Sähköhoito
Kävin sähköhoidoissa ja menetin lopulta noin viisi vuotta muististani. Vain päivän pari ajalta sanoivat menevän muistin. 😔.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nuku ilman pillereitä ja varmaan kohta niilläkään. Kiitos psykiatria.
Minä vieroittauduin lääkkeistä murustamalla pieniä palasia pois hitaalla aikavälillä. Samaan aikaan samanlaisena toistuva päivärytmi, terveellistä ruokaa, rentoutusharjoituksia joka ikinen päivä ja kevyttä reippailua. Nykyään nukun 6-8 tuntia päivässä. Toisinaan tuli unettomia öitä vieroituksessa. Uni meni sotkuun mutta palautui.
Kiva kuulla hyviäkin kokemuksia. Mulla vaan tuntuu siltä, että luontainen uni ei vaan palaudu. No täytyy yrittää vierottautua vielä kerran. Alkoiko sua ramaisemaan luontaisesti jossain vaiheessa ihan selvästi? Tosin voi olla, että kun olin keskivaikeasti uneton jo lähtiessäni, niin mun
Söin pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Katselen tässä kuvia viiden vuoden ajalta, mutta en muista kuvista mitään. 😔. Lapsuuden albumeistakaan en muista kaikkea.
Oliko sulla unettomuus ennen s.hoitoa ? Nukutko nyt paremmin, vai kiusaako se 5v, ettet nuku sen takia ? Entä jos se muisti hiljalleen palautuu, ja nukut vielä hyvin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen tässä kuvia viiden vuoden ajalta, mutta en muista kuvista mitään. 😔. Lapsuuden albumeistakaan en muista kaikkea.
Oliko sulla unettomuus ennen s.hoitoa ? Nukutko nyt paremmin, vai kiusaako se 5v, ettet nuku sen takia ? Entä jos se muisti hiljalleen palautuu, ja nukut vielä hyvin ?
Oli unettomuutta ennenkin, nyt nukun huonommin kuin ennen, jotenkin ylipirteä mieli. Myös tuo 5v menetys ahdistaa, painajaisia. Palautuuko muisti, en tiedä. Nukkumisestakaan en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Onko muistia mahdollista aktivoida takaisin? 😔
Valemuistojen luominen on kuulemma helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muistia mahdollista aktivoida takaisin? 😔
Valemuistojen luominen on kuulemma helppoa.
😔
Tosi monella on sähköhoito vienyt muistia enemmän tai vähemmän. Sitä kyllä vähätellään psykiatrien toimesta. On muka harvinaista, vaikka melkein kaikilta on mennyt muistia enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monella on sähköhoito vienyt muistia enemmän tai vähemmän. Sitä kyllä vähätellään psykiatrien toimesta. On muka harvinaista, vaikka melkein kaikilta on mennyt muistia enemmän tai vähemmän.
Miten vähättely on laillista? 😔. Eikö inhimillinen tuska merkitse mitään.
Mitä lääkärit ja hoitajat sanoivat, kun kerroit menettäneesi muistiasi, HUPS sellaista sattuu, vai mitä. Vai vetosivatko sun mielenterveyteen?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko lääkärit sadisteja?
Ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkärit ja hoitajat sanoivat, kun kerroit menettäneesi muistiasi, HUPS sellaista sattuu, vai mitä. Vai vetosivatko sun mielenterveyteen?
Ehdottomasti M1-lähete, potilas on seonnut. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti M1-lähete, potilas on seonnut. Eri.
XD. Sori, oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
Itse en mennyt sähköhoitoon siksi. Muisti on se mitä olemme ihmisinä. En luota enää lääketieteeseen koettuani harmia lääkehoidoista, joista ei yleensä kerrota puoliakaan mitä kaikkea pahaa niistä voi seurata ja haitat voi jatkua pitemmän päälle vielä lääkityksen loputtuakin.
Eikö muistisairaat ihmiset sitten enää ole ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
XD
Jos naurattaa, onko se pakko tänne kertoa, et haluais itse kokea noita hoitoja ? Voisi nauru lakata, kun itse koettaa hoitoa.