Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yli 50-v naisilla menekkiä miesmarkkinoilla?

Vierailija
29.12.2023 |

Olen ollut nyt sinkkuna 1,5v ja on herännyt mielenkiinto parisuhteeseen tms. Olen tavallinen itsellinen nainen, lapset ovat aikuisia. En tarvitse miestä kodin töihin enkä rahapussiksi. Ihan pelkästään itselleni seuraksi mitä sitten tekisimmekään. 

Kommentit (298)

Vierailija
181/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin viiskymppisenä naisena kyllä eniten kaipaisin sitä sänkyseuraa sekä satunnaista tapailua muuten. Mikään korkeakulttuuri minua ei kiinnosta, mutta yhdessä ruokaa tehden ja vaikka elokuvaa katsoen voisin aikaa viettää välillä jonkun miehen kanssa. En tiedä, mistä niitä samanikäisiä miehiä löytää, jos tinderit ei innosta?

Itse kaipaisin vain reissukaveria miehest. Jja mies pelkkänä sänkykavaljeerinakin voisi olla ihan mahtava juttu. Mutta elämänkatsomukseni ei salli mitään seksiseikkailuja ja irtosuhteita, joten annan sellaisten ajatusten mennä ohi.

Miksi intiimi ystävyys miehen kanssa on elämänkatsomustasi vastaan? Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
182/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin viiskymppisenä naisena kyllä eniten kaipaisin sitä sänkyseuraa sekä satunnaista tapailua muuten. Mikään korkeakulttuuri minua ei kiinnosta, mutta yhdessä ruokaa tehden ja vaikka elokuvaa katsoen voisin aikaa viettää välillä jonkun miehen kanssa. En tiedä, mistä niitä samanikäisiä miehiä löytää, jos tinderit ei innosta?

Mielenkiintoista.

Olen tällaisena romantikko miehenä miettinyt samankaltaista kuviota itsekin.

Tinder ym kaupalliset sovellukset tekisivät tuostakin jotenkin halpaa ,enkä oikein osaa arvostaa tuon kaltaisia karjamarkkinoita joissa ihmiset kauppaavat itseään kuin arvotonta lihanpalaa. Niissä paistaa vain epätoivoisuus ja ihmettelen kuka haluaa epätoivoisesti epätoivoisen ihmisen seurakseen? Ihminen joka ei arvosta itseään tuskin osaa arvostaa toistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kaipaisin vain reissukaveria miehest. Jja mies pelkkänä sänkykavaljeerinakin voisi olla ihan mahtava juttu. Mutta elämänkatsomukseni ei salli mitään seksiseikkailuja ja irtosuhteita, joten annan sellaisten ajatusten mennä ohi.

Miksi intiimi ystävyys miehen kanssa on elämänkatsomustasi vastaan? Mitä pahaa siinä on?

Olen uskova. Siksi pitää moiset ajatukset miehistäkin antaa mennä ohi vaan, eikä minunkaan haarani mikään leikkikalu ole.

Vierailija
184/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Olen tällaisena romantikko miehenä miettinyt samankaltaista kuviota itsekin.

Tinder ym kaupalliset sovellukset tekisivät tuostakin jotenkin halpaa ,enkä oikein osaa arvostaa tuon kaltaisia karjamarkkinoita joissa ihmiset kauppaavat itseään kuin arvotonta lihanpalaa. Niissä paistaa vain epätoivoisuus ja ihmettelen kuka haluaa epätoivoisesti epätoivoisen ihmisen seurakseen? Ihminen joka ei arvosta itseään tuskin osaa arvostaa toistakaan.

Kyllä kai tinderistäkin joku Tauno aina Ansansa saa.

Vierailija
185/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap:tä sitten ole kukaan kiinnostunut mies vielä lähestynyt? Vai ovatko olleet niin huonoja?

Vierailija
186/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen kristityn ajatusmaailmassa seksi kuuluu avioliittoon. Se on pyhää. Näin minäkin ajattelen.

Vierailija
187/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähenen 50v, olen kaunis mutta ylipainoinen, nuorena olin ylipainon rajoilla, aina ollut valtavasti kysyntää mut nykyään kaiken ikäiset haluaa, niin nuoret kuil vanhat kuin siltä väliltä. Tuntuu et pyöreys on plussaa. En tiedä jos kasvot ei ois kauniit niin miten sitten mut tällä hetkellä on vaan aniharva mies joka ei olis kiinnostunut jos vaikka baariin menee. Ihan nuorista vanhoihin kaikki yrittää. Kaupassa arkisinkin tullaan iskemään ja jopa pyydetty naimisiin. Tapasin kauniin naisen jonka perään myös kaikki miehet oli, hän on 53v. Eli voin sanoa et ainakin 53v asti miehet, myös ihan nuoret käy kuumana jos sussa on sitä jotain. Ei liity ikään.

Vierailija
188/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vanhakin lehmä on parempi kuin kokonaan ilman oleminen.

Vanha sananlasku vantaalta sanoo ,että parempi kerta puskassa kuin kymmenen käteen.

* Vihreät 🍀 De gröna*

Vierailija
189/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se vanhakin lehmä on parempi kuin kokonaan ilman oleminen.

Vanha sananlasku vantaalta sanoo ,että parempi kerta puskassa kuin kymmenen käteen.

* Vihreät 🍀 De gröna*

Itselleni toki riittää mieheni jonka kanssa purjehditaan, matkustellaan ja nautitaan elämästä mutta sen kerran kun jonnekin eksyy niin kaiken ikäiset miehet kimpussa. Se pian 50v ylipainoinen mutta kauniskasvoinen, oletan että minua tarkoitit. 

Vierailija
190/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tultuamme lopputulokseen että vanhoille mummuloille riittää kysyntää, niin voisimmeko yrittää löytää keinon jolla niitä olisi myös yksinhuoltaja naisille?

N35 

Kaverin puolesta kyselen.

Miksi "N35 kaverin puolesta kyselijä" olettaa, että 5-kymppiset olisivat kaikki mummoja?! Minä olen 55-v. enkä ole mummo.

Olet siis harvinaisen maho naikkonen. Ehkä hyvä niin.

Vierailija
191/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on erikoinen tapa valehdella toisille naisille jonkun sosiaalisen pääoman näyttämiseksi.

"No itse olen 5x-vuotias ja aina pitää miehiä hätistellä"..

Pskapuhetta. En tiedä yhtäkään miestä jota kiinnostaisi yli nelikymppiset naiset yhtään.

Vierailija
192/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen kristityn ajatusmaailmassa seksi kuuluu avioliittoon. Se

Sama mus limien kohdalla. He valitsevat tulevat vaimonsa jo 6 vuoden ikäisinä ja vasta sitten harrastavat heidän kanssaan seksiä.

Vierailija
193/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on erikoinen tapa valehdella toisille naisille jonkun sosiaalisen pääoman näyttämiseksi.

Pskapuhetta. En tiedä yhtäkään miestä jota kiinnostaisi yli nelikymppiset naiset yhtään.

Minä tiedän montakin, mutta tämän ns kiinnostuksen takana on tasan se reikä, ja epätoivoinen panetus. Jos on yhtään, pienintäkään mahdollisuutta vaihtaa nuorempaan tai kauniimpaan, niin vaihto tapahtuu lennossa. Eli jollakin tasolla olet oikeassa; ihmisyyden tasolla yli nelikymppiset eivät miehiä kiinnosta, liskoaivoisella elukkatasolla kyllä. 

Vierailija
194/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän itse mitään kertonut vaan näin itse kun helvetin komeat nuoret iski häntä (ja minua). Ei toki sekaannuttu näihin parikymppisiin mut kyllä hän siitä vajaa 30v komistuksen kanssa lähti ja itse lähdin oman mieheni mukaan 😊 voin luvata sulle et nuoret miehet ainakin mieluiten ottaa vanehmman naisen 😊 en tiedä millaisissa piireissä liikut et tuollainen ajatus sun päässä mut näin fiksujen/hyvin pärjäävien joukossa vanhemmat naiset on eniten kysyttyjä

Vierailija
195/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen kris

Syy miksi inhoan uskontoja.

Vierailija
196/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän montakin, mutta tämän ns kiinnostuksen takana on tasan se reikä, ja epätoivoinen panetus. Jos on yhtään, pienintäkään mahdollisuutta vaihtaa nuorempaan tai kauniimpaan, niin vaihto tapahtuu lennossa. Eli jollakin tasolla olet oikeassa; ihmisyyden tasolla yli nelikymppiset eivät miehiä kiinnosta, liskoaivoisella elukkatasolla kyllä. 

Ilmeisesti jossain lähiöiden pahimmissa räkälöissä liikut jos tuollainen käsitys. Ja varmaan on tottakin ettei sitä vanhaa pubiruusua oteta jos nuorempaa tarjolla. Mutta kun liikutaan paremmissa piireissä siis oikeasti fiksujen/rikkaiden/johtotason ihmisten kanssa niin nuorilla ei kysyntää. Toki aina on poikkeuksia mutta vanhempi, kaunis, fiksu, varakas nainen on ehdottomadti halutumpi kuin parikymppinen tytönheitukka. Mutta selkeästi liikutaan aivan eri piireissä, aivan eri maailmoissa joissa ei mitään yhdistävää tekijää.

Vierailija
197/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi intiimi ystävyys miehen kanssa on elämänkatsomustasi vastaan? Mitä pahaa

Koska sen mukaan seksuaalisuus on pyhää, rakkauden tekoja ja kuuluu avioliittoon? Ja nämä henkilöt ovat valinneet arvostaa seksuaalisuutta itsessään ja toisissa? Eihän siinä sitten, vihaa rauhassa 😅

Vierailija
198/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän itse mitään kertonut vaan näin itse kun helvetin komeat nuoret iski häntä (ja minua). Ei toki sekaannuttu näihin parikymppisiin mut kyllä hän siitä vajaa 30v komistuksen kanssa lähti ja itse lähdin oman mieheni mukaan 😊 voin luvata sulle et nuoret miehet ainakin mieluiten ottaa vanehmman naisen 😊 en tiedä millaisissa piireissä liikut et tuollainen ajatus sun päässä mut näin fiksujen/hyvin pärjäävien joukossa vanhemmat naiset on eniten kysyttyjä

50 vuotiaalle rummolle jokainen alle 50v mies on helvetin komea. 

Ottaen huomioon tosiseikan, että yli 50 vuotias mies harvemmin on enää kykenevä penetraatioon.

- Totuus Velvoittaa -

Vierailija
199/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jossain lähiöiden pahimmissa räkälöissä liikut jos tuollainen käsitys. Ja varmaan on tottakin ettei sitä vanhaa pubiruusua oteta jos nuorempaa tarjolla. Mutta

Vanhempi varakas nainen. Entä, jos on työtön. 

No, ei sillä, itse ajattelen, että vanhemmilla miehillä on seksitauteja enkä halua seurustella niiden kans. Enkä halua siivota omakotitaloa mikä menee perinnöksi niiden lapsille. 

Vierailija
200/298 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olen onnekas, että vaikka vaihdevuodet minuakin on rankaisseet, kehoni silti toimii ja halua on seksiin useasti viikossa. Tiedän myös sen, että seksi saattaa hiipua. Niin minullakin kävi aikoinaan lasten isän kanssa. Viimeisen exäni kanssa olimme yhdessä 11v ja alusta loppuun oli sängyssä mukavaa. Ap

Valitettavasti se on juuri noin, seksi tosiaankin saattaa hiipua. Meillä hiipui lasteni äidin kanssa. Aivan kuten sinäkin, niin myös minulle kävi eromme jälkeen että tulin ilokseni toteamaan että systeemit pelaa- ei tietty niin hyvin kuin kaksvitosena, mutta pelaa kumminkin- ja kuten sanoin näissä ikävuosissa se ei enää ole enää itsestään selvää. Ennen kaikkea ei ole itsestään selvää että on yleensäkään minkäänlaista halukkuutta. Nyt kun uusiopoikamiehenä elelen, tiedän ja tunnen että pärjään kyllä näinkin, mutta joskus hiipii ajatuksiin alakulo, aja

Olet ihana! Ap