Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä neljääkymppiä hipovat miehet jotka "miettii vielä" lastentekoa

Vierailija
29.12.2023 |

Selailin Tinderiä ja siellä tuli vastaan useita neljänkympin korvilla olevia miehiä jotka on profiiliinsa laittaneet lapsihaaveiden kohdalle vaihtoehdon "mietin vielä". Siis oikeasti, sitten naisia syyllistetään siitä ettei lapsia synny. Miehet mietiskelevät sinne 40-50v ikään asti nappaako se perheen perustaminen vai ei. Joo, biologisesti se on miehille helpommin mahdollista kuin naisille, mutta myös miesten korkea ikä on riskitekijä josta vaan ei huudella yhtä suureen ääneen, koska painostus ja syyllistys on suunnattu naisiin. Olisi syytä suunnata sitä realiteettipuhetta myös miesten suuntaan.

Kommentit (354)

Vierailija
241/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että osaa olla sokiaa porukkaa. Se että 40+ mies laittaa lapsihaaveisiin "Mietin vielä" tarkoittaa oikeasti "Tällä valinnalla saan suuremman mahdollisuuden mätsiin koska ei karkota niin montaa pois kuin muut vaihtoehdot". Samasta syystä valitaan tyhjää kohtaan missä kysytään mitä etsit ja ikä haarukka on 18 - 120 vuotta etäisyyden ollessa 5000 km. 

Edelleenkään kyse ei ole nyt vain siitä mitä deittisovelluksissa ilmoitetaan vaan siitä, että ihan yleisesti ottaen miehillä on epärealistiset käsitykset siitä kuinka pitkälle perheen perustamista voi lykätä, mikäli isäksi haluaa.

Hahaha, luuletko tosissaan että miehet ees miettii mitään perheen perustamista. Siis missään iässä. 

Kaikki mitä sulle on kukaan koskaa sanonu on tarkotettu vaan siksi että pääsis panemaan.

Vierailija
242/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä naisten avautumisista oikein paistaa, että lapsi on se päämäärä ja mies ja suhde on vain sivujuonne ja toteuttamiseen vaadittava väline. Naisella tekee mieli pullaa ja mies on vain prismasta tarkoilla preferensseillä valittu kaulin, joka ei meinaa totella. Suhtautuminen miehiin yleensäkin on alentuva ja negatiivinen, mutta lapsi on kallis ja siementäkin tarvii, joten nainen vähän väkipakolla koittaa jotain vähän sietää sen aikaa mitä tarvii. Tämä on mielikuva minulla näistä naisista ja se ei houkuttele minua yhtään lisääntymään vaikka sperma happanisi jo päiväkoti-ikäisenä. 

Ei kukaan pakota sinua lisääntymään ellet sitä halua. Ei tässä keskustelussa kukaan ole pakottanut yhtään ketään tekemään lapsia ellei halua. Erikoista, että miehiä triggeröi niin paljon tästä aiheesta keskustelu. Naisten hedelmällisyys on julkista riistaa ja itsestäänse

Miesten hedelmällisyydestä harvemmin keskustellaan, koska aiheessa ei oikein ole mitään keskusteltavaa. Tutkimusten mukaan miehet ovat hedelmällisimmillään noin 30-35 v, kun taas hedelmällisyys alkaa varsinaisesti laskea vasta 50 v jälkeen. Tuon ikäisenä mies on jo hankkinut lapsia, jos sellaisia ylipäätään edes haluaa. Kuten huomaat, näiden tietojen valossa miehen hedelmällisyys ei ole mitenkään keskeinen aihe. Nainen taas on keskimäärin jo 95% hedelmätön 40-vuotiaana, ja lasku on jo voimakasta kolmekymppisenä, siinä missä mies on vasta silloin hedelmällisimmillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä triggeröi siksi, että naiset eivät näe yhteyttä oman käytöksensä ja miesten epäröinnin välillä. Kukaan järkevä mies ei rupea vakavaan parisuhteeseen ja lasten hankintaan, jos parisuhde ja nainen ei ole tarpeeksi vakaa ja varma. Näistä viesteistä ja myös omasta kokemuksesta tiedän että näistä lapsensaantipsykoosissa elävistä naisista henkii sellainen kaikkihetimullenyt -maanisuus ja toisaalta näkevät miehessä vain välinearvon. Toki he voivat silti löytää miehen joka ei näistä red flageista välitä tai on ihan yhtä epätoivoinen. Tai näkee myöskin naisessa vain välinearvoa. 

Minä olin valmis parisuhteeseen ja isäksi ikävuodet 20-40, mutta ketään kriteerit täyttävää ei kiinnostanut. Kuten palstamammat ovat todenneet. Nyt on liian myöhäistä ja sperma on kurria ja on nuorempien vuoro.

Vierailija
244/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä naisten avautumisista oikein paistaa, että lapsi on se päämäärä ja mies ja suhde on vain sivujuonne ja toteuttamiseen vaadittava väline. Naisella tekee mieli pullaa ja mies on vain prismasta tarkoilla preferensseillä valittu kaulin, joka ei meinaa totella. Suhtautuminen miehiin yleensäkin on alentuva ja negatiivinen, mutta lapsi on kallis ja siementäkin tarvii, joten nainen vähän väkipakolla koittaa jotain vähän sietää sen aikaa mitä tarvii. Tämä on mielikuva minulla näistä naisista ja se ei houkuttele minua yhtään lisääntymään vaikka sperma happanisi jo päiväkoti-ikäisenä. 

Ei kukaan pakota sinua lisääntymään ellet sitä halua. Ei tässä keskustelussa kukaan ole pakottanut yhtään ketään tekemään lapsia ellei halua. Erikoista, että miehiä triggeröi niin paljon tästä aiheesta keskustelu. Naisten

Edelleen, se ei auta mitään vaikka joku mies olisi huippuhedelmällinen kuusikymppisenä, kun hänen mahdollisuutensa löytää enää siinä vaiheessa äitiä lapselleen ovat minimaaliset. Ja vaikka niitä siittiöitä olisi kuinka paljon sillä kuusikymppisellä miehellä, niin se laatu ei todellakaan siinä vaiheessa ole hyvä. Mutta merkittävämpi ongelma on se, että eivät naiset halua tehdä lapsia vanhojen miesten kanssa. Tämä vaan ei tunnu menevän jakeluun.

Vierailija
245/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, se ei auta mitään vaikka joku mies olisi huippuhedelmällinen kuusikymppisenä, kun hänen mahdollisuutensa löytää enää siinä vaiheessa äitiä lapselleen ovat minimaaliset. Ja vaikka niitä siittiöitä olisi kuinka paljon sillä kuusikymppisellä miehellä, niin se laatu ei todellakaan siinä vaiheessa ole hyvä. Mutta merkittävämpi ongelma on se, että eivät naiset halua tehdä lapsia vanhojen miesten kanssa. Tämä vaan ei tunnu menevän jakeluun.

--

Edelleen...

mitäs se sinun persettäsi kutittaa  :)  Oletko paniikissa ettei miehet huoli sinua porsimaan vai mikä sun ongelma on?

Vierailija
246/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei mene jakeluun, että naiset eivät halua tehdä niitä lapsia myöskään nuorempien miesten kanssa. Taitaa tällä hetkellä olla yli 50 % alle 30v miehistä ilman ainuttakaan parisuhdetta. Siinä menee palstamammojen hekumoima priima sperma ihan harakoille.

Vierailija
247/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tulee sallia vasektomia saman ikäisenä kun naisille sallitaan abortti.

Vierailija
248/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tulee sallia vasektomia saman ikäisenä kun naisille sallitaan abortti.

Olisin ottanu heti ko ekan kerra mulle mainittiin lapsihaaveista. Olis saanu painaa menemää vaikka kuinka ilman maksua

Vierailija
249/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Edelleen...

mitäs se sinun persettäsi kutittaa  :)  Oletko paniikissa ettei miehet huoli sinua porsimaan vai mikä sun ongelma on?

Kiitos huolenpidosta itse olen porsimiseni porsinut. Eikä yhdelläkään naisella ole kyllä syytä paniikkiin mikäli kovasti lapsen haluaa, raskaaksi voi tulla myös hedelmöityshoidoilla, mikä on monessa tilanteessa huomattavasti suositeltavampi vaihtoehto. Eikö tästä auheesta voi käydä yleistä keskustelua ihan ilman että se varsinaisesti olisi kenellekään mikään sen suurempi henkilökohtainen ongelma? Syntyvyydestä puhutaan paljon ja minusta siinä keskustelussa on ihan aiheellista huomioida myös nämä näkökulmat mitä tässä ketjussa on esitetty.

Vierailija
250/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pakota sinua lisääntymään ellet sitä halua. Ei tässä keskustelussa kukaan ole pakottanut yhtään ketään tekemään lapsia ellei halua. Erikoista, että miehiä triggeröi niin paljon tästä aiheesta keskustelu. Naisten hedelmällisyys on julkista riistaa ja itsestäänse

Jostain kertoo se miten aktiivisesti keskustelussa koitetaan levittää valhetta että miehet pystyy tekemään lapsia koko ikänsä. Miesten kyky siihen alkaa laskea samoihin aikoihin kuin naisten, ei toki yhtä nopeasti. Eikä kaikilla miehillä ole edes nuorena samaa kykyä siittää jälkeläisiä, elämäntapojen ja geenien takia joillain on vähän siittiöitä vaikka ikää olisi alle 30 ja silloin on epätodennäköistä saada omaan lasta ilman hoitoja.

Vierailija
251/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei mene jakeluun, että naiset eivät halua tehdä niitä lapsia myöskään nuorempien miesten kanssa. Taitaa tällä hetkellä olla yli 50 % alle 30v miehistä ilman ainuttakaan parisuhdetta. Siinä menee palstamammojen hekumoima priima sperma ihan harakoille.

Se jos ei halua tehdä lapsia minkään ikäisen kumppanin kanssa on asia erikseen ja siihen jokaisella on oikeus. Ei miehiä eikä naisia tule pakottaa lisääntymään. Kuitenkin jos lapsia haluaa asiaa olisi suotavaa pyrkiä edistämään ennen sitä keski-ikää, mikäli siihen mahdollisuus on. 

Vierailija
252/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias nainen, ja sivuutan kaikki ikäiseni miehet, jotka "miettii vielä". En usko, että tämän ikäsenä kannattaisi enää ryhtyä harkitsemaan lasta, ja kaiken rakastumisen ja suunnittelun jälkeen vielä synnyttää ehkä-terve lapsi mummo-ja vaari-ikäisinä vanhempina.

Joten "mietin vielä" on ehdoton ei. 

Vierailija
253/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias nainen, ja sivuutan kaikki ikäiseni miehet, jotka "miettii vielä". En usko, että tämän ikäsenä kannattaisi enää ryhtyä harkitsemaan lasta, ja kaiken rakastumisen ja suunnittelun jälkeen vielä synnyttää ehkä-terve lapsi mummo-ja vaari-ikäisinä vanhempina.

Toki. Et ole ehkä heidän kohderyhmäänsäkään.

Vierailija
254/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidosta itse olen porsimiseni porsinut. Eikä yhdelläkään naisella ole kyllä syytä paniikkiin mikäli kovasti lapsen haluaa, raskaaksi voi tulla myös hedelmöityshoidoilla, mikä on monessa tilanteessa huomattavasti suositeltavampi vaihtoehto. Eikö tästä auheesta voi käydä yleistä keskustelua ihan ilman että se varsinaisesti olisi kenellekään mikään sen suurempi henkilökohtainen ongelma? Syntyvyydestä puhutaan paljon ja minusta siinä keskustelussa on ihan aiheellista huomioida myös nämä näkökulmat mitä tässä ketjussa on esitetty.

--

Ei ole naisten tehtävä kertoa miehille mitä niiden tulee ajatella ja tehdä. Ymmärrätkö? Se ei kuulu naisille mitenkään. Te voitte tehdä omat päätksenne tinderissä, mutta miesten tekemisistä on turha itkeä.

Vierailija
255/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Ei ole naisten tehtävä kertoa miehille mitä niiden tulee ajatella ja tehdä. Ymmärrätkö? Se ei kuulu naisille mitenkään. Te voitte tehdä omat päätksenne tinderissä, mutta miesten tekemisistä on turha itkeä.

Miksi naisille saa kertoa mitä tehdä ja ajatella, saa syyllistää ja painostaa yleisessä keskustelussa, mutta miehistä ei saisi puhua? 

Vierailija
256/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 vuotias mies enkä käyttäisi tinderiä naisen etsimiseen vaikka henkeni olisi siitä kiinni. Siellä ei ole kuin alin mahdollinen pohjasakka jota maa kantaa päällään. 

Vierailija
257/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustapa tuli. Olin 41.

Vierailija kirjoitti:

99 % miehistä jotka ovat saaneet esikoislapsia, ovat saaneet ne alle 40 vuotiaana.

Eli jos et ole isä 40 vuotiaana, sinusta ei todennäköisesti tule koskaan isää

Vierailija
258/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä enää nelikymppisenä kannata miehen eikä naisenkaan miettiä - antaa mennä vain! Lapset tuovat paitsi vastuuta, myös paljon iloa ja henkistä rikkautta elämään!

Ja vastuuta. Se vaatii ankaraa sitoutumista ja epäitsekkyyttä. Jos niihin kykenee, niin sitten voi tehdä lapsia. 

Vierailija
259/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä triggeröi siksi, että naiset eivät näe yhteyttä oman käytöksensä ja miesten epäröinnin välillä. Kukaan järkevä mies ei rupea vakavaan parisuhteeseen ja lasten hankintaan, jos parisuhde ja nainen ei ole tarpeeksi vakaa ja varma. Näistä viesteistä ja myös omasta kokemuksesta tiedän että näistä lapsensaantipsykoosissa elävistä naisista henkii sellainen kaikkihetimullenyt -maanisuus ja toisaalta näkevät miehessä vain välinearvon. Toki he voivat silti löytää miehen joka ei näistä red flageista välitä tai on ihan yhtä epätoivoinen. Tai näkee myöskin naisessa vain välinearvoa. 

Minä olin valmis parisuhteeseen ja isäksi ikävuodet 20-40, mutta ketään kriteerit täyttävää ei kiinnostanut. Kuten palstamammat ovat todenneet. Nyt on liian myöhäistä ja sperma on kurria ja on nuorempien vuoro.

Miten se sitten 99% tapauksista menee niin, että äijä pakoilee vastuutaan isäksi tullessaan ja äiti hoitaa kaiken? Jos naiset ovat jotenkin epäkelpoja vanhemmaksi, mutta miehet eivät? Oikeasti. Anna mun nauraa sun typerille jutuille. 😄😄😄😄😄🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
260/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Miksi naisille saa kertoa mitä tehdä ja ajatella, saa syyllistää ja painostaa yleisessä keskustelussa, mutta miehistä ei saisi puhua? 

Etkö ole kuullut? Ei miehet saa naisille kertoa mitään mitä tehdä tai ajatella. Sen vuoksi naisillakaan ei ole sitä oikeutta miesten suhteen. Nyt tyttö vain turpa kiinni ja tee siellä tinderissä omia valintoja. Niihin sulla on oikeus.