Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?
Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi ollut kiinnostunut 8 vuotta nuorempi mies.
Aika iso ikäero.
Ei tuo enää näillä lukemilla ole minkäänlainen ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on erikoinen tapa valehdella toisille naisille jonkun sosiaalisen pääoman näyttämiseksi.
"No itse olen 5x-vuotias ja aina pitää miehiä hätistellä"..
Pskapuhetta. En tiedä yhtäkään miestä jota kiinnostaisi yli nelikymppiset naiset yhtään.
Parasta tuossa on mielestäni se, ettei se edes tajua olevansa samaa kastia lapsia saalistavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on erikoinen tapa valehdella toisille naisille jonkun sosiaalisen pääoman näyttämiseksi.
Pskapuhetta. En tiedä yhtäkään miestä jota kiinnostaisi yli nelikymppiset naiset yhtään.
Ei hän itse mitään kertonut vaan näin itse kun helvetin komeat nuoret iski häntä (ja minua). Ei toki sekaannuttu näihin parikymppisiin mut kyllä hän siitä vajaa 30v komistuksen kanssa lähti ja itse lähdin oman mieheni mukaan 😊 voin luvata sulle et nuoret miehet ainakin mieluiten ottaa vanehmman naisen 😊 en tiedä millaisissa piireissä liikut et tuollainen ajatus sun päässä mut näin fiksujen/hyvin pärjäävien joukossa vanhemmat naiset on eniten kysyttyjä
Miehenä oma näkemys... nuo pojat eivät saa oman ikäistään. Ne tietää että vanhat naiset ovat varmoja, helppoja, antaa paljaalla eikä pojalle tule morkkista kun se pyyhkii kalunsa verhoihin aamusella kotiinlähtiessä.
toki on menekkiä kunhan ymmärtää ettei ole parisuhdemateriaalia vaan hengittävä fleshlight.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän itse mitään kertonut vaan näin itse kun helvetin komeat nuoret iski häntä (ja minua). Ei toki sekaannuttu näihin parikymppisiin mut kyllä hän siitä vajaa 30v komistuksen kanssa lähti ja itse lähdin oman mieheni mukaan 😊 voin luvata sulle et nuoret miehet ainakin mieluiten ottaa vanehmman naisen 😊 en tiedä millaisissa piireissä liikut et tuollainen ajatus sun päässä mut näin fiksujen/hyvin pärjäävien joukossa vanhemmat naiset on eniten kysyttyjä
50 vuotiaalle rummolle jokainen alle 50v mies on helvetin k
Eikä niillä nuorilla miehillä seiso siinä kännissä... fistaamaan ne pystyy ja sekin sopii noille vanhoille naisille.
Ei kaikki 50-vuotiaat ole lihavia tai rumia. Lihavatkin ovat monen mieleen, myös rumat.
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa on kohtaamis- ongelma.
Aivan varmasti on +50 naisilla menekkiä miesmarkkinoilla. Riippuen tietysti siitä missä ja minkälaista miestä etsii, mutta yleisesti ottaen, menekkiä kyllä on. Sinkkumiehiä tuossa ikäryhmässä on paljon.
Niin ikään, tuon ikäluokan miehillekin markkinoita on, tuon ikäluokan sinkkunaisia on paljon.
Sitten se ongelma: Kohtaavatko he ikinä, missään?
Itsellänikin, kuusikymppisellä sinkkumiehellä, on hienokseltaan "haku päällä". Odottama on kuitenkin vähäinen. Asun pienellä maalaispaikkakunnalla, sen syrjäkylällä, enkä aio muuttaa minnekään. Se mahdollisuus, että elämääni ilmestyisi jostakin suunnilleen ikäiseni kiva nainen joka tykkäisi minusta ja minä hänestä, ja hyväksyisi sen että en halua muuttaa yhteen, enkä ole varakas, ja asuisi kohtuullisen (noin tunnin ajomatka max) matkan päässä on kohtuullisen vähäinen.
Tähän tilanteeseen on tyytyminen. To
Näinpä, itse naisena samassa tilanteessa. No sillä erolla että vaikka syrjäkylällä asunkin, niin minulla ei ole autoa, joten treffailu on oikeasti vaikeaa.
Se on vain haudattava toiveet kumppanista.
Oikeesti ei jaksa nähdä vaivaa mitä oman ikäisten kanssa on. Kesällä kävin usein mummotunnelissa ja kesän saldo oli 5kpl 43-56v naisia. Ei tarvinut puhua valomerkkiin asti vaan ymmärsivät, että lähetään tästä jakoille kahdestaan, sekä jatkoilla mikä on homman nimi. Yksikään nainen, ei edes maininnut kumista tai ehkäisystä
No mulla ainakin mutta laatu sitten on mitä on. Ns statusmiehet häiriintyneitä (muuten olisivatkin parisuhteissa) ja loput sitten sellaisia, joilla ei vetovoimaa, ns taviksia.
itsellä nyt kierroksessa tunnekylmä statusmies ja ihana tavis, jota on juuri halua..
Yritän epätoivoisesti karistaa statusmiestä kintereiltä, mutta hitto kun on vaikeaa. Kun jo pelkkä ajatus saa polvet veteliksi.
Minun 80 v äitini sanoo, ettei se todellakaan ole iästä kiinni. Tuossakaan iässä.
Katso peiliin niin sieltä löytyy vastaus. Jos on kuosissa niin kyllä. Valitettavasti monella kyllä naamasta näkyy se parasta ennen päiväys, joka vihkisormukseenkin oli kaiverrettuna.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketrjussa tulee esille sama asia, mikä erässä toisessa ketjussa joka käsitteli samaa aihepiiriä:
Monelle naiselle joka tuon ikäisenä etsii suhdetta, on peräti kynnyskysymyksenä yhteenmuutto. Jos mies ei tähän ole halukas, niin silloin mies on itsekäs koska haluaa "syödä rusinat pullasta". "Haluan elää yhteistä arkea", tai "Jos ei asuta yhdessä niin se ei ole silloin oikea parisuhde". Ja kirsikkana kakun päällä "haluan miehen jakamaan ne ei- niin- mukavat päivät jotka kuuluu erottamattomasti parisuhteeseen".
Anteeksi nyt vain, arvoisat leidit, mutta minä en nyt oikein ymmärrä.
Eikös ne arjen ei- niin- mukavat päivät (edellisessä suhteessa) ole juurikin syynä siihen että te olette nyt sinkkumarkkinoilla? Tähän iloon ja riemuun te nyt sitten etsitte uutta miestä? Yleensäkin tuo ajatus siitä että pitää olla 5 päivää mökötystä tai tiuskimista että "ansaitsee" yhden päivän onnellisuutta on kertakaikkiaa
Touché!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan henkilöstä mutta varnasti yleisesti ottaen on, miksei olisi? Itse olen pian 50, mutta näytän kymmenen vuotta nuoremmalta. Aina näyttänyt. Yleensä miesystävätkin aina olleet 3-7 vuotta nuorempia.
Oo nyt rehellinen itselles edes kerran. Näytät ihan omanikäiseltäsi. Katsopa niitä 10 vuotta sitten otettuja kuvia itsestäsi, ikä näkyy naamassa sorry. Toiset ikääntyy nopeammin kuin toiset mutta se, että joku toinen viiskymppinen näyttää jo 70-vuotiaalta huonojen elintapojen tms. vuoksi ei todellakaan tee sinusta alle nelikymppisen näköistä. Fakta on näin.
Itselle kyllä kelpaa mutta taidan olla liian vanha
M40
Säännölliseen pussientyhjennykseen joo, ei parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan henkilöstä mutta varnasti yleisesti ottaen on, miksei olisi? Itse olen pian 50, mutta näytän kymmenen vuotta nuoremmalta. Aina näyttänyt. Yleensä miesystävätkin aina olleet 3-7 vuotta nuorempia.
Oo nyt rehellinen itselles edes kerran. Näytät ihan omanikäiseltäsi. Katsopa niitä 10 vuotta sitten otettuja kuvia itsestäsi, ikä näkyy naamassa sorry. Toiset ikääntyy nopeammin kuin toiset mutta se, että joku toinen viiskymppinen näyttää jo 70-vuotiaalta huonojen elintapojen tms. vuoksi ei todellakaan tee sinusta alle nelikymppisen näköistä. Fakta on näin.
Olen eri, mutta kyllä minä hämmästyin kuullessani työkaverini iän. Olin luullut hänen olevan 52-54 v. Hän olikin 63 v.
Kyllä miehiä on tyrkyllä viisikymppisellekin. Kummasti esim. nuoruuden entiset poikaystävät ovat viime vuosina aktivoituneet ja ottaneet yhteyttä, ilmeisesti muija on potkaissut pihalle? Ja nuoremmat miehet yrittää vokotella firman bileissä. On kai jokin trendi vokotella puumia.
Totta on se, että viisikymppisillä ihmisillä on monesti erilaisia isohkoja ongelmia, kuten alkoholi- ja/tai mielenterveysongelmia. Sanon ihmisillä, koska on niitä varmaan naisillakin - en ole tutkinut asiaa. Miehistä vaan on tullut tällaisia asioita huomattua, kun olen välillä treffaillut jotakuta pidempään. Harrastuksilla ja osaamisilla kehuskellaan, muttei sitten haluta tai jakseta tehdä oikein mitään, ainakaan liikunnallista tai muuten rasittavaa.
Nykyään seurustelen itseäni 6 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ei tämäkään suhde ongelmaton ole, mutta hyvät puolet voittavat huonot.
n50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ei juo alkoholia ja osa juo.
Kyllä jo 20 - vuotiaillakin on rumaa selluliittia ja raskausarpia eli ei voi käyttää lyhyitä hameita eikä bikineitä eikä lyhyitä shortseja.
Löytyy helpostikin. Mutta kannattaa varautua siihen, että yli 55 -vuotiaiden miesten seksihalukkuudessa ja kyvyissä on valtavia eroja. Joillekin seksi ei ole enää ollenkaan tärkeää ja jos sitä on niin se on huonoa. Seurustelin jonkin aikaa kuuskymppisen miehen kanssa ja viihdyin hänen seurassaa ja oli yhteiset mielenkiinnon kohteet. Mutta miehelle riitti seksin määräksi noin kerran kuukaudessa löysällä ja itse en ehtinyt kissaa sanomaan kun mies tuli.
Teidän odotettavissa oleva jäljellä oleva elinikä on suunnilleen yhtä pitkä, joten eikö olisi juuri passelinikäinen loppuelämäsi rakkaudeksi ja kumppaniksi?