Työtön maisteri! Sinun täytyy jo orientoitua siihen, että jatkossa kuuraat julkisia vessoja ja keräät roskia
Nirsoilun aika on ohi. Teet työtä, jota hallitus sinulle antaa.
Kommentit (170)
Karmea kohtalo maistereilla, joutuvat ihan töitäkin tekemään. Otan osaa. Suosittelen sairauseläkkeen hakemista henkisen trauman vuoksi. Me siivoojat kyllä maksetaan teidänkin eläkkeet
Kannattaa varautua rappusiivouksiin yms.hommiin, "paremmat" kohteet menee meille ammattilaisille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mih9nkä ajattelit kaiken maailman tanssitaiteen ja naistutkimusten maisterit palkata?
Kuinka paljon te oikeasti kuvittelette, että naistutkimuksen maistereita on?
Yksikin on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varautua rappusiivouksiin yms.hommiin, "paremmat" kohteet menee meille ammattilaisille...
Ei rappukäytäväsiivouksiin pääse, olen hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mih9nkä ajattelit kaiken maailman tanssitaiteen ja naistutkimusten maisterit palkata?
Kyseessä on synekdokee. Sanalla viitataan laajaan kirjoon yhteiskunnallisia ja humanistisia disipliinejä.
Ap on hikisesti peruskoulun läpäissyt, josta on hauska ajatella, että MAISTERIT olisi työttömänä. Mites teidän mäkkärissä työskennellyt tohtorikoulutuksen keskeyttänyt pj ja kirkkoslaavitohtori?
Vierailija kirjoitti:
Kielitaito on nykyään kulutustavaraa, substanssiosaamisella on merkitystä. Jos siis olet pelkkä lingvisti tai kääntäjä, et ole kovin hyödyllinen.
Kyllä minulle on opettajana S2-opiskelijoita riittänyt. Suomen kielen taito on esimerkiksi kansalaisuuden edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ihan varma olen siitä, että ihan liikaa
Vierailija kirjoitti:
Roskia keräämään! Risuja noukkimaan! Marjoja poimimaan! Enää ei paeta työtä.
Otettaisiinko käyttöön vanha sanonta "älä kysy mitä isänmaa voi tehdä minun hyväkseni vaan mitä mitä minä voin tehdä isänmaani hyväksi".
Syntyisikö kamaluuksia ja rumaa jälkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on synekdokee. Sanalla viitataan laajaan kirjoon yhteiskunnallisia ja humanistisia disipliinejä.
Ilmeisesti sivistyssanakirja on korvannut Guinnesin ennätyskirjan laajan kirjon debiilien joululahjana. Noh, kyllä se teidän kärkipaikka työttömyystilastoissa on silti turvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sivistyssanakirja on korvannut Guinnesin ennätyskirjan laajan kirjon debiilien joululahjana. Noh, kyllä se teidän kärkipaikka työttömyystilastoissa on silti turvattu.
Heh heh. Pari vaikeaa sanaa, ja sinun on pakko tulla uikuttamaan, vaikka mitään lisättävää ei ole substanssiin (=asiasisältöön).
Minä otin jo vastaan siivoustyön. Valitettavasti joudun sen lopettamaan kannattamattomana suojaosan poistuttua.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin jo vastaan siivoustyön. Valitettavasti joudun sen lopettamaan kannattamattomana suojaosan poistuttua.
Työ on velvollisuutesi. Tuet pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on hyvä ja osoittaa minulle työn. Tuskin he mitään nykyistä kamalampaa ainakaan keksivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on hyvä ja osoittaa minulle työn. Tuskin he mitään nykyistä kamalampaa ainakaan keksivät.
Hallituksen velvollisuus on ottaa tukiaiset pois. Sinun velvollisuutesi on tehdä töitä tai yrittää.
Olet tehtaillut samoja aloituksia jo vuosia? Keksi joku uusi päähänpinttymä vaihteeksi.
Ja niin tämä kokoomus ja perussuomalainen hallitus teki Maon kiinan kulttuurivallankumouksen suomessa. Koulutetut ihmiset tekemään yksinkertaisia aputöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen velvollisuus on ottaa tukiaiset pois. Sinun velvollisuutesi on tehdä töitä tai yrittää.
Voihan tuota yrittääkin. Liiketoimintasuunnitelma on jo valmiina ja yrittäjyyskurssit käyty. Siinä tapauksessa tuskin jään Suomeen yrittämään, motivaatio tehdä mitään tämän maan hyväksi on aikalailla pyöreä nolla. Sattuneista syistä.
Siivoan jo joka lauantai kotona. Se riittää.