Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?
Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän alle kuuskymppinen nainen ja kokemus on juuri päinvastainen. 60+ miesten seksi on useinpien kohdalla ollut kerran kuukaudessa lauantaina saunan jälkeen ja kesto noin 2min. Suuseksistä ei tarvitse kuin haaveilla. Itse haluan seksiä 3-4 kertaa viikossa. En siksi katsele kuin itseä reilusti nuorempia.
Sanoi vaan suoraan, että tuo on tekosyy ja haluat oikeastikin nuorta miestä seksisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v naisen kannttaa katsella niitä 40+ miehiä.
Näin on. 55+ miehet alkavat olla ehtoopuolella monessaa mielessä.
Ja vitut ole. Ei kaikki ole.
Ystävä rakas, me kaikki olemme sitä jo tuossa iässä - sukupuoleen katsomatta. Osalla tekee kipeää, otan osaa.
Minna-Liisa täällä voimaantuneena kertoo kuinka hän huolii suhteeseen vain nuoria miehiä. Jokainen meistä tietää että se on 99% tapauksista juuri toisinpäin, vanhempi mies saa helposti nuoren naisen mutta vanha nainen ei käytännössä koskaan nuorta miestä, ei edes pelkkään seksiin.
Mutta antaa Minna-Liisan fantasioida. Sitä on hauska seurata palstalla kun se kiertelee ketjusta toiseen selittämässä juttua jonka se jo uskoo itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä rakas, me kaikki olemme sitä jo tuossa iässä - sukupuoleen katsomatta. Osalla tekee kipeää, otan osaa.
Johan nyt pomppas. Mä oon nainen. Mun mies on 60+. Ei ole ongelmia seksin suhteen.
Säälittävä, kuolemanpelkoisten, vanhenevien riippulihojen viimeisten toiveiden ketju. Ei saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on erikoinen tapa valehdella toisille naisille jonkun sosiaalisen pääoman näyttämiseksi.
"No itse olen 5x-vuotias ja aina pitää miehiä hätistellä"..
Pskapuhetta. En tiedä yhtäkään miestä jota kiinnostaisi yli nelikymppiset naiset yhtään.
Minä tiedän montakin, mutta tämän ns kiinnostuksen takana on tasan se reikä, ja epätoivoinen panetus. Jos on yhtään, pienintäkään mahdollisuutta vaihtaa nuorempaan tai kauniimpaan, niin vaihto tapahtuu lennossa. Eli jollakin tasolla olet oikeassa; ihmisyyden tasolla yli nelikymppiset eivät miehiä kiinnosta, liskoaivoisella elukkatasolla kyllä.
Ilmeisesti jossain lähiöiden pahimmissa räkälöissä liikut jos tuollainen käsitys. Ja varmaan on tottakin ettei sitä vanhaa pubiruusua oteta jos nuorempaa tarjolla. Mutta
Rikkailla ja ns paremmissa piireissä näitä nuorikkoja on pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä, kuolemanpelkoisten, vanhenevien riippulihojen viimeisten toiveiden ketju. Ei saatana.
Sepä oli nätisti sanottu eli ei. Miksi aloit lukea näitä, jos vanhempien ihmisten henkilökohtaiset asiat niin kovin irroittelee kielenkantoja noin typerästi sanomaan.
Kuolemanpelko nimenomaan katoaa ikääntyessä, alkaa hyväksyä/ymmärtää elämän rajallisuuden ihan erilailla kuin nuorena. Elettyä elämää on jo niin paljon mittarissa, että nyt voi vaan loppuajan nauttia kukin mahdollisuuksiensa mukaan. :)
Voimaantuneet naiset fantasioimassa lastensa ikäisistä miehistä. Mitähän jos miehet tekisi samaa... tulisiko hyväksyviä kommentteja? Eipä taitaisi tulla.
Mutta nämä mammat joiden parasta ennen päiväys oli vuosikymmeniä sitten kuitenkin kertoo avoimesti fantasioistaan...
tasokas palsta
Ei tässä ketjussa kovin montaa kommenttia ollut, joissa vuosikymmeniä nuoremmista miehistä haaveiltaisiin. Miehet muissa ketjuissa monesti kyllä ilmoittavat höyläävänsä lastensa ikäisiä tyttöjä, myös niitä 16-17 kesäisiä. Etovaa.
Täytin juuri 51. Minusta on kiinnostuneet 3kpl yli 50v miehiä, sisältäen nuoruuden lemmityn jonka koen vanhaksi ystäväksi.
Viime vuonna olisi ollut vientiä 30-45v miesten keskuudessa. Silloin en ollut mm. tuoreehkon eron vuoksi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Täytin juuri 51. Minusta on kiinnostuneet 3kpl yli 50v miehiä, sisältäen nuoruuden lemmityn jonka koen vanhaksi ystäväksi.
Viime vuonna olisi ollut vientiä 30-45v miesten keskuudessa. Silloin en ollut mm. tuoreehkon eron vuoksi mihinkään.
Ollut valmis.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän äitisi sanoisi kun tietäisi?
Itse en voisi edes kuvitella kiinnostuvani alle 50-v naisesta. Nyt onkin outoa, kun olen jo kohta 44 ja 5-kymppiset eivät enää olekaan niin kovin paljon itseäni vanhempia. Olen siis ihastunut 5-kymppisiin parikymppisestä lähtien. Pitääkin nostaa ikärajaa pikkuhiljaa, tykkään nimenomaan ikäerosta suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän että kun teillä rummoilla on vientiä miesten keskuudessa, se tarkoittaa sitä että mies kaipaa passia EU-maahan. Se on ihan tyypillistä teille että käytätte miehiä hyväksenne tuolla tavalla, mutta asialla kehuskelu on harvinaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän että kun teillä rummoilla on vientiä miesten keskuudessa, se tarkoittaa sitä että mies kaipaa passia EU-maahan. Se on ihan tyypillistä teille että käytätte miehiä hyväksenne tuolla tavalla, mutta asialla kehuskelu on harvinaisempaa.
Vaasasta passia EU-maahan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova on tarve yrittää solvata ja ohi menee. Kai ymmärrät, että yli 50-vuotiaille Rummo on laatupastamerkki?
Jokainen yli 50 v. Mies on Jumalan lahja naisille. Siihen ei tarvi muuta kuin pysyä hengissä. Naisenemmyys on tässä vaiheessa jo niin valtava miestrn kuollessa nuorempana. Huonommatkin miehet voivat siis kukkoilla tunkiolla tässä vaiheessa....on varaa valita. Ihan puhdas tilastollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut valmis.
Raakakypsytettyä lihaa? Ei maistu kaikille.
Taidat olla hapansilakkaa