes hän jäi äitiyslomalle.

Hänen tuuraajansa oli simpsakka 50+ nainen, joka rakasti tuoksuja. Voi sitä hajuveden ja muiden aromien määrää! Ja niitä astmalääkevuoria, mitä muutamalla kollegalla meni.

Kun sikalakollega palasi lomaltaan, jokainen otti hänet ilolla vastaan. Istuttiin onnellisempana siinä paskankäryssä, kuin pää kipeänä äitelän hajustepilven keskellä astmalääkkeitä vedellen

Tästä päättelisin, että ihminen tottuu tiettyyn hajuun. Kun nenän nollaa vaikka päivän ulkoillen ja uiden, niin huomaa kyllä monta eri tuoksua.

Ja kyllä, käytin itsekin huuhteluainetta, joka oli miedosti hajustettu. Uusi puolisoni sai lakanoista ihottumaa, joten vaihdoin aineet ja ostin uudet lakanat. Otin vanhat kerran laatikosta ja jumankauta, että ne haisivat! Järkyttävä huuhteluaineen katku.

Ei enää koskaan.

Vierailija
184/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oma pesukone, koska en kestä mitään hajusteita vaatteissa vaikken ole edes hajuherkkä. Tykkään, että vaate tuoksuu ei miltään eli silloin tiedän, että se on puhdas ja pesty oikeassa lämpötilassa. Jos vaate tuoksuu tunkkaiselta, se on pesty väärin tai kuivatettu väärin. Yleensä hajusteet poistaa tämän ongelman, mutta ei sitä alkuperäistä ongelmaa -> vaate on edelleen likainen, vaikka tuoksuu hyvältä.

Olisihan se toki ihan loogista, että yhteisissä pesutiloissa käytettäisiin vain hajusteettomia tuotteita, koska hajusteeton sopii kaikille eli ei aiheuta mahdollisia oireita. Hauskinta tässä keskustelussa on kyllä se, että täällä kehotetaan ostamaan oma pesukone jos ei siedä hajusteita. Miksi ei ikinä niin, että se hajusteita käyttävä ostaisi oman pesukoneen? Saman jutun huomaa siitä jos joku valittaa tällä palstalla tupakoinnista niin hänen käsketään muuttaa maalle. Miksei tupakoitsijaa käsketä muuttaa maalle? Saisi siellä rauhassa tuprutella. 

Vierailija
185/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tämä valittajaporukka on aina vain hengissä,vaikka he tukehtivat päivittäin toisten pyykinpesuaineiden ja hiuslakkojen hajuun. Asiakaspalvelutyössä olen huomannut, että eräät etelämpänä tulleet ihmiset haisevat voimakkaasti. HE käyttävät paljon hajusteita, suitsukkeita, mausteet haisevat ruuasta jne  siinäpä onkin valittajamääräilijöillä kestämistä 😂😂

No niin on. Tässäkin kaupungissa on vuosi vuodelta enemmän muualta tulleita ja kun sellainen 4-6 hengen äijäporukka kulkee ohi niin jessus sitä aftershaven katkua. Sitä voisi leikata veitsellä. Puhumattakaan noista suitsukkeista ja patsulihajusteesta yms. Kantikset eivät tuoksu yhtään miltään heihin verrattuina :D Mutta kumma kyllä täällä valitetaan vain hajustetuista pyykinpesuaineista, hmmm. 

Vierailija
186/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä keskustelussa on kyllä se, että täällä kehotetaan ostamaan oma pesukone jos ei siedä hajusteita. Miksi ei ikinä niin, että se hajusteita käyttävä ostaisi oman pesukoneen?

Asuntoon jossa majailen tällä hetkellä ei mahdu pyykkikonetta eikä sellaiselle edes ole liitäntää. Todella mieluusti omistaisin pyykkikoneen, koska taloyhtiön pesulan käyttö varauslistoineen ja edestakaisin ravaamisineen vaatenyssäköiden kanssa välillä ärsyttää (eikä niin vähääkään). Seuraavan kämpän otan sillä silmällä, että sinne tosiaan saa mahtumaan oman pyykkikoneen. On se vaan niin paljon kätevämpää.

Vierailija
187/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ne nuoret naiset jotka käyttää pullokaupalla imeliä halppishajuvesiään jotka haisee tuntikaupalla käytävällä ja hississä. Ihan yksi suihkaus riittää jos niitä ällömakeita hajusteita pakko käyttää, yök!

Muuta pohjakerrokseen niin ei tarvitse käyttää hissiä eikä kulkea käytävillä kuin lyhykäisen matkan omalta ovelta ulko-ovelle. Et voi kontrolloida ja määräillä muita. 

Eihän tuo ole kontrollointia, mitä sä höpäjät? Mikä pakko on laittaa joku 10 suihkausta sitä karmeaa litkua päällensä niin että muut saa haju ja muita haittoja siitä? Minä itsekin laitan joskus hajuvettä, mutta yhden suihkauksen ja ne on laadukkaita. Ei mitään halppislitkuja.

Vierailija
188/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tämä valittajaporukka on aina vain hengissä,vaikka he tukehtivat päivittäin toisten pyykinpesuaineiden ja hiuslakkojen hajuun. Asiakaspalvelutyössä olen huomannut, että eräät etelämpänä tulleet ihmiset haisevat voimakkaasti. HE käyttävät paljon hajusteita, suitsukkeita, mausteet haisevat ruuasta jne  siinäpä onkin valittajamääräilijöillä kestämistä 😂😂

Ei ongelmaa koska juoksevat peloissaan kadun toiselle puolelle jos jossain näkyy muuta kuin keitetyn porsaan väristä nahkaa eivätkä uskalla itku kurkussa tärinältä hengittää viiteen minuuttiin :D

Vierailija
189/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on nykyaikaa että yleisissä koneissa ei hajustettuja käytetä!Enhän mäkään ruiski hajuvettä naapurin päälle.Hajuvettä laitetaan sentään yhteen kohtaan nää imelät ja epäterveelliset hajumiksit EI LÄHDE PYYKEISTÄ SAATI KONEISTA IKINÄ.Ostakoot ne omat koneet ketkä lotraa niillä.

Ei, vaan sinä, vähemmistöön kuuluva yliherkkä ostat oman koneen ja peset pyykkisi vain sillä. 

Vierailija
190/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa koska juoksevat peloissaan kadun toiselle puolelle jos jossain näkyy muuta kuin keitetyn porsaan väristä nahkaa eivätkä uskalla itku kurkussa tärinältä hengittää viiteen minuuttiin :D

Hengitä paskanahka välillä.

Vierailija
191/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla kaksi venaggoa suihkutteli hajuvesiään sovareilla niin, että kurkunpäätä poltti. Heidän alapäänsä varmaan kärysi niin mädälle kalalle että oli peitettävä.

Vierailija
192/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nykyaikaisen lääketieteen, että olen hengissä. Sen verran monta päivystysreissua on tullut toisten käyttämistä hajusteista. Noista käynneistä sekä töistä poissaoloista on tullut isot kustannukset yhteiskunnalle ja työnantajalle, mutta myös minulle. Minulla olisi niille satasille muutakin käyttöä kuin sairaala- ja lääkemaksut.

Vierailija
193/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ihmeellistä. Voisi olla hajuton pyykkitupa ja kaikki voisivat hyvin.

Voi olla myös pyykkitupa, mihin jokainen raahaa oman mielituoksunsa ja aina osa voi huonosti, minkä jokainen fiksu ymmärtää.

Silti halutaan hajuja, vaikka minkäänlaista järkiperustetta koko hommaan ei ole. Osa ihmisistä on vaan niin mahdottomia känttyjä, etteivät millään pysty ajattelemaan vaihtoehtoa, etteivät jättäisi jälkeensä ongelmia.

Meillä on tuttava, joka sanoo pitävänsä märän koiransa hajusta. Ehkä siis joku voisi kehittää sellaisenkin pyykkituoksun, niin sopisi pyykkitupaan upeasti.

Miksi kuvittelet olevasi Jumalan asemassa ja voivasi päättää,milloin muut ihmiset voivat hyvin?  Minä voin hyvin silloin, kun pyykkini tuoksuu minun mielestäni hyvälle, eli voin käyttää mielestäni pyykinpesuainetta.  Sillä, onko se sinun mieleesi, ei ole

Valitetavasti ei ole kyse vain sinun pyykistäsi, silloin kun käytät taloyhtiön pesulaa ja sen seurauksena se löyhkä tarttuu myös seuraavana vuorossa olevan pyykkeihin. Miksi tämä on niin vaikea sinun ymmärtää?

Vierailija
194/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä hajusteettomuushullut ne koittaa määrätä mitä muut saa tehdä. Kuvottavaa porukkaa. Kummasti muualla maailmassa tämmöistä itkuporukkaa ei ole

Suomi nyt onkin tällainen multivammaisten ja luulotautisten maa joiden ehdoilla eletään. 

Käytännössä täällä kyllä eletään hajusteita käyttävien ehdoilla. He saavat lain mukaan myrkyttää toisten hengitysilmaa täysin vapaasti. Hajusteet ovat oma asiasi, jos ne pysyvät omalla puolellasi. Niistä tulee meidän muidenkin asia siinä kohtaa, kun ne tunkeutuvat hengitysilman mukana kehojemme sisään. Eihän enää saa tupakoidakaan missä vain, joten miksi hajusteet olisivat eri asia? Yhtä lailla ne ovat haitallisia terveydelle.

Vierailija
195/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on nykyaikaa että yleisissä koneissa ei hajustettuja käytetä!Enhän mäkään ruiski hajuvettä naapurin päälle.Hajuvettä laitetaan sentään yhteen kohtaan nää imelät ja epäterveelliset hajumiksit EI LÄHDE PYYKEISTÄ SAATI KONEISTA IKINÄ.Ostakoot ne omat koneet ketkä lotraa niillä.

Ei, vaan sinä, vähemmistöön kuuluva yliherkkä ostat oman koneen ja peset pyykkisi vain sillä. 

Normaalilla hajuaistilla varustettu ei ole yliherkkä, vaan tavallinen ihminen.

-eri

Vierailija
196/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nykyaikaisen lääketieteen, että olen hengissä. Sen verran monta päivystysreissua on tullut toisten käyttämistä hajusteista. Noista käynneistä sekä töistä poissaoloista on tullut isot kustannukset yhteiskunnalle ja työnantajalle, mutta myös minulle. Minulla olisi niille satasille muutakin käyttöä kuin sairaala- ja lääkemaksut.

Tämä. Käytännössä muut siis pahoipitelevät sinua. Sitten he kehtaavat ulista täällä, kuinka heidän elämäänsä yritetään rajoittaa. Öö, siis toisen pahoinpitely on aina väärin, vaikka kuinka tekisit sen vahingossa. Jos lyö toista vahingossa lekalla päähän ja toinen pyytää ystävällisesti, että hei voisitko olla tekemättä tuota enää, niin sen sijaan, että pyytäisivät anteeksi ja parantaisivat tapansa, hajustajat saavat marttyyrikohtauksen ja jalkaa polkien vaativat saada jatkaa sitä lekan heiluttelua.

Vierailija
197/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Käytännössä muut siis pahoipitelevät sinua. Sitten he kehtaavat ulista tää

Olet hullu. Oikeasti. Mitä ihmettä sinä raivoat siitä, että ihmiset käyttävät kaupasta ostettavia asioita. Suurin osa pesuaineita on hajustettuja. Sinä olet harhoinesi ja kielenkäyttöinesi päsätäsi vialla. 

Se on surullista, että kaltaistesi öyhääjien vuoksi nekin, joilla on oikeasti vaikeita hajuste allergioita leimataan sekopäiksi. 

Tällaiset valitusketjut eivät lainkaan auta asiaa. 

Suosittelen sinulle, että hän apua, tuollainen on jo vakava ongelma, miten käyttäydyt ja puhut.

Vierailija
198/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Käytännössä muut siis pah

Minä vain totesin faktan. Jos sinä aiheutat toiselle ihmiselle sairaalareissun, niin olethan sinä silloin tehnyt jotakin väärin. Toivon, että jokainen kantaisi vastuun omista teoistaan ja huomioisi myös muut ihmiset. Sinun ei ole pakko käyttää runsasta määrää kemikaaleja ylläsi, mutta kanssaihmisten on pakko hengittää.

Vierailija
199/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloläävässä on kerrostaloläävän ongelmat. Mutta onneksi ei tarvitse rännejä puhdistaa, vai mites se olikaan. 

Vierailija
200/260 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kiten te saatatte pestä pyykkiä jossakin kerrostaloläävän pyykkituvassa, oksettaa ajatuskin. Oma kone se olla pitää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi