Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?

Vierailija
29.12.2023 |

Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään. 

Kommentit (298)

Vierailija
141/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan. Mutta+50v mies ei kiinnosta. Alkaa olee jo niin omiin tapoihin jumittunut pappa. Mielummin ilman miestä.

Vierailija
142/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 57 v nainen. Käyn töissä,aktiivisesti harrastan liikuntaa. Yli 50v miehet on niin ärtyisiä, omiin kaavoihin kangistuneita . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ei viiraa kummassakaan päässä, vaan ovat ihan normaalisti innottomia hinkkaamaan haisevia limakalvoja yhteen syyttä suotta enää vanhana. Ei ollenkaan huonompi idea - kuvottavaahan tuo on.

Tyhmä! Ei ne kuivana mitään haise.

Vierailija
144/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietysti, vaatimustaso täytyy toki sovittaa omien ominaisuuksiensa mukaan.

Tämä. Monikaan ei tätä ymmärrä. Miehelle ei merkitse onko nainen työtön vai ei, kunhan kaunis ja hoikka. Ja ehkäpä vielä paino tuolla hoikkuudella.

Kyllä naisen tarvii silmää miellyttää, että sitä viitsii näkökentässään Hela Tiden pitää. Mutta eipä se ulkonäkökään pelasta, jos muuten on pirun rasittava ja tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

Vierailija
145/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla ei viiraa kummassakaan päässä, vaan ovat ihan normaalisti innottomia hinkkaamaan haisevia limakalvoja yhteen syyttä suotta enää vanhana. Ei ollenkaan huonompi idea - kuvottavaahan tuo on.

Tyhmä! Ei ne kuivana mitään haise.

Lapsi hyvä, kuivanahan ne vasta haisevatkin. Mutta sitä ei sinulle apukoulussa ole vielä opetettu. Ehkä loppiaisen jälkeen sitten. Sulla on esinahassa vielä jänteet tiukkana.

Vierailija
146/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa, jos ei ole parisuhteessa seksiä vuosiin. Minusta jo outoa, jos ei ole pariin viikkoon ja ikää 57v ja 38 vuotta yhdessä oltu

Se on sitten miehen palvelustentekotaidosta kiinni kuinka usein se saa tarpeeksi pisteitä yhdyntään.

No niin, tulepas tänne näin. Katsos, kun meillä on tässä nyt tälläinen roska-astia, ja sinä menet sinne nyt ihan itse, vai pitääkö auttaa? Ja varo päätäsi sitten kun laitetaan kansi kiinni.

Vierailija
147/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 57 v nainen. Käyn töissä,aktiivisesti harrastan liikuntaa. Yli 50v miehet on niin ärtyisiä, omiin kaavoihin kangistuneita . 

Vanha haiseva lehmä sinä olet ihan joka tapauksessa, kymmenen vuotta tuohon ja hautaan valmis vanhus. 

Kyllä se näin on. Numerot on ikää.

Vierailija
148/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ratkaissut asian ihan yksinkertaisella tavalla ja koska en halua parisuhdetta saatikka ylipainoista taikka vanhaa naista, niin käytän vain 20-35 vuotiaiden suomalaisten naisten palveluja.

M41

Käyt h**rissa?

Käyn, kävin jo parisuhteessa ollessanikin. Se on minulle rakas harrastus 

M41

Ei kannata sitten kertoa tästä kenellekään joka aidosti haluaisi aloittaa suhteen kanssasi. Muuten ei kukaan nainen koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Oksettavaa...

Sehän se mahtavaa on; olla kertomatta ja pettää rakkaimpiensa luottamus. Oksettavaa ja tautipesäkkeistä kyllä, mutta sitä kannattaa olla avoimesti, ettei syyttömät joudu välillisesti mih

En halua olla tekemisissä hyväksikäyttäjäihmisjätteen kanssa joten vältän aina yksinhuoltajia. Näin myös varmistan, että pysyn tautivapaana 

Vierailija
149/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha haiseva lehmä sinä olet ihan joka tapauksessa, kymmenen vuotta tuohon ja hautaan valmis vanhus. 

Kyllä se näin on. Numerot on ikää.

Ikä on vain numeroita, mutta valitettavasti joskus niitä numeroita on vaan liikaa .

Sorry mummot.

Vierailija
150/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ratkaissut asian ihan yksinkertaisella tavalla ja koska en halua parisuhdetta saatikka ylipainoista taikka vanhaa naista, niin käytän vain 20-35 vuotiaiden suomalaisten naisten palveluja.

M41

Käyt h**rissa?

M41

Ei kannata sitten kertoa tästä kenellekään joka aidosti haluaisi aloittaa suhteen kanssasi. Muuten ei kukaan nainen koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Oksettavaa...

Sehän se mahtavaa on; olla kertomatta ja pettää rakkaimpiensa luottamus. Oksettavaa ja tautipesäkkeistä kyllä, mutta sitä kannattaa olla

Eli yh- iskät on tibburikulleja?

Vierailija
151/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

M41

Sehän se mahtavaa on; olla kertomatta ja pettää rakkaimpiensa luottamus. Oksettavaa ja tautipesäkkeistä kyllä, mutta sitä kannattaa olla

Ymmärräthän sinä, että tässä ketjussa myös nuo miehet, joilla on lapsia, ja jotka ovat eronneet, ovat yksinhuoltajia omalla vuorollaan?

Vierailija
152/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

Huoranpanijoita on Suomi pullollaan. Hyväksikäyttäjien maa.

Sepä, mutta näytäpä minulle yksikin yyhhoo joka ei ole sellainen. Taisi mennä vaikeaksi? Ei se, että välillä antaa joilekin ilmaiseksikin muuta tosiasiaa.

Se, että ilman lasten isän apua huolehtii yhteisistä lapsista, ei todellakaan tee naisesta h*oraa. Taidat olla tällainen perheensä hylännyt m*lkku, joka kiukuttelee, kun ex-vaimo on löytänyt uuden puolison.

Hupatat. 🤗 

Vierailija
153/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa, jos ei ole parisuhteessa seksiä vuosiin. Minusta jo outoa, jos ei ole pariin viikkoon ja ikää 57v ja 38 vuotta yhdessä oltu

Olen samaa mieltä. Seksiä pitää olla usein parisuhteessa. Olen 53v.

Vierailija
154/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Käyt h**rissa?

M41

Sehän se mahtavaa on; olla kertomatta ja pettää rakkaimpiensa luottamus. Oksettavaa ja ta

Päinvastoin,he ovat miehiä jotka ovat nähneet parhaaksi hylätä hu*ransa ja viisastuneet

Vierailija
155/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olen onnekas, että vaikka vaihdevuodet minuakin on rankaisseet, kehoni silti toimii ja halua on seksiin useasti viikossa. Tiedän myös sen, että seksi saattaa hiipua. Niin minullakin kävi aikoinaan lasten isän kanssa. Viimeisen exäni kanssa olimme yhdessä 11v ja alusta loppuun oli sängyssä mukavaa. Ap

Valitettavasti se on juuri noin, seksi tosiaankin saattaa hiipua. Meillä hiipui lasteni äidin kanssa. Aivan kuten sinäkin, niin myös minulle kävi eromme jälkeen että tulin ilokseni toteamaan että systeemit pelaa- ei tietty niin hyvin kuin kaksvitosena, mutta pelaa kumminkin- ja kuten sanoin näissä ikävuosissa se ei enää ole enää itsestään selvää. Ennen kaikkea ei ole itsestään selvää että on yleensäkään minkäänlaista halukkuutta. Nyt kun uusiopoikamiehenä elelen, tiedän ja tunnen että pärjään kyllä näinkin, mutta joskus hiipii ajatuksiin alakulo, ajatus siitä että joskus olisi todella mukavaa juuri sellainen kahden itsellisen aikuisen suhde jossa kumpikin ymmärtäisi elämän realiteetit, ja kuitenkin olisi silloin tällöin mukavaa yhteistä tekemistä, vaikkapa sitä teatterissa käyntiä, tai keväällä muuttolintujen kiikarointia. Ja kyllä, seksiä. Seksiä ilman ansiopisteitten laskentaa tai kurjuus- aikamäärien kyttäämistä niin että seksi ei olisi "ansaittu", vaan seksiä olisi ihan vaan siksi että se olisi kivaa sekä minulle että hänelle. Sitä, käykö minulle tässä elämässä enää niin, en tiedä. Ainakin toivon niin että joskus tuollaisen naisen vielä löydän.

Vierailija
156/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, mutta riippuhan se aika paljon asuinpaikastakin. Pk-seudulla riittää vientiä jokaiselle, jo Treella on vaikeampaa koska sinkkumiehiä vähemmän. Mutta toisaalta ne vähäiset sinkkumiehet usein ottavat yhteyttä myös vanhempiin sinkkunaisiin koska naisia ylipäätään on vähän.

Olen 54 v ja puumanmetsästäjiä riittää.

Vielä en ole löytänyt sopivaa  mutta kyllä se varmasti nuorempi olisi. Kannattaa siis olla avoin jopa 10-15 vuotta nuoremmille.

Vierailija
157/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai on. Kaiken ikäisllä naisilla on menekkiä. Ei kaikkia kiinnosta jotkut tiukkapilluset keskenkasvuiset tms

Mulle pitää olla ainakin 2 lasta synnyttänyt koska muuten ei mahdu.

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä viimehetken pakkeja kun nainen huutaa,

" Herrajumala!! Eihän tuo mahdu!!!".

Vierailija
158/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai on. Kaiken ikäisllä naisilla on menekkiä. Ei kaikkia kiinnosta jotkut tiukkapilluset keskenkasvuiset tms

Mulle pitää olla ainakin 2 lasta synnyttänyt koska muuten ei mahdu.

Olen kurkkuani myöten täynnä näitä viimehetken pakkeja kun nainen huutaa,

" Herrajumala!! Eihän tuo mahdu!!!".

Minulle eräs nainen yllättyneenä sanoi ettei hän ollut tiennytkään,tuota kokoa on saatavana myös valkoisena .

Vierailija
159/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen saa aina halutessaan miesseuraa.

Vierailija
160/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultuamme lopputulokseen että vanhoille mummuloille riittää kysyntää, niin voisimmeko yrittää löytää keinon jolla niitä olisi myös yksinhuoltaja naisille?

N35 

Kaverin puolesta kyselen.