Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?
Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut asian ihan yksinkertaisella tavalla ja koska en halua parisuhdetta saatikka ylipainoista taikka vanhaa naista, niin käytän vain 20-35 vuotiaiden suomalaisten naisten palveluja.
M41
Käyt h**rissa?
Käyn, kävin jo parisuhteessa ollessanikin. Se on minulle rakas harrastus
M41
Ei kannata sitten kertoa tästä kenellekään joka aidosti haluaisi aloittaa suhteen kanssasi. Muuten ei kukaan nainen koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Oksettavaa...
Sehän se mahtavaa on; olla kertomatta ja pettää rakkaimpiensa luottamus. Oksettavaa ja tautipesäkkeistä kyllä, mutta sitä kannattaa olla avoimesti, ettei syyttömät joudu välillisesti mihinkään tekemisiin ihmiskauppa- ja hyväkaikäyttäjäihmisjätteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En usko että parisuhteessa olevilla 50+ naisilla on seksiä sen enempää kuin sinkuillakaan. Sinkuilla saattaa jopa olla enemmän seksiä jos käyvät muutamilla treffeillä vuodessa. Sen jälkeen kun täytin 40, liitossamme on ollut seksiä ehkä 10 kertaa. Ikää nyt 50. Sama mies koko ajan. Pisin tauko seksistä ollut 4 vuotta, eikä mies ei ottanut edes kainaloon halimaan.
Tuo on totta. Parisuhde ei ole mikään tae seksistä. Ihan sukupuoleen katsomatta. Itselläni avioliiton viimeisinä vuosina ex ilmoitti suoraan ettei seksiä enää ole. Eli ei ollut enää teoreettistakaan mahdollisuutta. Sinkkuna on sentään se teoreettinen mahdollisuus. Käytännössä se menee niin että oli suhteessa tai sinkku, niin ei seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin Veeti13v:t tulevat joukolla vätkyttämään tähän joka päiväiseen kysymykseen, vastaan: ON
No nyt on jollain kaulahelttaisella rummolla mennyt tunteisiin aika huolella :D
"Tunteisiin ma matkustan...... ....."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni ihan tervepäisenä. Haluaisin terveen ja reippaan miesystävän, jonka kanssa olisi sitä seksiä, kulttuuria, olemista. En halua yhdessä asumista, en lastenhoitoasioita enkä mitään pelailuja esim "tienatakseen" seksiä. Aika hurjia vastauksia on tässä saanut lukea. Paha olo ja kurja mieli on joillakin ihmisillä selvästi. Ap
Mitä jos harrastat sitä kulttuuria jonkun ystävättäresi kanssa? Eikö tuohon ikään tullut tiedä ettei miehiä nyt kauheasti kiinnosta mitkään baletit oopperasssa vaan ihan muut jutut? Kun hyväksyt sen, että mies haluaa parisuhteelta osittain muuta kuin nainen niin sinua saattaa onnistaa! Miehet tykkää pelata golfia, käydä oluella, maata sohvalla ja ovat kaikista onnellisimpia kun nainen ei vaadi liikaa. Miehet ei ole korvike sun ystäville.
Ei olisikaan korvike. Menen ystävieni kanssa ja menen myös yksin. Kulttuuria on monenlaista ja niissä kävin exäni kanssa eikä hän milloinkaan ollut ainoa mies. Sohvalla olutta tinttaava mies ei ole minkäänlainen vaihtoehto itselleni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että parisuhteessa olevilla 50+ naisilla on seksiä sen enempää kuin sinkuillakaan. Sinkuilla saattaa jopa olla enemmän seksiä jos käyvät muutamilla treffeillä vuodessa. Sen jälkeen kun täytin 40, liitossamme on ollut seksiä ehkä 10 kertaa. Ikää nyt 50. Sama mies koko ajan. Pisin tauko seksistä ollut 4 vuotta, eikä mies ei ottanut edes kainaloon halimaan.
Tuo on totta. Parisuhde ei ole mikään tae seksistä. Ihan sukupuoleen katsomatta. Itselläni avioliiton viimeisinä vuosina ex ilmoitti suoraan ettei seksiä enää ole. Eli ei ollut enää teoreettistakaan mahdollisuutta. Sinkkuna on sentään se teoreettinen mahdollisuus. Käytännössä se menee niin että oli suhteessa tai sinkku, niin ei seksiä.
Exäni kanssa meillä oli monta kertaa viikossa hyvää seksiä. Siitä tiedänkin, että kaikki minussa toimii hyvin. Ap
No tottakai on. Kaiken ikäisllä naisilla on menekkiä. Ei kaikkia kiinnosta jotkut tiukkapilluset keskenkasvuiset tms
Kaikki varakkaat, tänne vaan. Saa olla vaikka +80
On kyllä outoa, jos ei ole parisuhteessa seksiä vuosiin. Minusta jo outoa, jos ei ole pariin viikkoon ja ikää 57v ja 38 vuotta yhdessä oltu
Riippuu varmaan henkilöstä mutta varnasti yleisesti ottaen on, miksei olisi? Itse olen pian 50, mutta näytän kymmenen vuotta nuoremmalta. Aina näyttänyt. Yleensä miesystävätkin aina olleet 3-7 vuotta nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
On tietysti, vaatimustaso täytyy toki sovittaa omien ominaisuuksiensa mukaan.
Tämä. Monikaan ei tätä ymmärrä. Miehelle ei merkitse onko nainen työtön vai ei, kunhan kaunis ja hoikka. Ja ehkäpä vielä paino tuolla hoikkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni kanssa meillä oli monta kertaa viikossa hyvää seksiä.
Enhän toki sitä epäillytkään. Kirjoitin vain että parisuhde- status ei automaattisesti tarkoita sitä että ko. suhteessa peitto heiluu. Voi olla että heiluu, voi olla että viimeiset heilumiset on kymmenen vuotta sitten. Mukava kuulla että vielä tuossa iässä haluat ja kykenet seksiin, ei nimittäin ole mikään itsestään selvä asia sekään. Tämän olet varmasti tässäkin ketjussa huomannut. Osalla viiraa alapäässä, osalla yläpäässä. Osalla molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
En itse laittaisi pahaksi jos nainen olisi 50 paikkeilla. Se vaan saattaa olla ongelma kun itse olen (vain) 30v.
Haluamatta nyt kuulostaa erityisen leimaavalta niin niitä mukavimpia keskusteluita on ollut +40v aina sinne mummoikäisten naisten saakka.
Tuntuu, että neljänkympin jälkeen monet naiset lakkaa olemasta (tai vähentyy ainakin) "näyttämöllä" "esiintymässä" elämää ja siirtyvät "katsomoon" "seuraamaan" elämää. En tiedä saatteko selvää tai onko järkeä, mutta itse tykkään enempi vain ihmetellä ja seurata elämää omassa rauhassa tai jonkun kanssa. En nyt sitä meinaa, että olisin vain passiivinen sohvan nurkassa möllöttäjä.
Että sellainen Oidibus se sitten sieltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse laittaisi pahaksi jos nainen olisi 50 paikkeilla. Se vaan saattaa olla ongelma kun itse olen (vain) 30v.
Haluamatta nyt kuulostaa erityisen leimaavalta niin niitä mukavimpia keskusteluita on ollut +40v aina sinne mummoikäisten naisten saakka.
Tuntuu, että neljänkympin jälkeen monet naiset lakkaa olemasta (tai vähentyy ainakin) "näyttämöllä" "esiintymässä" elämää ja siirtyvät "katsomoon" "seuraamaan" elämää. En tiedä saatteko selvää tai onko järkeä, mutta itse tykkään enempi vain ihmetellä ja seurata elämää omassa rauhassa tai jonkun kanssa. En nyt sitä meinaa, että olisin vain passiivinen sohvan nurkassa möllöttäjä.
Että sellainen Oidibus se sitten sieltä..
Onnibusin kilpailija, Oidibus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni kanssa
Osalla ei viiraa kummassakaan päässä, vaan ovat ihan normaalisti innottomia hinkkaamaan haisevia limakalvoja yhteen syyttä suotta enää vanhana. Ei ollenkaan huonompi idea - kuvottavaahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni ihan tervepäisenä. Haluaisin terveen ja reippaan miesystävän, jonka kanssa olisi sitä seksiä, kulttuuria, olemista. En halua yhdessä asumista, en lastenhoitoasioita enkä mitään pelailuja esim "tienatakseen" seksiä. Aika hurjia vastauksia on tässä saanut lukea. Paha olo ja kurja mieli on joillakin ihmisillä selvästi. Ap
Mitä jos harrastat sitä kulttuuria jonkun ystävättäresi kanssa? Eikö tuohon ikään tullut tiedä ettei miehiä nyt kauheasti kiinnosta mitkään baletit oopperasssa vaan ihan muut jutut? Kun hyväksyt sen, että mies haluaa parisuhteelta osittain muuta kuin nainen niin sinua saattaa onnistaa! Miehet tykkää pelata golfia, käydä oluella, maata sohvalla ja ovat kaikista onnellisimpia kun nainen ei vaadi liikaa. Miehet ei ole korvike sun ystäville.
Ei olisikaan korvike. Me
Naisilla aina pakkomielle ex miehiinsä ja usein jopa niin paha, että jokaisen mies ehdokkaankin pitäisi olla tuon ex ukkelin kaltainen niin ulkoisesti kuin muutenkin.
Miehillä tuollaista exiin vertailua ei juurikaan esiinny, koska mies on aina syystä hylännyt exänsä eikä todellakaan halua samankaltaista tilalle. Miehelle nainen ei ole koskaan korvaava tuote.
Vierailija kirjoitti:
Naiset +50 v . Parasta ennen päiväys mennyt.
Väärin! +40 v. naiset vasta on käytettävissä, niissä on Parasta Jälkeen-päiväys tullut täyteen. Ovat ns. turvallisia.
Tiedän, että olen onnekas, että vaikka vaihdevuodet minuakin on rankaisseet, kehoni silti toimii ja halua on seksiin useasti viikossa. Tiedän myös sen, että seksi saattaa hiipua. Niin minullakin kävi aikoinaan lasten isän kanssa. Viimeisen exäni kanssa olimme yhdessä 11v ja alusta loppuun oli sängyssä mukavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoa, jos ei ole parisuhteessa seksiä vuosiin. Minusta jo outoa, jos ei ole pariin viikkoon ja ikää 57v ja 38 vuotta yhdessä oltu
Jokainen parisuhde on erilainen. Suurin osa naisista lopettaa seksin ajattelun kun lapsiluku on täynnä. Se on sitten miehen palvelustentekotaidosta kiinni kuinka usein se saa tarpeeksi pisteitä yhdyntään.
Se, että ilman lasten isän apua huolehtii yhteisistä lapsista, ei todellakaan tee naisesta h*oraa. Taidat olla tällainen perheensä hylännyt m*lkku, joka kiukuttelee, kun ex-vaimo on löytänyt uuden puolison.