Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä neljääkymppiä hipovat miehet jotka "miettii vielä" lastentekoa

Vierailija
29.12.2023 |

Selailin Tinderiä ja siellä tuli vastaan useita neljänkympin korvilla olevia miehiä jotka on profiiliinsa laittaneet lapsihaaveiden kohdalle vaihtoehdon "mietin vielä". Siis oikeasti, sitten naisia syyllistetään siitä ettei lapsia synny. Miehet mietiskelevät sinne 40-50v ikään asti nappaako se perheen perustaminen vai ei. Joo, biologisesti se on miehille helpommin mahdollista kuin naisille, mutta myös miesten korkea ikä on riskitekijä josta vaan ei huudella yhtä suureen ääneen, koska painostus ja syyllistys on suunnattu naisiin. Olisi syytä suunnata sitä realiteettipuhetta myös miesten suuntaan.

Kommentit (354)

Vierailija
181/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa. Kuka nyt tässä ketään syyllistää. On siellä Tinderissä naisiakin, jotka miettivät.

Vierailija
182/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se oli lähinnä koodi sille että mies etsii nuorempaa naista. Varsinkin jos kyse oli 40+ miehistä. 

Mä taas tulkitsen, ettei lapsiperhearki oikeasti nappaa. Jos laittaa hakevansa pelkästään seksiseuraa, ei tule osumia, kun ei ulkonäkö riitä siihen. Tavallaan kalastellaan  hyväuskoisia  joita voi roikottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan olen yli kolmekymppinen nainen enkä ole koskaan halunnut lapsia. Enkä halua jatkossakaan. Ei kaikki naiset halua lisääntyä.

Vierailija
184/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se oli lähinnä koodi sille että mies etsii nuorempaa naista. Varsinkin jos kyse oli 40+ miehistä. 

Mä taas tulkitsen, ettei lapsiperhearki oikeasti nappaa. Jos laittaa hakevansa pelkästään seksiseuraa, ei tule osumia, kun ei ulkonäkö riitä siihen. Tavallaan kalastellaan  hyväuskoisia  joita voi roikottaa.

Riittääkö tämä ulkonäkö miehillä pelkkään seksiseuraan?

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
185/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, on ihan oikeasti olemassa ihmisiä - niin miehiä kuin naisia - jotka

1. eivät halua lapsia

2. eivät halua pelkkää seksiä

eli tosissaankin vaan yrittävät etsiä sitä omanhenkistä seuraa.

Vierailija
186/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen miehen tulee olla, että osumia saa pelkkään seksiseuraan? Kerro oikeasti, jos sinulla on tietoa.

Vierailija
187/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen miehen tulee olla, että osumia saa pelkkään seksiseuraan? Kerro oikeasti, jos sinulla on tietoa.

Olen eri, mutta en usko että juuri kenellekään naiselle riittäisi vain tietynlainen ulkonäkö. Naiset useimmiten hakevat seksistä muutakin kuin visuaalista miellyttävyyttä, joten seksuaalinen jännite, flirtti, toisen kiihottavuus ja seksuaalinen vetovoima ovat todella tärkeitä, samoin kuin se, että kommunikointi ja kanssakäyminen sujuu niin hyvin, että tulee fiilis, että kanssakäyminen voisi toimia sängyssäkin. Naiset kun eivät laukea vain siitä, että mies on kivannäköinen katsella. Joten ei tuohon sinun kysymykseesi voi antaa vastausta.

Vierailija
188/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en usko että juuri kenellekään naiselle riittäisi vain tietynlainen ulkonäkö. Naiset useimmiten hakevat seksistä muutakin kuin visuaalista miellyttävyyttä, joten seksuaalinen jännite, flirtti, toisen kiihottavuus ja seksuaalinen vetovoima ovat todella tärkeitä, samoin kuin se, et

Joopa joo. Ei kukaan mieskään laukea pelkästä ulkonäöstä, mutta tästä on tutkimuksia jo tarpeeksi; mies voi Tinderissä ilmoittaa olevansa pedofiili, mutta saa valtavasti yhteydenottoja naisilta, jos käyttää miesmallin kuvaa. Vetovoima tulee ulkonäöstä. Vetovoima on tiettyjen ominaisuuksien seurausta eikä siis ominaisuus itsessään. 

Vierailija
189/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en usko että juuri kenellekään naiselle riittäisi vain tietynlainen ulkonäkö. Naiset useimmiten hakevat seksistä muutakin kuin visuaalista miellyttävyyttä, joten seksuaalinen jännite, flirtti, toisen kiihottavuus ja seksuaalinen vetovoima ovat todella tärkeitä, samoin kuin se, et

Ite en kyllä edes pysty kiihottumaan miehestä pelkän ulkonäön perusteella, pitää tuntea vähän persoonaakin. Se persoona voi sitten joko tehdä tyypistä komeamman tai rumemman.

Vierailija
190/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta juuri tuossa sanottiin, että osumia ei tule. Ulkonäkö määrittää ne seksiseuran osumat, eli mitä siinä kuvassa pitäisi miehessä olla? Hiukset varmaan päässä ja lihakset näkyvillä?

Vierailija
191/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en usko että juuri kenellekään naiselle riittäisi vain tietynlainen ulkonäkö. Naiset useimmiten hakevat seksistä muutakin kuin visuaalista miellyttävyyttä, joten seksuaalinen jännite, flirtti, toisen kiihottavuus ja seksuaalinen v

Mutta nainen osasi kertoa tuolla edellä, miten +40-vuotiaalla miehellä ei tule osumia, jos kertoo hakevansa pelkkää seksiseuraa, kun ulkonäkö ei riitä (by the way, niitä ei tule minkään ikäisellä miehellä, jos kertoo hakevansa Tinderissä seksiseuraa..), niin mikä on se ulkonäkö, millä niitä mätsejä alkaa tulla pelkän seksiseuran saamiseksi? Vai onko nyt kuitenkin niin, ettei naisilla ole asiasta taas hajuakaan?

Vierailija
192/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin vielä" vastauksella on laajempi range. Se mahdollistaa suhteen lapsettomaan naiseen ja lapsia haluavaan naiseen.

Vierailija
193/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta juuri tuossa sanottiin, että osumia ei tule. Ulkonäkö määrittää ne seksiseuran osumat, eli mitä siinä kuvassa pitäisi miehessä olla? Hiukset varmaan päässä ja lihakset näkyvillä?"

Minä en tiedä, koska en ole koskaan halunnut seksiä tuntemattoman kanssa eikä pelkkä ulkonäkö ole ikinä saanut minua haluamaan seksiä. Yksi vaihtoehto on tietysti sekin, että osumia tulee vähän, koska vain pieni osa naisista hakeaa seksiseuraa Tinderistä. Aika monelle yhden illan jutut on epätodennäköisin keino saada orgasmi, joten miksi vaivautua. Ja sitten ne harvat naiset, jotka sieltä seuraa hakevat, saattavat hakea just tietynlaista, esim. profiilista käy jo ilmi, minkätyyppisestä seksistä mies pitää, ja nainen etsii samanhenkistä. Pelkkä random seksi ei välttämättä kiinnosta juuri ketään, kun usein ihmisille on aika tarkkaa, mitä he seksistä haluavat.

t. se, jolle vastasit

Vierailija
194/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen osasi kertoa tuolla edellä, miten +40-vuotiaalla miehellä ei tule osumia, jos kertoo hakevansa pelkkää seksiseuraa, kun ulkonäkö ei riitä (by the way, niitä ei tule minkään ikäisellä miehellä, jos kertoo hakevansa Tinderissä seksiseuraa..), niin mikä on se ulkonäkö, millä niitä mätsejä alkaa tulla pelkän seksiseuran saamiseksi? Vai onko nyt kuitenkin niin, ettei naisilla ole asiasta taas hajuakaan?

No ei minulla ainakaan ole hajuakaan, millaisten miesten kanssa muut naiset haluavat satunnaista irtoseksiä. Itse en halua seksiä minkään ulkonäön perusteella, eli olet siinä mielessä oikeassa: ainakaan minulla ei ole asiasta hajuakaan. Mutta mitä nyt muista ihmisistä tiedän, niin ihmiset haluavat seksistä niin eri asioita, että varmaan sekin vaikuttaa siihen, että kiinnostuvat seksimielessä myös erityyppisistä miehistä. 

Vierailija
195/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minulla ainakaan ole hajuakaan, millaisten miesten kanssa muut naiset haluavat satunnaista irtoseksiä. Itse en halua seksiä minkään ulkonäön perusteella, eli olet siinä mielessä oikeassa: ainakaan minulla ei ole asiasta hajuakaan. Mutta mitä nyt muista ihmisistä tiedän, niin ihmiset haluavat seksistä niin eri asioita, että varmaan sekin vaikuttaa siihen, että kiinnostuvat seksimielessä myös erityyppisistä miehistä. 

Okei, no mennään sitten tähän: miten Tinderissä amerikkalaisen miesmallin valokuvalla saa valtavasti tykkäyksiä ja suoria seksiehdotuksia naisilta? Johtunee varmaan siitä miehen ulkonäöstä, joka tulee olla tietynlainen?

Vierailija
196/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei, no mennään sitten tähän: miten Tinderissä amerikkalaisen miesmallin valokuvalla saa valtavasti tykkäyksiä ja suoria seksiehdotuksia naisilta? Johtunee varmaan siitä miehen ulkonäöstä, joka tulee olla tietynlainen?"

Jaa. No ilmeisesti sitten monen miesmaku on amerikkalainen miesmalli. Vaikuttaa tosin siltä, että tuollaisesta kuvasta tykkääjät ovat vähän yksinkertaisia tapauksia - aika moni saattaisi epäillä tuollaista valeprofiiliksi. Toisaalta, onhan se Instan tekoälyn luoma nuori nainenkin "suosittu", ja vaikka tilillä selkeästi lukee, että kuvat ovat tekoälyn luomia eikä henkilöä ole oikeasti olemassa, ei osa miehistä tajua asiaa. Ehkä osa ihmisistä vaan on tuollaisia.

Mutta jos nyt mietitään, minkä näköisten miesten kanssa naiset tässä maassa pariutuvat, niin valtaosalla ei ole amerikkalaista miesmallia. Voisiko siitä päätellä, että muunkinlaiset saavat "osumia" ja "tykkäyksiä" ja seuraa ja seksiäkin?

Vierailija
197/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on pieniä lapsia. 

Vierailija
198/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Okei, no mennään sitten tähän: miten Tinderissä amerikkalaisen miesmallin valokuvalla saa valtavasti tykkäyksiä ja suoria seksiehdotuksia naisilta? Johtunee varmaan siitä miehen ulkonäöstä, joka tulee olla tietynlainen?"

Jaa. No ilmeisesti sitten monen miesmaku on amerikkalainen miesmalli. Vaikuttaa tosin siltä, että tuollaisesta kuvasta tykkääjät ovat vähän yksinkertaisia tapauksia - aika moni saattaisi epäillä tuollaista valeprofiiliksi. Toisaalta, onhan se Instan tekoälyn luoma nuori nainenkin "suosittu", ja vaikka tilillä selkeästi lukee, että kuvat ovat tekoälyn luomia eikä henkilöä ole oikeasti olemassa, ei osa miehistä tajua asiaa. Ehkä osa ihmisistä vaan on tuollaisia.

Mutta jos nyt mietitään, minkä näköisten miesten kanssa naiset tässä maassa pariutuvat, niin valtaosalla ei ole amerikkalaista miesmallia. Voisiko siitä päätellä, että muunkinlaiset saavat "osumia" ja "tykkäyksiä" ja seuraa

Yleensä naiset suosivat miehiä, joilla on tummat hiukset ja täydellinen hiusraja. Siitä lähdetään aina liikkeelle. Mutta on eri asia, mitä naiset haluavat, kuin mitä saavat. Ja se, mitä naiset haluavat, on se, mikä ratkaisee. Ketään ei kiinnosta, kenen kanssa nainen on sattunut pariutumaan monogamisesti.

Vierailija
199/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä lukee, että ei tiedä haluaako lapsia niin se karsii kyllä yli 40-vuotiaat naiset, siis yli 40-vuotiaat naiset ei vastaa noille. 

Vierailija
200/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nyt mietitään, minkä näköisten miesten kanssa naiset tässä maassa pariutuvat, niin valtaosalla ei ole amerikkalaista miesmallia. Voisiko siitä päätellä, että muunk

Itse tykkään kyllä kaljuistakin miehistä, mutta pitää olla vähintään saman pituinen kuin minä eli 170 cm. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan