Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut täällä palstalla ei tunnu tajuavan, että ruokavaliolla on suurin merkitys painonpudotuksessa

Vierailija
29.12.2023 |

Soitetaan suuta, että pitää liikkua, käydä salilla jne. No totta kai noilla saa kohotettua kuntoa, kiinteytettyä vartaloa ja tuettua laihtumista, mutta kyllä pääpaino on ruokavaliossa. Pitää muuttaa ruokavaliota terveellisempään suuntaan ja katsoa annoskoot. 

Itse olen nyt ruokavalion avulla tiputtanut painoa 17kg. Liikuntaa en ole vielä pahemmin lisännyt, mutta sitä on tarkoitus lisätä vähitellen. Tilasin kahvakuulan ja alan sillä harjoittelemaan kotona. Sukset myös pitäisi kaivaa esiin ja lähteä hiihtämään. 

Elämänmuutos 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyvässä laihdutuksessa on kyse pysyvästä elämänmuutoksesta. Pysyäksesi lopun ikääsi tavoitepainossa et voi alkaa taas mässäämään. Esim. Vuoden elämänmuutoksen jälkeen et edes halua syödä itseäsi ähkyyn eivätkä entiset herkut houkuttele. Liikunnasta tulee elämäntapa, joka kylläkin useimmilla on ollut jo lapsesta saakka vanhempien kanssa liikkuessa. Siis normaalipainoisilla, joiden ei tarvitse koskaan laihduttaa kuin kilo tai kaksi. Säännöllisestä punnituksesta tulee sama tapa kuin aamupesusta. Helppoa!!

Tää on mun keino. Olen laihduttanut 17 kiloa aikoinaan ja nyt käyn ihan joka aamu puntarilla ja syön sen mukaan sinä päivänä. Paino on pysynyt samana jo 19 vuotta, vaikka vaihdevuosina muka olisi pitänyt lihoa jne. Painonhallintaa on sen aamutarkkailu, ei vaadi muuta. 165cm/57kg pysyvä paino.

Mä vähennän ruuan määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi