Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?
Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viiskymppisenä naisena kyllä eniten kaipaisin sitä sänkyseuraa sekä satunnaista tapailua muuten. Mikään korkeakulttuuri minua ei kiinnosta, mutta yhdessä ruokaa tehden ja vaikka elokuvaa katsoen voisin aikaa viettää välillä jonkun miehen kanssa. En tiedä, mistä niitä samanikäisiä miehiä löytää, jos tinderit ei innosta?
Itse kaipaisin vain reissukaveria miehest. Jja mies pelkkänä sänkykavaljeerinakin voisi olla ihan mahtava juttu. Mutta elämänkatsomukseni ei salli mitään seksiseikkailuja ja irtosuhteita, joten annan sellaisten ajatusten mennä ohi.
Miksi intiimi ystävyys miehen
Puhuinko jotain vihasta? Seksuaalisuuden voi kokea pyhäksi ja itseään ja kumppaniaan arvostaa ja kunnioittaa, vaikkei avioliittoa solmisikaan, miksi ihmeessä avioliitto olisi näille vaatimus tai edes tae mistään?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mammoilla pahat psykoosit tulilla.
"Toki aina on poikkeuksia mutta vanhempi, kaunis, fiksu, varakas nainen on ehdottomadti halutumpi kuin parikymppinen tytönheitukka"
Lupaan että yksikään viriili mies ei ota viiskymppistä mummoa seurakseen jos on parikymppinen tarjolla.
Puhutte läpiä päähänne.
Olet katkera mies. Vaimo jätti ja vei puolet. Niin sen pitääkin mennä, lain mukaan. Vielä helpottaa, ja sillä aikaa voit aina maksaa nuorille.
Vierailija kirjoitti:
"Toki aina on poikkeuksia mutta vanhempi, kaunis, fiksu, varakas nainen on ehdottomadti halutumpi kuin parikymppinen tytönheitukka"
Lupaan että yksikään viriili mies ei ota viiskymppistä mummoa seurakseen jos on parikymppinen tarjolla.
Puhutte läpiä päähänne.
No jaa, tyttärien kasvattaminen ilmeisesti suojaa pahimmilta ylilyönneiltä. Niitä parikymppisiä on jo itse kullakin ns mittari täynnä.
Tottakai on kysyntää, erojen myötä vapautuu markkinoille myös miehiä jotka haluaisivat löytää uuden kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Puhutte läpiä päähänne.
Voin sanoa että minä vajaa 45v ja ystäväni reilu 50v ollaan huomattavasti paremman näköisiä ja halutumpia kuin parikymppiset. Sen lisäksi toki on jo varakkuutta, tasokkuutta ja monenlaista osaamista 😊 mutta pysy sinä niissä nuorissa 😊 meille löytyy tasokkaita ottajia
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ap:tä sitten ole kukaan kiinnostunut mies vielä lähestynyt? Vai ovatko olleet niin huonoja?
Huonoja ovat olleet (viinan kanssa ongelmaa) tai hölmöjä. En ole ehtinyt oikein missään käydä, että miehiä näkisin. En ole ollut missään deittisivuilla, ei ole kiinnostanut miesjutut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on erikoinen tapa valehdella toisille naisille jonkun sosiaalisen pääoman näyttämiseksi.
"No itse olen 5x-vuotias ja aina pitää miehiä hätistellä"..
Pskapuhetta. En tiedä yhtäkään miestä jota kiinnostaisi yli nelikymppiset naiset yhtään.
Ei hän itse mitään kertonut vaan näin itse kun helvetin komeat nuoret iski häntä (ja minua). Ei toki sekaannuttu näihin parikymppisiin mut kyllä hän siitä vajaa 30v komistuksen kanssa lähti ja itse lähdin oman mieheni mukaan 😊 voin luvata sulle et nuoret miehet ainakin mieluiten ottaa vanehmman naisen 😊 en tiedä millaisissa piireissä liikut et tuollainen ajatus sun päässä mut näin fiksujen/hyvin pärjäävien joukossa vanhemmat naiset on eniten kysyttyjä
50 vuotiaalle rummolle jokainen alle 50v mies on helvetin k
Ei nuori kyllä tarkoita komeaa.
Ja miehen pitää olla pitempi kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte läpiä päähänne.
Voin sanoa että minä vajaa 45v ja ystäväni reilu 50v ollaan huomattavasti paremman näköisiä ja halutumpia kuin parikymppiset. Sen lisäksi toki on jo varakkuutta, tasokkuutta ja monenlaista osaamista 😊 mutta pysy sinä niissä nuorissa 😊 meille löytyy tasokkaita ottajia
Juujuu. Itselleen valehtelu on kelpo tapa pitää ego kiiltävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte läpiä päähänne.
😂 olet todella katkera ja elämään pettynyt
Aika heikkoa tarjontaa. Normaalijärkinen päihdeongelmaton mies olisi kiva. Ne taas kattelee 35-45-vuotiaita. Eipä se mitään. Huonoa en huoli, olen mieluummin itsellinen ja tekemistä, seuraa ja hareastuksia löytyy.
Nainen 55v
Aika heikkoa tarjontaa. Normaalijärkinen päihdeongelmaton mies olisi kiva. Ne taas kattelee 35-45-vuotiaita. Eipä se mitään. Huonoa en huoli, olen mieluummin itsellinen ja tekemistä, seuraa ja harrastuksia löytyy.
Nainen 55v
En mä kyllä yli 40-vuotiaana haluaisi enää ilmaissiivoojaksi. Enkä tykkää nuolla kenenkään kalua yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on erikoinen tapa valehdella toisille naisille jonkun sosiaalisen pääoman näyttämiseksi.
"No itse olen 5x-vuotias ja aina pitää miehiä hätistellä"..
Pskapuhetta. En tiedä yhtäkään miestä jota kiinnostaisi yli nelikymppiset naiset yhtään.
Ei hän itse mitään kertonut vaan näin itse kun helvetin komeat nuoret iski häntä (ja minua). Ei toki sekaannuttu näihin parikymppisiin mut kyllä hän siitä vajaa 30v komistuksen kanssa lähti ja itse lähdin oman mieheni mukaan 😊 voin luvata sulle et nuoret miehet ainakin mieluiten ottaa vanehmman naisen 😊 en tiedä millaisissa piireissä liikut et tuollainen ajatus sun päässä mut näin fiksujen/hyvin pärjäävien joukossa vanhemmat naiset on eniten kysyttyjä
50 vuot
Eikä parikymppinen nättiä nuorta naista, ei todellakaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ap:tä sitten ole kukaan kiinnostunut mies vielä lähestynyt? Vai ovatko olleet niin huonoja?
Huonoja ovat olleet (viinan kanssa ongelmaa) tai hölmöjä. En ole ehtinyt oikein missään käydä, että miehiä näkisin. En ole ollut missään deittisivuilla, ei ole kiinnostanut miesjutut. Ap
Miksi sitten kyselet, että onko 5-kymppisillä vientiä?
Ja kyllä se kiinnostava heppu löytyy ihan elämän ohessa, omaa elämää eläessä. Hän tulee vastaan jossain, ettei tarvi deittisivustoja kahlata. Niin minulla on ainakin tullut. Ne sibustot on lähestulkoon ajankulua ja haaveilua.
No, hyvä jos nuoria naisia riittää kaikille. Itse luin joskus, että miehiä on 50000 enemmän kuin naisia ikäluokassa 20 - 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte läpiä päähänne.
Täällä kerrottiin aiemmin, että 56 vuotta lähestyvä on jo muutamalle miehelle antanut lemputkin. Joten odotas vain, kun tulet siihen ikään, niin huomaat itse, kuinka ne viisikymppiset kiinnostaa. Itsellä on kokemuksia myös siitä, että parikymmentä vuotta nuorempi mies ihastui minuun, keski-ikäiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kyselet, että onko 5-kymppisillä vientiä?
Ja kyllä se kiinnostava heppu löytyy ihan elämän ohessa, omaa elämää eläessä. Hän tulee vastaan jossain, ettei tarvi deittisivustoja kahlata. Niin minulla on ainakin tullut. Ne sibustot on lähestulkoon ajankulua ja haaveilua.
Kolme on osoittanut jotakin kiinnostusta aikoja sitten. Se minustakin olisi parasta, jos mies tulisi näköpiiriini nimenomaan elämän ohessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte läpiä päähänne.
Täällä kerrottii
Olis kyl hyvä et suunnilleen samanikäiset kiinnostais mut jostain syystä nykyajan 20-40v miehiä kiinnostaa 45-55v naiset eniten, toki poikkeuksia on. Loppuviimein näitä naisia tuskin nuoret miehet pidempään kiinnostaa.
Musta olisi ollut kiinnostunut 8 vuotta nuorempi mies.
Aika iso ikäero.
Puhutte läpiä päähänne.