Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä neljääkymppiä hipovat miehet jotka "miettii vielä" lastentekoa

Vierailija
29.12.2023 |

Selailin Tinderiä ja siellä tuli vastaan useita neljänkympin korvilla olevia miehiä jotka on profiiliinsa laittaneet lapsihaaveiden kohdalle vaihtoehdon "mietin vielä". Siis oikeasti, sitten naisia syyllistetään siitä ettei lapsia synny. Miehet mietiskelevät sinne 40-50v ikään asti nappaako se perheen perustaminen vai ei. Joo, biologisesti se on miehille helpommin mahdollista kuin naisille, mutta myös miesten korkea ikä on riskitekijä josta vaan ei huudella yhtä suureen ääneen, koska painostus ja syyllistys on suunnattu naisiin. Olisi syytä suunnata sitä realiteettipuhetta myös miesten suuntaan.

Kommentit (354)

Vierailija
141/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli 27 kun esikoisemme syntyi. Minä 25. Ensi vuonna syntyy meille seitsemäs lapsi (ydinperhe) keväällä, mies 40 ja minä täytän vähän lapsen syntymän jälkeen 38. En koe mitään ongelmaa. Mies on lapsirakas, tämän nuorimmankin kanssa oli 10 kk hoitovapaalla ja minä töissä. Korkea koulutus kummallakin, vaikka eipä sitä täällä kukaan usko. 

Vierailija
142/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni oli 27 kun esikoisemme syntyi. Minä 25. Ensi vuonna syntyy meille seitsemäs lapsi (ydinperhe) keväällä, mies 40 ja minä täytän vähän lapsen syntymän jälkeen 38. En koe mitään ongelmaa. Mies on lapsirakas, tämän nuorimmankin kanssa oli 10 kk hoitovapaalla ja minä töissä. Korkea koulutus kummallakin, vaikka eipä sitä täällä kukaan usko. 

Korkea koulutus, mutta päivääkään et ole töitä tehnyt :D Kyllä kannatti yhteiskunnan panostaa sinun koulutuksesi rahoittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos joku saa lapsen nelissäkymmenissä ei ole ongelma, koska ihmiset voivat monista syistä olla halustaan huolimatta estyneitä saamaan lapsia aiemmin, kaikkeen ei voi elämässä aina vaikuttaa. Ongelma on se, että haihatellaan ja mietiskellään halutako vai ei, kuvitellaan että se lapsen saaminen tuosta vaan onnistuun missä iässä vain. Naisille näistä asioista paasataan kyllä riittämiin, mutta miehet on pelottavan tietämättömiä oman ikänsä vaikutuksesta hedelmällisyyteen. Tästä pitäisi ehdottomasti puhua enemmän.

Vierailija
144/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vähän päälle nelikymppinen tuttu mies erosi tänä vuonna naisesta, jonka kanssa ollut juttujen perusteella nuoresta asti. Mies alkanut nyt yhtäkkiä puhua jatkuvasti vauvajuttuja siitä kuinka hänellä voisi olla jo parikymppinen lapsi jne..

En tunne häntä hyvin, mutta jotenkin tuo meno näyttäytyy sellaisena, että nyt on tullut eron jälkeen joku keski-iänkriisi ja hoksannut vasta nyt, että on ihan oikeasti yksin ilman mitään perhettä, eikä hänellä ole muuta kuin omat ikääntyvät vanhemmat. Tällaisia miehiä ilmeisesti Suomi täynnä?

Vierailija
145/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, lankesin tuohon "koska tahansa isäksi" myyttiin. Nyt kun sen vihdoin hoksasin alkaa olla jo liian myöhäistä ja todennäköisesti jään lapsettomaksi. Olisipa näistä asioista puhuttu jo koulussa.

M36

No onhan sulla vielä noin 5 vuotta ihan realistisesti ajateltuna aikaa. Nyt tinderit tulille.

Tilastojen valossa -2 vuotta. Ei estä yrittämästä, mutta onnellisen parisuhteen sijasta joutuu etsimään ketä hyvänsä, joka haluaa perheen. Yhteensopivuuden sijasta joutuu priorisoimaan muita asioita.

Miinus kaksi vuotta? Vai tarkoitatko noin kaksi vuotta? Vähän on nyt yliampuvaa väittää, että 36-vuotiaalla on peli menetetty. Ymmärtäisin, jos puhuttaisiin 46-vuotiaasta miehestä.

Jos tämä 37-vuotias tietäisi mitä haluaisi ja osaisi järjestää itselleen äidiksi haluavan naisen ja perheen, hän olisi tehnyt sen aiemmin. Ajelehtija, joka on ajelehtinut ikävuodet 16-37, ei pysty muuttamaan 20 vuoden saamattomuutta 5 vuodessa onnelliseksi ydinperheeksi ilman äärimmäistä riskinottoa. Ja jos riskinottokykyä olisi, niin sehän olisi jo käytössä, eikös...

Vierailija
146/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus, mutta päivääkään et ole töitä tehnyt :D Kyllä kannatti yhteiskunnan panostaa sinun koulutuksesi rahoittamiseen.

Tekstissäni juuri kirjoitin, että olen töitä kyllä tehnyt ja tälläkin hetkellä työsuhteessa. On ihan oikeasti mahdollista, jos mieskin ottaa vastuuta perheestään.

Vierailija
147/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet swaippaan heti vasemmalle. Ovat pilanneet monen oman ikäisen naisen elämän.

Vierailija
148/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstissäni juuri kirjoitin, että olen töitä kyllä tehnyt ja tälläkin hetkellä työsuhteessa. On ihan oikeasti mahdollista, jos mieskin ottaa vastuuta perheestään.

Tuo sinun alkuperäinen kommenttisi ei kyllä liittynyt asiaan, josta tässä ketjussa on kyse. -Eri

Vierailija
149/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vähän päälle nelikymppinen tuttu mies erosi tänä vuonna naisesta, jonka kanssa ollut juttujen perusteella nuoresta asti. Mies alkanut nyt yhtäkkiä puhua jatkuvasti vauvajuttuja siitä kuinka hänellä voisi olla jo parikymppinen lapsi jne..

En tunne häntä hyvin, mutta jotenkin tuo meno näyttäytyy sellaisena, että nyt on tullut eron jälkeen joku keski-iänkriisi ja hoksannut vasta nyt, että on ihan oikeasti yksin ilman mitään perhettä, eikä hänellä ole muuta kuin omat ikääntyvät vanhemmat. Tällaisia miehiä ilmeisesti Suomi täynnä?

Mistä löisimme vetoa, että eroparin nainen on nykyään IVF-hoidoissa saadakseen edes yhden lapsen, koska mäntti mies ei lapsia halunnut...

Vierailija
150/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, lankesin tuohon "koska tahansa isäksi" myyttiin. Nyt kun sen vihdoin hoksasin alkaa olla jo liian myöhäistä ja todennäköisesti jään lapsettomaksi. Olisipa näistä asioista puhuttu jo koulussa.

M36

No onhan sulla vielä noin 5 vuotta ihan realistisesti ajateltuna aikaa. Nyt tinderit tulille.

Tilastojen valossa -2 vuotta. Ei estä yrittämästä, mutta onnellisen parisuhteen sijasta joutuu etsimään ketä hyvänsä, joka haluaa perheen. Yhteensopivuuden sijasta joutuu priorisoimaan muita asioita.

Miinus kaksi vuotta? Vai tarkoitatko noin kaksi vuotta? Vähän on nyt yliampuvaa väittää, että 36-vuotiaalla on peli menetetty. Ymmärtäisin, jos puhuttaisiin 46-vuotiaasta mieh

Väitätkö, että 36-vuotias ihminen jolla ei ole parisuhdetta ja lapsia, on aina ajelehtija? Aika törkeää väittää noin. Erojakin voi tapahtua, ihmiset muuttuu. Jos 36-vuotiaana herää että nyt haluaa lapsia, on yliampuvaa sanoa, että toivo on menetetty.

Vierailija
151/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet swaippaan heti vasemmalle. Ovat pilanneet monen oman ikäisen naisen elämän.

Kuinka niin?

Vierailija
152/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tai nainen on tuon ikäisenä tinderissä niin se on ihan sama mitä siellä lukee.

Olisiko tämä hyvä teksti: 

Mies 40v. Alan ahdistelemaan sinua ensitreffeiltä asti suojaamattomaan yhdyntään jotta saamme yhdessä lapsia mahdollisimman nopeasti, vaikka emme tunne toisiamme. Selvitellään sit myöhemmin kuka tekee ja mitä jos homma ei toimi. KIIRE!

Vierailija
153/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole löytänyt ketään, kenen kanssa niitä lapsia tekisi? Ja ei kai kukaan täysjärkinen pane lapsia alulle minkään kahden viikon tapailun jälkeen. 

Vierailija
154/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä enää nelikymppisenä kannata miehen eikä naisenkaan miettiä - antaa mennä vain! Lapset tuovat paitsi vastuuta, myös paljon iloa ja henkistä rikkautta elämään!

Lisätietoja "rikkaudesta"?!

On aika hiljaista rikkauden kanssa, kun vievät viimeisetkin rahat ja elämä siitä eteenpäin on kädestä-suuhun palkattoman pakkotyöorjan elämää. Joo ei, skippaa kersat [ X ] -rasti ruutuun ja niitä kärttävä akka luiskaan hiuksista. Ei se siitä jankkaamalla kummemaksi tule.

Vierailija
155/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Miinus kaksi vuotta? Vai tarkoitatko noin kaksi vuotta? Vähän on nyt yliampuvaa väittää, että 36-vuotiaalla on peli menetetty

"Ei estä yrittämästä, mutta onnellisen parisuhteen sijasta joutuu etsimään ketä hyvänsä, joka haluaa perheen."

Tossa on tasan yhden parisuhteen verran varaa löytää nainen. Pari vuotta tutustumista, sitten lapsenteko jolle voi varata pari vuotta, sitten mieskin on jo yli 40-v ja todennäköisyys tulla esikoisen isäksi on pyöreä nolla. Jos seuraava parisuhde karahtaa kiville ennen kuin yhtäkään lasta on saatu, todennäköisyys tulla isäksi jonkun muun naisen kanssa on myöskin nolla. Keskivertomiehen todennäköisyys tulla isäksi sukusoluja luovuttamalla on myöskin lähempänä nollaa, koska tuntemattomasta syystä vain pieni murto-osa miehistä omaa hyvänlaatuiset siittiöt.

Jos ei ole löytänyt perhenaista ikävuosina 16-36 niin aika he*** epätodennäköistä kyetä löytämään täydellinen nainen viimeisen 5 vuoden aikana. 

Vierailija
156/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole löytänyt ketään, kenen kanssa niitä lapsia tekisi? Ja ei kai kukaan täysjärkinen pane lapsia alulle minkään kahden viikon tapailun jälkeen. 

Niin tämähän ei nyt ollut tämän keskustelun pointti. Kysymys on tapauksista, jotka 40v korvilla edelleenkään eivät tiedä haluavatko lapsia tai haluavat niitä "ehkä sitten joskus".

Vierailija
157/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän tää korkeakoulupakotus johtaa. Saat tyhmän kallun ihmisen leiman jos teet paljon lapsia, mutta sulla ei oo korkeakoulutusta, vaikka eihän sillä koulutuksella paljoa tee jos suunnittelee olevansa kotiäiti 10 vuotta :D

Kunpa ihmiset hyväksyis kotiäidit ihan normaaleiksi järkeviksi ihmisiksi niin heidän ei tarvitsisi todistella ihmisarvoaan turhilla koulutuksien haalimisilla

Vierailija
158/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä ketjussa on etteivät miehet kuuntele. Ehkä muutama valistunut kolmikymppinen yksilö saattaa herätä. Huvittavaa on myös, että miehet luulevat  että voivat päättää naisten puolesta minkä ikäinen kumppani naista viehättää. 

Kun kerrotaan että miesten mielestä <25v nainen on viehättävin, kaikki nyökyttelevät ja uskovat. Jopa naiset.

Kun kerrotaan naisten näkökulma: omaa ikäluokkaa lähellä oleva mies koetaan viehättävimmäksi, miehet ryntäävät paikalle kertomaan naisten puolesta ettei näin ole :D. HYS hys!! "Papparaiset ja sedät ovat aina kuumimpia". 

Seuraavaksi vedetään esiin Saulit, Bradit ja Hjallikset ja muut rikkaat/kuuluisat poikkeukset. Niin ja naapurin Jorekin kerran kaatoi baarissa 20-vuotiaan yhdeksi yöksi. Tärkeintä on, että Pena saa elää kuplassaan että *naps* löytyy aina 10-20 vuotta nuorempi nainen ja *naps* se haluaa vielä sitoutua. 

Haloo. Jos lapsia haluaa sen on kolmikymppisenä oltava sekä miehellä, että naisella jo tavoite eikä fiilis. 

Vierailija
159/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää mihin on kadonnut tasoteoria?

Kun puhutaan lisääntymisestä kaikki miehet täällä ovat top 2% julkkiksia jotka siittävät lapsia vielä keski-ikäisenä.

Kun puhutaan deittailusta samat miehet huutavat etteivät kuulu edes siihen top 20%:iin jotka saavat kaikki kylän naiset ja pyörittävät niitä. 

Jokin ei täsmää. 

Vierailija
160/354 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä ketjussa on etteivät miehet kuuntele. Ehkä muutama valistunut kolmikymppinen yksilö saattaa herätä. Huvittavaa on myös, että miehet luulevat  että voivat päättää naisten puolesta minkä ikäinen kumppani naista viehättää. 

Kun kerrotaan että miesten mielestä <25v nainen on viehättävin, kaikki nyökyttelevät ja uskovat. Jopa naiset.

Kun kerrotaan naisten näkökulma: omaa ikäluokkaa lähellä oleva mies koetaan viehättävimmäksi, miehet ryntäävät paikalle kertomaan naisten puolesta ettei näin ole :D. HYS hys!! "Papparaiset ja sedät ovat aina kuumimpia". 

Seuraavaksi vedetään esiin Saulit, Bradit ja Hjallikset ja muut rikkaat/kuuluisat poikkeukset. Niin ja naapurin Jorekin kerran kaatoi baarissa 20-vuotiaan yhdeksi yöksi. Tärkeintä on, että Pena saa elää kuplassaan että *naps* löytyy aina 10-20 vuotta nuorempi nainen ja *naps* se haluaa vielä sitoutua. 

Haloo. Jos lapsia haluaa sen on kolmikymppisenä oltava sekä miehellä, että naisella jo tavoite eikä fiilis. 

Pubiriisi täällä kertoo kuinka hän viiskymppisenä katselee lähinnä 10-15 vuotta nuorempia miehiä, kaikki komeita, vientiä riittää... se saa kymmeniä tykkäyksiä, yksikään nainen ei tuomitse tekstejä millään tavalla.

Mutta ai että kun mies sanoo samaa. Se on reppana pena joka elää kuplassa. Sen penan haukkuminen saa lähes yhtä paljon tykkäyksiä kuin pubiruusin fantasiointi.

No mutta aiheeseen. Mitä se on naisilta pois jos miehellä on noin tekstissä? Jatkaa matkaa seuraavaan, aivan kuten tekisi minkä tahansa muunkin syyn vuoksi. Nyt syytätte miehiä siitä etteivät he tiedä haluavatko he lasta just sun kanssa. Voi olla että joku tulee vastaan jonka kanssa sitä voisi haluta, sitten taas voi olla että sieltä tulee sellainen jonka kanssa ei sellaista kannata tehdä (vaikka mt-syyt).

Jos se miehen profiilin syynääminen aiheuttaa tuollaisen reaktion naisissa niin ei mikään ihme että olette yksin ja joudutte tyytymään tinderiin saadaksenne masuasukin.