Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?

Vierailija
29.12.2023 |

Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään. 

Kommentit (298)

Vierailija
101/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ratkaissut asian ihan yksinkertaisella tavalla ja koska en halua parisuhdetta saatikka ylipainoista taikka vanhaa naista, niin käytän vain 20-35 vuotiaiden suomalaisten naisten palveluja.

M41

Käyt h**rissa?

Huoranpanijoita on Suomi pullollaan. Hyväksikäyttäjien maa.

Vierailija
102/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi. Itse en ainakaan kaipaa miestä elämääni. Tällä elämänkokemuksella on tietoa ettei ongelmatonta parisuhdetta ole olemassakaan. Miksi pilata hyvä sinkkuelämä jonkun ukon vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ratkaissut asian ihan yksinkertaisella tavalla ja koska en halua parisuhdetta saatikka ylipainoista taikka vanhaa naista, niin käytän vain 20-35 vuotiaiden suomalaisten naisten palveluja.

M41

Käyt h**rissa?

Käyn, kävin jo parisuhteessa ollessanikin. Se on minulle rakas harrastus 

M41

Vierailija
104/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luottaa nykyään kehenkään mieheen. Hyvät ja uskolliset miehet on harvassa. Pysykää sinkkuina! Pääsette paljon helpommalla. 

Vierailija
105/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

Sekö ei ole hyväksikäyttöä kun naiset maksattavat miehellä jopa 150-200€ treffit? Samaa kategoriaa he ovat minusta.

Vierailija
106/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on. Miestarjonta on laadultaan vaihtelevaa, mutta joukossa on helmiäkin. Ikuisia seksinvonkaajia löytyy aina, mutta sitten on ihania miehiä, jotka etsivät seuraa kulttuuritapahtumiin jne. 

Minun kollega 52v nainen on tosi kaunis ja pitää itsensä kunnossa. EI pidä itseään kunnossa sen takia, että olis markkinoilla vaan elämäntapa on sellainen. Hän kertoi, kun kaikenmaailman kaljamahat tulee tosi törkeästi sanomaan ihan suoraan ensin ulkonäöstä ja sitten jo ollaankin pyytämässä panoa. YLi 50v miehet käyttäytyy tollai. Ei mitään tapoja tietyillä tyypeillä.

Sitten hän oli uimasssa ja katsoi, kun vähän päälle 40v mies oli siellä ja hän katsoi, että tossa on hyvässä kunnossa oleva keski-ikäinen mies, mutta ei kuolannut eikä mitään sellaista. Hän mietti siinä, että paljonkohan vaatii töitä pitää tollanen kroppa. Se mies ei ollu mikää bodari hirmu mentula vaan sellainen uimarinkroppa lihaksilla. Samalla oli näyttänyt tosi ystävälliseltä ja sellaiselta lämpimältä ihmiseltä. Hän kertoi, että jotenkin sen vaan aisti siitä ihmisestä.

Viikko meni ja näki tämän miehen uimahallin kahvilassa. Se mies kysyi kollegalta, että käytkö teatterissa. Kollegani vastasi joo joskus. Lähetkö huomenna. Voin mä lähteä. Niin he menivät. Hän sanoi ettei se mies yrittänyt yhtään mitään. Ei ehdottanut ei puhunut hölmöjä. Olivat käyneet syömässä jne. Nyt he ovat ystäviä. Ihan siis pelkkiä ystäviä.

Vierailija
107/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset +50 v . Parasta ennen päiväys mennyt.

Vierailija
108/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

M41

Ei kannata sitten kertoa tästä kenellekään joka aidosti haluaisi aloittaa suhteen kanssasi. Muuten ei kukaan nainen koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Oksettavaa...

Vierailija
109/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset +50 v . Parasta ennen päiväys mennyt.

50 v. on nykyään kuin uusi 30 v. naiset panostavat enemmän ulkonäköönsä. 

Vierailija
110/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

Sepä, mutta näytäpä minulle yksikin yyhhoo joka ei ole sellainen. Taisi mennä vaikeaksi? Ei se, että välillä antaa joilekin ilmaiseksikin muuta tosiasiaa.

Vierailija
111/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on. Miestarjonta on laadultaan vaihtelevaa, mutta joukossa on helmiäkin. Ikuisia seksinvonkaajia löytyy aina, mutta sitten on ihania miehiä, jotka etsivät seuraa kulttuuritapahtumiin jne. 

Minun kollega 52v nainen on tosi kaunis ja pitää itsensä kunnossa. EI pidä itseään kunnossa sen takia, että olis markkinoilla vaan elämäntapa on sellainen. Hän kertoi, kun kaikenmaailman kaljamahat tulee tosi törkeästi sanomaan ihan suoraan ensin ulkonäöstä ja sitten jo ollaankin pyytämässä panoa. YLi 50v miehet käyttäytyy tollai. Ei mitään tapoja tietyillä tyypeillä.

Sitten hän oli uimasssa ja katsoi, kun vähän päälle 40v mies oli siellä ja hän katsoi, että tossa on hyvässä kunnossa oleva keski-ikäinen mies, mutta ei kuolannut eikä mitään sellaista. Hän mietti siinä, että paljonkohan vaatii töitä pitää tollanen kr

Tuo on kiva. Jospa nainen ystävystyy myös miehen poikaystävän kanssa, jolloin voivat käydä kolmistaan teatterissa.

Vierailija
112/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

M41

Ei kannata sitten kertoa tästä kenellekään joka aidosti haluaisi aloittaa suhteen kanssasi. Muuten ei kukaan nainen koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Oksettavaa...

Olen herrasmies joten pidän harrastukseni ihan omana tietonani aina seurustellessani. En halua pahoittaa kenenkään mieltä moisen pikkuasian takia.

M41

Vierailija
113/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 35 vuotiaalla naisella ei ole enää juurikaan kysyntää miesten keskuudessa. Ei se ole sattumaa että Dannylla, Niinistöllä ja Hjalliksella on nuoret naiset.

Vierailija
114/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! 😁

Vierailija
115/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse laittaisi pahaksi jos nainen olisi 50 paikkeilla. Se vaan saattaa olla ongelma kun itse olen (vain) 30v.

Haluamatta nyt kuulostaa erityisen leimaavalta niin niitä mukavimpia keskusteluita on ollut +40v aina sinne mummoikäisten naisten saakka.

Tuntuu, että neljänkympin jälkeen monet naiset lakkaa olemasta (tai vähentyy ainakin) "näyttämöllä" "esiintymässä" elämää ja siirtyvät "katsomoon" "seuraamaan" elämää. En tiedä saatteko selvää tai onko järkeä, mutta itse tykkään enempi vain ihmetellä ja seurata elämää omassa rauhassa tai jonkun kanssa. En nyt sitä meinaa, että olisin vain passiivinen sohvan nurkassa möllöttäjä.

Vierailija
116/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni ihan tervepäisenä. Haluaisin terveen ja reippaan miesystävän, jonka kanssa olisi sitä seksiä, kulttuuria, olemista. En halua yhdessä asumista, en lastenhoitoasioita enkä mitään pelailuja esim "tienatakseen" seksiä. Aika hurjia vastauksia on tässä saanut lukea. Paha olo ja kurja mieli on joillakin ihmisillä selvästi. Ap

Mitä jos harrastat sitä kulttuuria jonkun ystävättäresi kanssa? Eikö tuohon ikään tullut tiedä ettei miehiä nyt kauheasti kiinnosta mitkään baletit oopperasssa vaan ihan muut jutut? Kun hyväksyt sen, että mies haluaa parisuhteelta osittain muuta kuin nainen niin sinua saattaa onnistaa! Miehet tykkää pelata golfia, käydä oluella, maata sohvalla ja ovat kaikista onnellisimpia kun nainen ei vaadi liikaa. Miehet ei ole korvike sun ystäville. 

Vierailija
117/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

M41

Olen herrasmies joten pidän harrastukseni ihan omana tietonani aina seurustellessani. En halua pahoittaa kenenkään mieltä moisen pikkuasian takia.

M41

Likainen sinä olet. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. 

Vierailija
118/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että parisuhteessa olevilla 50+ naisilla on seksiä sen enempää kuin sinkuillakaan. Sinkuilla saattaa jopa olla enemmän seksiä jos käyvät muutamilla treffeillä vuodessa. Sen jälkeen kun täytin 40, liitossamme on ollut seksiä ehkä 10 kertaa. Ikää nyt 50. Sama mies koko ajan. Pisin tauko seksistä ollut 4 vuotta, eikä mies ei ottanut edes kainaloon halimaan. 

Vierailija
119/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

M41

Olen herrasmies joten pidän harrastukseni ihan omana tietonani aina seurustellessani. En halua pahoittaa kenenkään mieltä moisen pikkuasian

Jep, kuvottava tautipesäke, elukka. 

Vierailija
120/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että parisuhteessa olevilla 50+ naisilla on seksiä sen enempää kuin sinkuillakaan. Sinkuilla saattaa jopa olla enemmän seksiä jos käyvät muutamilla treffeillä vuodessa. Sen jälkeen kun täytin 40, liitossamme on ollut seksiä ehkä 10 kertaa. Ikää nyt 50. Sama mies koko ajan. Pisin tauko seksistä ollut 4 vuotta, eikä mies ei ottanut edes kainaloon halimaan. 

Mulla on ikää 44 ja miehellä vuosi enemmän. Yhdessä on oltu 20 vuotta. Meidän pisin tauko seksistä on ollut 4 kk miehen sairastaessa vakavasti (yli 10 v sitten), sittemmin on maistunut viikottain. Ei näy laantumisen merkkejä, kukapa orgasmeista kieltäytisi. Ei olla myöskään ilman kainaloa ja halimista. En toivo asioiden muuttuvan, kun täytän 50, rakkaus on ihana asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi