Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä kestää yleensä palautua pitkistä noin 10 tunnin lennoista? Ja jos vielä kellonaika ollut matkakohteessa eri kuin Suomes-

Vierailija
04.07.2025 |

sa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Joskus on ollut pakko palautua päivässä. Joskus mennyt pari päivää. Ei kai se lento sinänsä mitään vaadi vaan juuri se aikaero. 

Vierailija
2/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kumpaan suuntaan lennetään. Isästä länteen aikaeroon sopeutuminen on helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikataulu on sellainen, että lennon jälkeen pääsee nukkumaan niin olen ok herättyäni. En pysty nukkumaan lennoilla. Länteen päin lentäminen on aikaerolliaesti rankempaa, pääsen kohdemaan rytmiin vasta yli viikon kuluttua. Toiseen suuntaan menee pari päivää.

Vierailija
4/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. USA:an lentäessä käy niin, että noin viikon ajan heräilen 3-5 aikaan, mikä tekee päivistä todella raskaita.

Vierailija
5/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länteen lentäessä meni pari-kolme päivää 

Vierailija
6/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi millään perustella tuollaista ilmansaastuttamista itselleni, en toipuisi varmaan koskaan.

Vierailija
7/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, kumpaan suuntaan lennetään. Isästä länteen aikaeroon sopeutuminen on helpompaa.

Minusta päin vastoin. Aamuvirkkuna en länteen päin lentäessä saa nukuttua oikein ollenkaan. Toki siihenkin tottuu. 

Vierailija
8/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kääntää kelloa jo ennen matkaa. Kunnon päiväunet ja lyhyet yöunet. Itse lennolla ei saa nukuttua kunnolla vaikka matkustaisi bisneksessä.

Vierailija
9/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee viikko. Vaikein suunta on lännestä itään. 

Vierailija
10/10 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länteen päin mentäessä minulla ei ole mitään ongelmia mutta itään päin saattaa mennä muutama päivä kunnes olen kunnolla palautunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi