Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?
Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Täytin juuri 51. Minusta on kiinnostuneet 3kpl yli 50v miehiä, sisältäen nuoruuden lemmityn jonka koen vanhaksi ystäväksi.
Viime vuonna olisi ollut vientiä 30-45v miesten keskuudessa. Silloin en ollut mm. tuoreehkon eron vuoksi mihinkään.
Olet siis kuin se nelikymppinen mies joka ostoskeskuksessa tapailee 16/17 vuotiaita naisia ja "viettää aikaa" heidän kanssaan. Vastikkeeksi hän ostaa tupakkaa ja uudet farkut jota sovitetaan yhdessä.
Pitäisi tehdä kansalaisaloite, että noin vanhat kropsut siirretään väestörekisteristä museorekisteriin.
Olin 48 kun löysin elämäni rakkauden ja olin sitä myös (itseni ikäiselle) vastapuolelle. En osaa samaistua näihin nuoremmilta seksiä metsästäviin mutta kukin toki tavallaan. Jos se onnelliseksi tekee, eikä ketään loukata siinä samalla, niin mikäs siinä. En kyllä osaa samaistua näihinkään joiden mielestä viisikymppinen on jo toinen jalka haudassa. Itselläni ainakin rakastuminen kypsällä iällä oli kuin olisin saanut toisen elämän. Onhan sitä toivottavasti vielä vuosikymmeniä jäljellä. Tai sitten se loppuu jo tänään, eihän sitä kukaan kohtaloaan tiedä. Mutta vaikka se loppuisi tänään, olen onnellinen kun sain kokea elämää suuremman rakkauden. Kunpa te kaikki saisitte, jos sitä haluatte. Oon aika varma että tämäkin ketju näyttäisi erilaiselta jos ihmiset rakastaisivat ja saisivat rakkautta osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytin juuri 51. Minusta on kiinnostuneet 3kpl yli 50v miehiä, sisältäen nuoruuden lemmityn jonka koen vanhaksi ystäväksi.
Viime vuonna olisi ollut vientiä 30-45v miesten keskuudessa. Silloin en ollut mm. tuoreehkon eron vuoksi mihinkään.
Olet siis kuin se nelikymppinen mies joka ostoskeskuksessa tapailee 16/17 vuotiaita naisia ja "viettää aikaa" heidän kanssaan. Vastikkeeksi hän ostaa tupakkaa ja uudet farkut jota sovitetaan yhdessä.
Näistä seksiä olen harrastanut yhden yli 50v, minua vanhemman kanssa. Nuoremmille olen sanonut ei kiitos, oman lapsen ikäinen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän että kun teillä rummoilla on vientiä miesten keskuudessa, se tarkoittaa sitä että mies kaipaa passia EU-maahan. Se on ihan tyypillistä teille että käytätte miehiä hyväksenne tuolla tavalla, mutta asialla kehuskelu on harvinaisempaa.
Eikö suomalainen mies osaa itse hankkia passin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän että kun teillä rummoilla on vientiä miesten keskuudessa, se tarkoittaa sitä että mies kaipaa passia EU-maahan. Se on ihan tyypillistä teille että käytätte miehiä hyväksenne tuolla tavalla, mutta asialla kehuskelu on harvinaisempaa.
Naisilla on tapana hakea nuoria miehiä afrikan maista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karita-matkusti-gambiaan-lomalle-ja…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tapana hakea nuoria miehiä afrikan maista.
Ja nuo kurtturuusut luulee että miehet haluaa heitä :D
Mielenkiintoisesti etenee ketju. Ensin meillä 50+ olisi kuin olisikin vientiä. Sitten heräsivät linjoille toisten rakkauselämistä mielensä pahoittajat haukkumaan meitä. Nyt onkin jo edetty lasten hyväksikäytöstä syyttäviin ja ostonuorukaisiin.
Melko myrkyllisiä on ihmisten kommentoinnit olleet, vaikka tästä(kin) aiheesta voisi asiallisestikin keskustella. Hirveää solvaamista ja suunsoittoa. Mikä ihmisiä vaivaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisesti etenee ketju. Ensin meillä 50+ olisi kuin olisikin vientiä. Sitten heräsivät linjoille toisten rakkauselämistä mielensä pahoittajat haukkumaan meitä. Nyt onkin jo edetty lasten hyväksikäytöstä syyttäviin ja ostonuorukaisiin.
Melko myrkyllisiä on ihmisten kommentoinnit olleet, vaikka tästä(kin) aiheesta voisi asiallisestikin keskustella. Hirveää solvaamista ja suunsoittoa. Mikä ihmisiä vaivaa. Ap
Hyvä kysymys, samaan kiinnitin huomiota.
Miksi ylipäätään noinkin vanhojen pitäs unelmoida jostain "miesmarkkinoista". Ei miehiä kiinnosta boomerit.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen yli 50 v. Mies on Jumalan lahja naisille. Siihen ei tarvi muuta kuin pysyä hengissä. Naisenemmyys on tässä vaiheessa jo niin valtava miestrn kuollessa nuorempana. Huonommatkin miehet voivat siis kukkoilla tunkiolla tässä vaiheessa....on varaa valita. Ihan puhdas tilastollinen asia.
Hieman vedetään mutkia suoraksi tässä.... Naisenemmistö, joo kyllä. Tilastollinen asia, tavallaan kyllä sitäkin... Mutta:
50+ naisista pitää poistaa ne jotka ovat parisuhteessa. He eivät (ainakaan tunnusta) ole "markkinoilla". Niin ikään eivät "markkinoilla" ole enää ne naiset joita parisuhde, ja varsinkaan seksiä sisältävä parisuhde, ei kiinnosta enää millään tavoin. Näppituntumalla epäilen että tätä ryhmää on yllättävän paljon.
Näin "Jumalan lahjana naisille" en ole seurustelumielessä huomannut tuota että riittää kunhan pysyttelee hengissä niin se riittää. Kovin on hiljaista ollut seurustelurintamalla, ei ole tarvinnut vuoronumeroita innokkaille naisille jaella...
On seutuja joissa ko. ikäryhmän sinkuissa on selkeä naisenemmistö, siis kaupungeissa, etenkin suurissa kaupungeissa. Maaseudulla tilanne on mielumminkin toisin päin, viisi- kuusikymppisiä sinkku- ukkoja mahtuu tusinaan kolmetoista.
Niin että edelleen olen samaa mieltä mitä aiemmin kirjoitin: Kohtaamis- ongelma, siis se että missä nämä 50+ sinkun oikeasti, tosielämässä kohtaisivat. Ennen kaikkea ne joilla kenties on vielä "haku päällä".
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään noinkin vanhojen pitäs unelmoida jostain "miesmarkkinoista". Ei miehiä kiinnosta boomerit.
50 ei ole boomeri ja vaikka olisikin, niin ei läheisyyden ja rakkauden kaipuu ole mikään ikärajallinen asia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Te keski-ikäset naiset olette opettaneet sekä miehille, että nuorille naisille miten ikäerosuhteisiin kuuluu kommentoida. Älkää siis ulisko.
Yhtä hyvälle se seksi tuntuu, joskin ehkä vielä paremmalta.
Luulen, että moni viisikymppinen nainen ei halua katsella miestä joka päivä. Suurin osa miehistä on kuitenkin sottapyttyjä. Kun aikuinen nainen on saanut lapset pois kotoa, ei halua enää toimia kotona siivoajana ja kokkina ja katsoa sohvalla makaavaa äijää vaan nauttia omasta rauhasta ja omannäköisestä kodista. Moni ei myöskään halua enää seksinvonkaajia. Toki, jos naista kiinnostaa vielä seksi, niin niitä miehiä löytyy.
"Ainahan sitä nuorta, mutta jos edes kerran kunnon vanhaa". ;)
Kyllä luulis olevan vielä vientiä jos on henkisesti tasapainossa ja kutakuinkin normaali. Niistä "kun minä sanon, ja minähän nyt päätän, tms" naisista kannattaa pysyä kaukana. Sellaisten kanssa ei pärjää kukaan eikä ne kykene mihinkään kompromissiin elämässä. Niitä on yllättävän paljon, ja erityisesti eronneena sinkkuna.
Gambiasta