Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön maisteri! Sinun täytyy jo orientoitua siihen, että jatkossa kuuraat julkisia vessoja ja keräät roskia

Vierailija
29.12.2023 |

Nirsoilun aika on ohi. Teet työtä, jota hallitus sinulle antaa.

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai maisterin papereilla tehdään mitä vaan työtä ja jatketaan oman alan töiden etsimistä. Itsestäänselvyys. 

Niin olen ainakin minä tehnyt. 

Vierailija
162/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. no enpä taida kuitenkaan suostua. Eipä nuo ole tähänkään asti nälkään tappaneet Suomessa. Menkööt ne kuuraamaan vessoja joita homma kiinnostaa oikeasti tai sitten ne jotka eivät kehtaa kouluttautua mihinkään tai venkoilevat kotipaikkakunnassaan esittäen mielenterveyskuntoutujaa.

Terveisin kouluttautunut ja nuhteettoman työhistorian omaava maisterihenkilö. 

Tuon hallituksen voi ensitöikseen erottaa ja valita sinne henkilöitä, joilla on A) moraali ja B) eivät ole narsistipsykopaatteja.

Suomi voi mun puolesta upota ja syvälle. Sitä ei vessoja siivoamalla pelasteta milliäkään ylöspäin. Sen sijaan vessoihin voisi palkata kusipoliiseja, jotka vahtii, ettei kukaan roiski ja mikäli roiskii siivoaa ne jäljet ihan itse.

Ja aloittaja voi työntää sen pikkurillin vaikka pyllynreikäänsä.

Sivistynyt ja avarakatseinen kouluttautunut henkilökö päästää näppiksiltään jotakin näin mautonta? Vau.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin muuttaa ulkomaille. Tämä Suomen meininki ei jaksa kiinnostaa yhtään. Harmi - rakastan tämän maan luontoa. Mutta persuja ja nykyhallintoa ei pakki kestä.

Vierailija
164/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan aina ryhtyä poliitikoksi, jos humanisti jää työttömäksi sanotaanko vaikka nyt kirkkoslaavin tutkijana. 

Vierailija
165/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuo hallitus ei taida paljon työpaikkoja tarjota. Sen piti tuoda valtavia investointeja ja sitä kautta työpaikkoja mutta kun niitä ei ole näkynyt eikä kuulunut. Jos joku investoi niin sille rakennetaan infra valmiiksi ja tarjotaan sähkö ilmaiseksi. Palkkioksi se työllistää 40 henkilöä automatisoituun tehtaaseen. Hallitus hurraa kovaan ääneen että nyt se Suomi nousee kun ensin on maksettu investoijalle kymmenien miljoonien edestä tukirahoja. Kyllä on hölmöläisten touhua.

Vierailija
166/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työtön FM ja keikkailen ensimmäisessä ammatissani sairaalahuoltajana. Parikymmentä vuotta sitä hienoutta on näyttänyt, että alalle tullaan aaltoina sieltä, missä työt loppuvat. Ensin ompelijat, sitten elektroniikka, sitten media-ala, posti, viimeisenä insinöörit. Ei hätää, perehdytän kyllä, jos et vaan hymyile ja sano "joojoo" ja tee sitten mitä sattuu kuten idänihmeet.

Työtä eivät myöskään vie tekoäly, robotiikka, pandemia, sota eivätkä minkään sortin ylä- tai alamäet, ihan itse on lähdettävä kun v-käyrä nousee tappiin.

Vierailija
167/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan aina ryhtyä poliitikoksi, jos humanisti jää työttömäksi sanotaanko vaikka nyt kirkkoslaavin tutkijana. 

Oletpas olevinasi älykäs ja vitsikäs.

Vierailija
168/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas olevinasi älykäs ja vitsikäs.

Mutta eikös se mestari niin tehnyt? Tosin taisi Purran tapaan lorvia kellarikomerossa scriptaamassa jonkun muun rahoilla jonkun vuosikymmenen. No, töihin ehtii tukevassa keski-iässäkin, ainakin julkisen sektorin käsienheluttelijaksi.

Vierailija
169/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Olen tällä hetkellä ihan työssäkäyvä maisteri, mutta jos joutuisin työttömäksi, niin ehdottomasti tekisin mitä tahansa työtä, jotta saisin elantoni. Ei vessojen kuuraus ole sen kummempaa, kuin jonkun muun asian tekeminenkään. Miksi ajattelet, ettei maisteri sellaista työtä pystyisi tekemään? Useat opiskelijat tekevät opiskeluaikanaan jo töitä. Ovat töissä kaupoissa tai puhelinmyynnissä, siivoavat, blokkaavat, työskentelevät pikaruokaravintoloissa jne., jotka sinun mielestäsi ovat nähtävästi niitä p*skahommia. Eivät ole. Työtä siinä missä joku muukin työ. 

Kuulostaa siltä ettet ole ollut koskaan vessoja kuuraamassa. Minäpä olen. Kyllä se on työntekijän kannalta melkoista paskahommaa. 

Vierailija
170/170 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ihmisten mollaaminen ja alas painaminen auttaa yhtäkään ihmistä tässä maailmassa ja tilanteessa? Eikö sivistynyt ihminen ymmärrä, ettei huonolla saa hyvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi