Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?

Vierailija
29.12.2023 |

Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään. 

Kommentit (298)

Vierailija
241/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 80 v äitini sanoo, ettei se todellakaan ole iästä kiinni. Tuossakaan iässä.

Sukulainen on eläkkeellä ja kun sen mies kuoli niin sillä on nyt uusi mies, joku nuoruuden tuttava, asuvat yhdessä. 

Vierailija
242/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä on tyrkyllä viisikymppisellekin. Kummasti esim. nuoruuden entiset poikaystävät ovat viime vuosina aktivoituneet ja ottaneet yhteyttä, ilmeisesti muija on potkaissut pihalle? Ja nuoremmat miehet yrittää vokotella firman bileissä. On kai jokin trendi vokotella puumia.

Totta on se, että viisikymppisillä ihmisillä on monesti erilaisia isohkoja ongelmia, kuten alkoholi- ja/tai mielenterveysongelmia. Sanon ihmisillä, koska on niitä varmaan naisillakin - en ole tutkinut asiaa. Miehistä vaan on tullut tällaisia asioita huomattua, kun olen välillä treffaillut jotakuta pidempään. Harrastuksilla ja osaamisilla kehuskellaan, muttei sitten haluta tai jakseta tehdä oikein mitään, ainakaan liikunnallista tai muuten rasittavaa.

Nykyään seurustelen itseäni 6 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ei tämäkään suhde ongelmaton ole, mutta hyvät puolet voittavat huonot.

n50

Tämä. Itse olen myös viisikymppinen nainen, ja minulle on ihan itselläni rankkoja haasteita jaksamisen kanssa: kerron ne aina ihan suoraan. Olen itsekin hämmästellyt, miksi kaupitella itseään 10-15 vuotta sitten olleilla aktiviteeteilla kuten vaikka veneilyllä ja urheilulla. Minäkin olen harrastanut ties mitä, matkustellut, mökkeillyt, vaeltanut - nyt jaksan hädin tuskin keitellä päiväkahvia ja lukea. On ihan oikeutettua pettyä, jos toinen on valehdellut tekemisistään. Ja mitä järkeä siinä on? Ei aktiivinen ihminen - tai sellaiseksi itsensä kuvitteleva - halua nysvätä kotona pienissä piireissä. Siinä kohtaa elämää se tuntuu vankilalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri tutustui yhteen mieheen 62-vuotiaana, vuoden seurustelun jälkeen menivät uudelleen kihloihin ja asuvat muuttivat uuteen asuntoon. 

Vierailija
244/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v naisen kannttaa katsella niitä 40+ miehiä.

Vierailija
245/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös 50v miesten kannattaa katsella 40+ naisia

Vierailija
246/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. 55+ miehet alkavat olla ehtoopuolella monessaa mielessä.

Vierailija
247/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me kelvata kun ollaan liian vanhoja naiselle

M40

Vierailija
248/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

40 on jo miehen iässä,muttei vielä papparainen. Saattaisin katsellakin sillä silmällä. Ap

Vierailija
249/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on useassakin kirjoituksessa vannotettu että miehet (kaikki, ihan kaikki) haluavat itselleen kaksikymmentä vuotta nuoremman naisen. En pysty puhumaan muuta kuin omasta puolestani, mutta itselleni on oma ikä plusmiinus jotain on se ikähaarukka. AP vaikuttaa kirjoitustensa perusteella kivalta, fiksulta naiselta, mutta hän lienee kymmenisen vuotta minua nuorempi, joten se pistäisi kyllä ajattelemaan olisinko hänelle kertakaikkiaan liian vanha. No, tämä on puhdasta teoretisointia, oikeassa elämässä emme tule erittäin suurella todennäköisyydellä koskaan kohtaamaan.

Tässä tuleekin esiin oma tilanteeni, kuinka monella ikäiselläni (noin 60 vee) naisella on enää minkäänlaista halua yhdessäoloon johon sisältyy seksiä? Tiedän että löytynee, mutta kun poistetaan luvusta parisuhteessa olevat, niin kuinka moni kuuskymppinen sinkkunainen haluamalla haluaa seksiä? Näitä kirjoituksia lukiessa mieluumminkin tuntuu siltä että valtaosa tämän ikäluokan naisista etsii suhdetta jossa pitää ehdottomasti muuttaa yhteen, ja mieluummin niin että seksiä ei olisi ollenkaan. Siis kämppäkaveruus- suhde. Jos mies ehdottomasti haluaisi seksiä, se olisi "ansaittava" niin että pitäisi olla 29 ankeaa päivää, jotta yhtenä päivänä olisi sitten se pakollinen kolmen minuutin jalkojen levitys, saatesanoilla "nopeasti sitten, äläkä sotke lakanoita". Tällä tavoin mies ei saisi suhteesta "rusinoita pullasta", eikä suhde perustuisi "hyväksikäyttöön". Tämäntyyppisiin suhteisiin sanon selkeästi että "Ei kiitos, voitte pitää tunkkinne, mieluummin elän niin kuin nyt, yksin".

Vierailija
250/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ mies on jo hyvin riippunutta.

Vierailija
251/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

40 on jo miehen iässä,muttei vielä papparainen. Saattaisin katsellakin sillä silmällä. Ap

Et taida asua Oulun lähellä. Täällä nimittäin ei tässä iässä seuraa saa ja samaan aikaan tutut 50+ naiset (ja nuoremmatkin) deittailee alle 30 vuotiaita miehiä joita täällä on liiaksikin sinkkuina. 

Vierailija
252/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän alle kuuskymppinen nainen ja kokemus on juuri päinvastainen. 60+ miesten seksi on useinpien kohdalla ollut kerran kuukaudessa lauantaina saunan jälkeen ja kesto noin 2min. Suuseksistä ei tarvitse kuin haaveilla. Itse haluan seksiä 3-4 kertaa viikossa.  En siksi katsele kuin itseä reilusti nuorempia. 

Vierailija
253/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Et taida asua Oulun lähellä. Täällä nimittäin ei tässä iässä seuraa saa ja samaan aikaan tutut 50+ naiset (ja nuoremmatkin) deittailee alle 30 vuotiaita miehiä joita täällä on liiaksikin sinkkuina. 

Asun eteläisemmässä Suomessa enkä ole kiinnostunut noin nuorista. En voisi edes humalassa hairahtua, koska en ole koskaan humalassa. Ap

Vierailija
254/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
255/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän alle kuuskymppinen nainen ja kokemus on juuri päinvastainen. 60+ miesten seksi on useinpien kohdalla ollut kerran kuukaudessa lauantaina saunan jälkeen ja kesto noin 2min. Suuseksistä ei tarvitse kuin haaveilla. Itse haluan seksiä 3-4 kertaa viikossa.  En siksi katsele kuin itseä reilusti nuorempia. 

No voi harmi sinun puolestasi. Olen itse 60+ mies ja pitkässä liitossa olleena meillä ongelma ihan päinvastoin. Vaimo itseäni vanhempi mutta päätin jo kauan sitten, että se on se sama kaunis neito johon rakastuin ja jota tulen rakastamaan lopun ikäni. Siksi ihailen lapseni synnyttänyttä vaimoani ja hänen vartaloaan ihan joka päivä ja sanon sen usein ääneeenkin. Hellyyttä ja läheisyytta on useita kertoja päivässä. Seksielämä on toki vaihdevuosien jälkeen laimentunut huomattavasti, itse kaipaisin vähintään kerran viikossa, mielellään paljon useamminkin. Suuseksillä annan naiselleni ensin orgasmin lähes joka kerta ja seksimme kestääkin yleensä sen 15-30 minuuttia, joskus tulee vielä toinen tai kolmaskin orgasmi. Itse joudun sitten hoitelemaan itseni sen 3-5 kertaa viikossa kun en halua minkäänlaista painostusta tästä asiasta. Asia, joka minua kylläkin huolestuttaa on se, että vaimo innostuu seksistä vain humaltuessaan, mitä kovempi känni sen antoisampi pano. Estot karisevat mutta paikoista menee kylläkin tietty herkkyys pois. Ilman viinaa ei varmaan olis juuri seksiäkään. Itse olen hyvin maltillinen alkoholinkäytössä, suomalaisittain varmaankin tylsä viiniä ruuan kanssa -tyyppi, enkä toivoisi puolisostani tulevan alkoholistiakaan vain siksi että seksi toimii.

Olen itsekin edelleen edustavassa kunnossa, supliikki kosmopoliitti herrasmies ja hemmottelen naistani monin keinoin, lahjoin, ulkomaanmatkoin jne. Tarjolla olisi ollut matkan varrella vaihdokkeja, mutta kun tästä nykyisestä tietää sekä hyvät että huonot puolet ja sellaisesta uudesta naisesta vasta ne oletetut hyvät puolet niin riskejä kaihtavana henkilönä olen päättänyt pysyä liitossani - kunnes kuolema teidät kerran erottaa.

Ehkä se ratkaisu seksiongelmaan olisi se nuoreempaan ja halukkaampaan vaihtaminen mutta kun olen niin tavattoman vanhanaikainen, kunnollinen, yhden naisen mieheksi äidin kasvattama. Meitäkin siis on. Parempaa alkavaa vuotta 2024 sinulle!

Vierailija
256/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset vastaavat on, miehet ei niinkään.

Palstalla notkuvia miespuolisia mammoja ei lasketa miehiksi, joten miehet eivät ole täällä vastaamassa kysymykseen.

Tsot, tsot!! Kyllä ne nykyisin pitää laskea, jos kokevat olevansa miehiä.

Eipä ole minuakaan kukaan nainen tähän ikään mennessä lähestyny, itse olen kaikki aloitteet tehny.

Vierailija
257/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos runko on kunnossa ja seksihaluja vielä löytyy. Muuten voi mummoutua issesseen. Läskeillä ei mitään jakoa.

Vierailija
258/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. Mun mies ei ole tuollainen.

Vierailija
259/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaikka av-mammat muuta valehtelevat. Tietty jos tähteistä tykkää.

Vierailija
260/298 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Mieluimmin katson vanhempaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi