Sinä mies, olisitko valmis tähän saadaksesi 10/10 naisen
- käyt salilla 3-4 kertaa viikossa, et päästä itseäsi lihomaan
- alkoholia vain muutaman kerran vuodessa
- et saa huutaa etkä riehua vaan joudut kommunikoimaan aikuismaisesti
- sängyssä tulet vasta toisena
- laitat laadukasta ruokaa, ei eineksiä
- käyt parturissa muutaman viikon välein ja parta aina siistitty
- käytät siistejä villakangastakkeja ja huollettuja nahkakenkiä, silitettyjä paitoja, laadukasta kelloa yms
- et puhu alatyylisesti etkä kuluta alatyylistä viihdettä
- luet kirjoja ja katsot dokumentteja
- teet ahkerasti töitä pyrkien edistykseen
- kehität itseäsi ihmisenä monin tavoin
- olet ystävällinen ja antelias ihminen, et itsekäs tai negatiivinen
- panostat parisuhteeseen myös henkisellä puolella
Jos näillä avuilla saat naisen josta kaverit on kateudesta vihreitä, olisitko valmis yltämään hänen tasolleen? Rauhallinen, seksuaalinen, älykäs, menestynyt, tyrmäävän kaunis ja elegantti nainen, sellainen 10/10
veikkaanpa että harvempi on. Tyytyvät kaljamahoineen kiroilemaan kun ei muka hyvä mies kelpa. Kuvitellaan olevansa suurikin saalis kun ei lyö ja käy töissä.
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä suostu elämään toisten ehdoilla. Tuosta paistaa läpi ulkonäön ja statuksen maksimointi muu elämä unohtaen.
Kerro toki mikä suuri hyveelllisuus on mahdotonta aloituksen spekseillä? Kunnianhimo, itsestään välittäminen ja terveyden vaaliminen sulle vastenmielisiä arvoja?
Miten esim. rahan tuhlaaminen parturiin liittyy kunnianhimoon tai terveyteen? Pinnallistahan tuo on. Samoin bodaus, terveyden kannalta monipuolisempi liikunta olisi parempi, kuntosalin lisäksi aerobista liikuntaa ja liikkuvuutta ym.
No mä en ala sulle tässä opettaa itsensä arvostamisen konseptia.
Kyseinen konsepti taitaa olla opittu jostain Jordan Petersonilta?
Itsensä
Googlaa ihan itse, en ala sua neuvomaan mistä löydöt juuri itsellesi parhaiten resonoivaa materiaalia.
Googlaa samalla mitä kaikkea kuntosalilla voi tehdä kun sekin näyttäsi olevan vieras konsepti.
Suosittelen laajentamaan maailmankatsomustasi muutenkin noin yleisesti.
Eihän tuossa kerkiä mitään tekemään kun joudut naisen tähden ja orjana elämään. Kuka oikeasti nauttisi tuommosesta elämästä
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen muttei tinderissä tule yhtään mätsiä!
M37
Sulla sekä huonot kuvat ja/tai teksti. Tai et ole mitä kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika (hyvinkin) pitkälle olisin.
Vaan ei tuokaan vielä takaa superpillua.
Ei takaa, mutta tuo onkin se taso mistä lähdetään katsomaan pelaako kemiat yhteen. Torjunta tulee välittömästi sille joka ei näitä kriteerejä täytä kiitettävällä prosentilla eikä kiinnosta edes tutustua.
Mikä ihme on superpillu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä menisi, mutta mitään villakangastakkia en naisen takia ryhdy pitämään.
Se on tyylikäs vaate.
Eikä ole sateen jälkeen.
Mä olen suurinpiirtein tommonen, mutta jos joku esittäytyy 10/10 naisena, niin näytän sille kuinka kova sprintteri olen.
En yhtään tykkää siitä kuinka naiset lokeroidaan johonkin ysiksi tai kympiksi, mutta tietysti itsekin joskus haaveillut aloituksen kuvailemasta naisesta. Vaikka itse täytän aika lailla kaikki kohdat miehenä mitä ap listasi, niin en näe realistisena pariutua jonkun noin korkeatasoisen naisen kanssa.
Syy on siinä, että jos nainen on fiksu niin hän ymmärtää olevansa täysin kuskin paikalla etsiessään kumppania joten hän varmasti katsoo miehen jolla on pinkka kunnossa.
Minulla on ollut kauniita ja hoikkia tyttöystäviä, mutta he eivät todellakaan ole olleet mitään sosiaalisesti huippulahjakkaita ja fiksuja elämässään pitkälle päässeitä tyyppejä. Tällaisiin minun rahkeeni riittävät ja niihin ap:n mainitsemiin ei.
en usko joulupukkiin, jumalaan tai 10/10 naisiin
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa kerkiä mitään tekemään kun joudut naisen tähden ja orjana elämään. Kuka oikeasti nauttisi tuommosesta elämästä
Orjana joudut huolehtimaan terveydestä/ruokavaliosta ja harrastamaan tasapuolista tekstiä ja lukemaan hyviä kirjoja? Hirveä kohtalo.
Mitä sä sitten teet päivät pitkät? Ihan varmasti katsot telkkaria ja roikut netissä. Mikä sun ruutuaika tältä viikolta?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele 10/10 nainen, niin katsotaan sitten kannattaako vaivautua
No miks ihmeessä näkisin sun eteen yhtään mitään vaivaa, kun et selvästi ole samassa kastissa lähtökohtaisestikaan.
Miehenä minun tarkoitus ei ole päästä varakkaan naisen kanssa naimisiin ilman avioehtoa.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään tykkää siitä kuinka naiset lokeroidaan johonkin ysiksi tai kympiksi, mutta tietysti itsekin joskus haaveillut aloituksen kuvailemasta naisesta. Vaikka itse täytän aika lailla kaikki kohdat miehenä mitä ap listasi, niin en näe realistisena pariutua jonkun noin korkeatasoisen naisen kanssa.
Syy on siinä, että jos nainen on fiksu niin hän ymmärtää olevansa täysin kuskin paikalla etsiessään kumppania joten hän varmasti katsoo miehen jolla on pinkka kunnossa.
Minulla on ollut kauniita ja hoikkia tyttöystäviä, mutta he eivät todellakaan ole olleet mitään sosiaalisesti huippulahjakkaita ja fiksuja elämässään pitkälle päässeitä tyyppejä. Tällaisiin minun rahkeeni riittävät ja niihin ap:n mainitsemiin ei.
Jotenkin säälittävältä kuullostaa tuo "kauniita ja hoikkia". Niinkuin hoikka olisi joku saavutus.
Keski-Euroopassa hoikka on lähestulkoon standardi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin unohtui HUUMORI?! Miehen tärkein ominaisuus. Ja jämäkkyyttä ja omaa tahtoa pitää pitää olla, ei naiset jaksa katsella mitään tossua. Miehen on osattava myös keskustella!
Ei taida ap olla nainen, vaan onkin mies, joka kuvittelee tietävän naisten halut ja toiveet. Yksikään nainen ei aloittaisi tuota listaa kuntosalikäynneillä!
N38
Tule vaatimaan huumorintajua, kun naiset oppivat nauramaan itselleen.
Jos miehen "huumorintaju" on vaan sitä, että vitsaillaan pelkästään naisen kustannuksella, niin mies menee auttamatta sinne huumorintajuton -laariin. Samaan laariin menevät ne, joiden huumorintaju on jäänyt sinne pikkulasten pieruvitsitasolle.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään voi tätä tietää, mutta entä jos kaikki olisikin kiinni vain sun itsetunnosta? Rahkeet riittäisi jos itse vain näkisit sen? Terve itsetunto on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävältä kuullostaa tuo "kauniita ja hoikkia". Niinkuin hoikka olisi joku saavutus.
Keski-Euroopassa hoikka on lähes
Kyllä Euroopassa ollaan yhtä lihavia kuin Suomessakin. Suurkaupungeissa ja varakkaissa ja koulutetuissa ovat ne hoikat, kun taas köyhissä lähiöissä ja maaseudulla ovat ne lihavat niin Espanjassa kuin Saksassakin.
Aina kun täällä näen tällaisen kommentin, tiedän, ettei kyseinen ihminen ole koskaan ulkomailla isommin liikkunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen muttei tinderissä tule yhtään mätsiä!
M37
Sulta puuttuu se tärkein, ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"sängyssä tulet vasta toisena"
Tämä kohta on mahdoton normaaleille miehille, vaikka sitä yrittäisikin ensiksi tyydyttää toista. Miehet tulevat aina ensimmäisinä.
Useammasta vastauksesta tässäkin ketjussa paistaa asenne, että nainen on vain tavara jonka eteen ei viitsittäisi nähdä vauvaa. Huorittelua ja esineellistämistä. Joitain miehiä suututtaa kun eivät saa sitä mitä ovat mielestään ansainneet. Todella harhaisia käsityksiä omasta tasosta. Ja tätä näkee aivan kaikkialla.
Jos satut ymmärtämään yhtään viestiäni niin miehet tyydyttyvät kymmenen kertaa nopeammin kuin naiset. Laukeamisesta puhuin viestissäni.
Helkutti, kun teidän pitää aina ajatella vihamielisesti kaikkia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-Euroopassa hoikka on lähes
Suomessa noin 30% yli 30v on normaalipainoisia, että on se nykyään saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele 10/10 nainen, niin katsotaan sitten kannattaako vaivautua
No miks ihmeessä näkisin sun eteen yhtään mitään vaivaa, kun et selvästi ole samassa kastissa lähtökohtaisestikaan.
Jos aloituksen kysymys on yleisesti osoitettu miehille, niin koita nyt vaan saada itsekin sieltä sohvapohjalta sen verran aikaiseksi, että vastaat yhteen kommenttiin/pyyntöön jotain muutakin kuin "en nyt jaksa...".
Ohis
10/10 nainen on yhtä todennäköinen kun yksisarvinen, sitä ei ole olemassa.