Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön maisteri! Sinun täytyy jo orientoitua siihen, että jatkossa kuuraat julkisia vessoja ja keräät roskia

Vierailija
29.12.2023 |

Nirsoilun aika on ohi. Teet työtä, jota hallitus sinulle antaa.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä osnon työtön DI?

Vierailija
2/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tämä hallitus laittaa työttömät siivoamaan vain rikkaiden alueita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maisterin papereilla tehdään mitä vaan työtä ja jatketaan oman alan töiden etsimistä. Itsestäänselvyys. 

Vierailija
4/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mih9nkä ajattelit kaiken maailman tanssitaiteen ja naistutkimusten maisterit palkata? 

Ehkä heidän täytyy opetella tekemään jotakin työtä.

Vierailija
5/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistautunut koko elämäni siihen, että kuuraan mieluummin lattioita kuin olen työtön. Ja olen huomisesta alkaen työtön maisteri, kun määräaikainen työsuhteeni päättyi tänään. Jos oman alan töitä ei löydy pian niin sitten teen jotain muuta.

Vierailija
6/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mih9nkä ajattelit kaiken maailman tanssitaiteen ja naistutkimusten maisterit palkata? 

Ehkä heidän täytyy opetella tekemään jotakin työtä.

Koulutamma hoiva-avustajiksi. 

Vierailija
7/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös maisterit valita ettei heitä edes palkata paskaduuniin koska pomot joko olettavat että lähtee heti kävelemään kun löytyy alan duunia, tai sitten eivät halua itseään koulutetumpaa alaista?

Vierailija
8/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hallituksen, vaan markkinatilanteen ansiota. Kaveri on töissä vuokravälitysfirmassa ja kertoo ä ettei ole koskaan nähnyt vastaavaa. Pitkän työuran tehneitä korkeasti koulutettuja ihmisiä hakee töihin operaattorin kivijalkaan ja vastaaviin.

Näin asiakkaana ihan mielenkiintoista nähdä jonkun alan tohtori sandwitch artistina tai jäätelöä myymässä.:)

Vierailija
9/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin ansiokasta, että neuvot ihmisiä tällä tavalla!

Vierailija
10/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt paskaduuneja jo vuosia osa-aikaisesti, kun kokoaikaista ei ole saanut. Lopetan, kun suojaosa ym. tuet loppuu. Sama olla ilman. Olen jo aika vanha, ei jaksa enää, kun työt on tosi raskaita ja on kuitenkin köyhää. Päivän, parin keikkoja tai joskus jopa kuukausi. Hulluksi tulee. 

Vierailija
11/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskia keräämään! Risuja noukkimaan! Marjoja poimimaan! Enää ei paeta työtä.

Missä nämä paikat ovat avonaisina? Hakisin heti. Vaihtaisin tämän täydellisen tuottamattoman työn ikävien ihmisten keskellä tuohon heti.

Vierailija
12/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakas,

mutta saan kotiin siivousapua, koska en kykene itse siivoamaan. Laitetaanko tämä avustaja tekemään tuo työ puolestani vai?

Vierailija
13/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös maisterit valita ettei heitä edes palkata paskaduuniin koska pomot joko olettavat että lähtee heti kävelemään kun löytyy alan duunia, tai sitten eivät halua itseään koulutetumpaa alaista?

Minulle on sanottu noin useammassa työhaastattelussa.

Vierailija
14/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla neukkumeininkiä.

Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
15/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap niin hieno, että voi halveksia tärkeää työtä. Jos itse joutuisit omat paskasi siivoamaan, niin johan itku tulisi.

Ennen maisteriksi valmistumista oli yötöissä postilla työnjohtajana. Yö alkoi sillä , että postit tyhjennettiin hihnalle, ja ensin siitä kerättiin hummeruiskut ja puolikkaan hampurilaiset pois.

Vaikka nyt olen oman alani töissä, en koskaan katso alaspäin toisenlaista työtä.

Vierailija
16/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskia keräämään! Risuja noukkimaan! Marjoja poimimaan! Enää ei paeta työtä.

Syö p, a, s, k, a, a. 

Vierailija
17/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteri tässä sinulle oiva tilaisuus persekyykätä pupukurssilla: nyt ilmoittaudu työkkärin sivuille www.perskyykkays.fi  ja osallistu pupukursille autamme löytämään sinulle sopivan orjanhomman! Juuri sinulle!       9 e/pvä jos olet kiltisti voit saada jopa 9,01 e/pvä,osallistu nyt älä jätä tilaisuuttasi käyttämättä perskyykkäystä tarjolla jopa pullaa ja kahvia,se ihanan rento ja louskuva meininki!!

Vierailija
18/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo maisteri, vaan amk-koulutettu ja täysin leipääntynyt. Onneksi jokseenkin varakas ja ajattelin tehdä paluun juurilleni siivoushommiin - osa-aikaisena toki! Laitettu hakemuksia n. 10 paikkaan. Saa nähdä kelpaako mihinkään. Aiemminkin olen kaikenlaista hakenut, mutta mihinkään ei ole päässyt kun epäilevät että lähden johkii muualle. Pariin eri alan kokoaika määräaikaisuuteen oon päässy, mut niissä on se vika, et yrittävät sitten heti vakinaistaa kokoaikatyöhön ja sitä mä en halua. 

Missä ne silput, pätkät ja osa-aikaisuudet on, häh??

Vierailija
19/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kandit sit?

Vierailija
20/170 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii! Ei töihin! Opiskelin ollakseni korkeinta kastia, nykyajan aatelinen. Minun pitää saa nostella korvauksia ranskalaisen kirjallisuuden lukemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi