Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?
Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan ulkonäöllisesti. Vanhat naiset ovat usein pyörähtäneet ja sellaisia aidosti timmejä ja kropastaan huolta pitäviä on harvassa. Jos joku sanoo ettei ulkonäöllä ole miesten keskuudessa väliä niin on paskapuhetta. Vanhuus ei ole in, nuoruus on, aina.
LNVA? Aasia ->
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni ihan tervepäisenä. Haluaisin terveen ja reippaan miesystävän, jonka kanssa olisi sitä seksiä, kulttuuria, olemista. En halua yhdessä asumista, en lastenhoitoasioita enkä mitään pelailuja esim "tienatakseen" seksiä. Aika hurjia vastauksia on tässä saanut lukea. Paha olo ja kurja mieli on joillakin ihmisillä selvästi. Ap
Joidenkin ihmisten mielestä vain heidän kaipaamansa parisuhdetyyppi on sallittu. Vaikka muut haluaisivat erilaisen parisuhteen ja löytäisivät samanlaista suhdetta haluavan kumppanin, se on näistä suhdetuomareista väärin ja epämoraalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan puhtaasti ulkoisesta kiinnostuksesta, niin joku sellaisessa 45+, kuivahkossa, aktiivisessa naisessa vetää puoleensa.
Mitä tarkoitat tuolla "kuivahkolla"...
Rasvaisen vastakohta.
Kuiva = märkä
Oman kokemukseni mukaan kyllä. Ikävuosina 40-50 on ikäisilleen miehille aika näkymätön, koska miehet haaveilevat vielä paljon nuoremmasta vaimosta. Mutta kun mies itse alkaa lähestyä kuuttakymppiä, alkaa montaa miestä pelottaa yksinäinen vanhuus. Ja sitten kelpaa jo se suunnilleen oman ikäinen nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan puhtaasti ulkoisesta kiinnostuksesta, niin joku sellaisessa 45+, kuivahkossa, aktiivisessa naisessa vetää puoleensa.
Rasvaisen vastakohta.
Kuiva = märkä
Jos ottaa kirjaimellisesti. En halunnut kirjoittaa "ei ylipainoinen".
Vierailija kirjoitti:
Kuiva = märkä
.... En halunnut kirjoittaa "ei ylipainoinen".
Niinpä tietysti.
En itse halua varsinaisesti asua yhdessä minkään ikäisen naisen kanssa sillä pidän siististä kodistani liikaa ottaakseni ketään tänne sotkemaan paikkoja. Varsinkin ajatus jossa naisella olisi lisäksi lapsia saa jo niskavillani pystyyn. Lapset ovat pahimmanluokan termiittejä jotka tuhoavat ja sotkevat enemmän kuin Nainen ehtii siivota. Tämän huomaa helposti siitä, kun käväiseekin jonkun yksinhuoltaja naisen asunnolla. Täysin kaaoottisia ja sotkuisia koteja joissa kenenkään ei ole hyvä olla ja se pahoinvointi näkyy kyllä kaikissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan ulkonäöllisesti. Vanhat naiset ovat usein pyörähtäneet ja sellaisia aidosti timmejä ja kropastaan huolta pitäviä on harvassa. Jos joku sanoo ettei ulkonäöllä ole miesten keskuudessa väliä niin on paskapuhetta. Vanhuus ei ole in, nuoruus on, aina.
Naisena voin tähän sanoa, että ei muakaan viehätä ulkonäöllisesti ikäiseni (siis 60+) miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaisen vastakohta.
Kuiva = märkä
Jos ottaa kirjaimellisesti. En halunnut kirjoittaa "ei ylipainoinen".
Ylipainoinen on aina turn off ja redflag.
Oli läski sitten Nainen taikka mies.
Oksettavia jopa vaatteet päällään, saati sitten alastomina.
Näin se vaan menee..
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena voin tähän sanoa, että ei muakaan viehätä ulkonäöllisesti ikäiseni (siis 60+) miehet.
Tämä. Mua ei viehätä ulkonäöllisesti vanhuuden merkit sukupuoleen katsomatta - kaikkein vähiten omassa peilikuvassa. Silti ne kaikissa näkyy, ja tässä iässä ihan muutaman vuoden sisään voitokkaina.
Varmaan nuorten miesten keskuudessa on myös näitä joilla on mature- tai milf-fetissi, enemmän seksiin ja himoon perustuva juttu mutta en usko että tuollaisten pojankoltiaisen kanssa voisi suhdetta perustaa ellei sitten ole harvinaisen kypsä ikäisekseen ja se että suhde perustuu aitoon tunneyhteyteen ja rakkauteen... mutta, moni kyllä sanoo jotain muuta. Sitten taas tulee se juttu että meni vanhempi mies ei ole perustanut perhettä ja etsii nuorempaa naista perheen perustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
En itse halua varsinaisesti asua yhdessä minkään ikäisen naisen kanssa sillä pidän siististä kodistani liikaa ottaakseni ketään tänne sotkemaan paikkoja. Varsinkin ajatus jossa naisella olisi lisäksi lapsia saa jo niskavillani pystyyn. Lapset ovat pahimmanluokan termiittejä jotka tuhoavat ja sotkevat enemmän kuin Nainen ehtii siivota. Tämän huomaa helposti siitä, kun käväiseekin jonkun yksinhuoltaja naisen asunnolla. Täysin kaaoottisia ja sotkuisia koteja joissa kenenkään ei ole hyvä olla ja se pahoinvointi näkyy kyllä kaikissa.
Minulla sama. Pidän kodin siistinä. En halua miestä tänne sotkemaan.
Minulla on jo aikuiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset vastaavat on, miehet ei niinkään.
Palstalla notkuvia miespuolisia mammoja ei lasketa miehiksi, joten miehet eivät ole täällä vastaamassa kysymykseen.
Kyllähän sen tietää, ettei noita huoli kuin 7-kymppiset, mutta kun oikein kovin vänkää niin baskakin muuttuu hajuvedeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Minä olen viisikymppinen nainen, ja lapseni ovat 28- ja 25-vuotiaat. Akateemisia, työelämässä. Pieni epäilys, että termiitti-ikäisten äidit tuskin sinua juuri huolisivatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mua ei viehätä ulkonäöllisesti vanhuuden merkit sukupuoleen katsomatta - kaikkein vähiten omassa peilikuvassa. Silti ne kaikissa näkyy, ja tässä iässä ihan muutaman vuoden sisään voitokkaina.
Oletko juuri näitä joka etsii nuorta puolisoa vaikka itse on kovinkin kurttuinen ja vanhan näköinen? Miten se poistaa sitä kuvaa itsestään että on vanhuksen näköinen vaikka vierellä onkin nuori puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko juuri näitä joka etsii nuorta puolisoa vaikka itse on kovinkin kurttuinen ja vanhan näköinen? Miten se poistaa sitä kuvaa itses
Juurihan minä kirjoitin, että se näkyy _kaikissa_, ja sitä vastaan on turhaa taistella! Se on _hyväksyttävä_ jossakin muodossaan.
Olen ratkaissut asian ihan yksinkertaisella tavalla ja koska en halua parisuhdetta saatikka ylipainoista taikka vanhaa naista, niin käytän vain 20-35 vuotiaiden suomalaisten naisten palveluja.
M41
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut asian ihan yksinkertaisella tavalla ja koska en halua parisuhdetta saatikka ylipainoista taikka vanhaa naista, niin käytän vain 20-35 vuotiaiden suomalaisten naisten palveluja.
M41
Käyt h**rissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Pidän kodin siistinä. En halua miestä tänne sotkemaan.
Minulla on jo aikuiset lapset.
Alakko nää mua ?
Rasvaisen vastakohta.