Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?
Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään.
Kommentit (298)
Juu, on
Juu, on
Juu, on
Juu, on
Juu, on
Juu, on
Juu, on
Kyselit eilen ja toissa päivänä samaa, joten vastaan samoin: On tietysti
Ennen kuin Veeti13v:t tulevat joukolla vätkyttämään tähän joka päiväiseen kysymykseen, vastaan: ON
Menekistä en tiedä, mutta yli 50-vuotiaatkin pariutuvat.
Oikeasaa elämässä eli tämän palstan ulkopuolella on tietysti
Niillä näyttää kyllä olevan, jotka sellaista haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyselit eilen ja toissa päivänä samaa, joten vastaan samoin: On tietysti
Hän oli joku muu samassa tilanteessa oleva. En ole ollut palstalla pitkään aikaan edes lukemassa mitään, saati kyselemässä. Ap
Mulla ainakin tuntuu olevan.
N52
Kaikki naiset vastaavat on, miehet ei niinkään.
On tietysti, vaatimustaso täytyy toki sovittaa omien ominaisuuksiensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset vastaavat on, miehet ei niinkään.
Palstalla notkuvia miespuolisia mammoja ei lasketa miehiksi, joten miehet eivät ole täällä vastaamassa kysymykseen.
Todellakin on. Miestarjonta on laadultaan vaihtelevaa, mutta joukossa on helmiäkin. Ikuisia seksinvonkaajia löytyy aina, mutta sitten on ihania miehiä, jotka etsivät seuraa kulttuuritapahtumiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on. Miestarjonta on laadultaan vaihtelevaa, mutta joukossa on helmiäkin. Ikuisia seksinvonkaajia löytyy aina, mutta sitten on ihania miehiä, jotka etsivät seuraa kulttuuritapahtumiin jne.
Tämä! Itse yllätyin myös positiivisesti, ja etsin todellakin omaa ikäluokkaani. Kun ohittaa Marko Moporassarit ja Hannu Huoranpanijat, niin yllättäen löytyi useitakin herrasmiehiä niin kahville kuin taidenäyttelyihinkin.
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Kyllä