Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä neljääkymppiä hipovat miehet jotka "miettii vielä" lastentekoa

Vierailija
29.12.2023 |

Selailin Tinderiä ja siellä tuli vastaan useita neljänkympin korvilla olevia miehiä jotka on profiiliinsa laittaneet lapsihaaveiden kohdalle vaihtoehdon "mietin vielä". Siis oikeasti, sitten naisia syyllistetään siitä ettei lapsia synny. Miehet mietiskelevät sinne 40-50v ikään asti nappaako se perheen perustaminen vai ei. Joo, biologisesti se on miehille helpommin mahdollista kuin naisille, mutta myös miesten korkea ikä on riskitekijä josta vaan ei huudella yhtä suureen ääneen, koska painostus ja syyllistys on suunnattu naisiin. Olisi syytä suunnata sitä realiteettipuhetta myös miesten suuntaan.

Kommentit (354)

Vierailija
261/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta itse olen porsimiseni porsinut. Eikä yhdelläkään naisella ole kyllä syytä paniikkiin mikäli kovasti lapsen haluaa, raskaaksi voi tulla myös hedelmöityshoidoilla, mikä on monessa tilanteessa huomattavasti suositeltavampi vaihtoehto. Eikö tästä auheesta voi käydä yleistä keskustelua ihan ilman että se varsinaisesti olisi kenellekään mikään sen suurempi henkilökohtainen ongelma? Syntyvyydestä puhutaan paljon ja minusta siinä keskustelussa on ihan aiheellista huomioida myös nämä näkökulmat mitä tässä ketjussa on esitetty.

--

Ei ole naisten tehtävä kertoa miehille mitä niiden tulee ajatella ja tehdä. Ymmärrätkö? Se ei kuulu naisille mitenkään. Te voitte tehdä omat päätksenne tinderissä, mutta miesten tekemisistä on turha itkeä.

Sinä olet incel, eli sinulla on 0% elämänkokemusta. Et voi puhua edes miesten puolesta. Et ole mies. Joku outo olio vaan. 

Vierailija
262/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä naisten avautumisista oikein paistaa, että lapsi on se päämäärä ja mies ja suhde on vain sivujuonne ja toteuttamiseen vaadittava väline. Naisella tekee mieli pullaa ja mies on vain prismasta tarkoilla preferensseillä valittu kaulin, joka ei meinaa totella. Suhtautuminen miehiin yleensäkin on alentuva ja negatiivinen, mutta lapsi on kallis ja siementäkin tarvii, joten nainen vähän väkipakolla koittaa jotain vähän sietää sen aikaa mitä tarvii. Tämä on mielikuva minulla näistä naisista ja se ei houkuttele minua yhtään lisääntymään vaikka sperma happanisi jo päiväkoti-ikäisenä. 

Ei kukaan pakota sinua lisääntymään ellet sitä halua. Ei tässä keskustelussa kukaan ole pakottanut yhtään ketään tekemään lapsia ellei halua. Erikoista, että miehiä triggeröi niin paljon tästä aiheesta keskustelu. Naisten

Olet ymmärtänyt jotain väärin. Sekoitat kokonaishedelmällisyyden ja todennäköisyyden tulla raskaaksi yhdessä kuukaudessa.

Selvennetään:

Naisen hedelmällisyys on parhaimmillaan max 30 % per kierto. Suomeksi, 60 % ei raskaudu yhden kuukauden aikana. 

Nelikymppisen naisen hedelmällisyys on 5 % per kierto. Eli 95 % ei raskaudu yhdessä kuukaudessa.

Se tarkoittaa, että parikymppinen nainen raskautuu vajaassa puolessa vuodessa. Nelikymppinen nainen raskautuu noin puolessatoista vuodessa. Kumpikin silti raskautuu, molemmat ovat hedelmällisiä.

Miehen hedelmällisyydellä on valtava vaikutus lopputulokseen. 

25-vuotias nainen raskautuu alle 25-vuotiaan miehen spermalla vajaassa puolessa vuodessa. 

25-vuotias nainen raskautuu yli 40-vuotiaan miehen spermasta noin kahdessa vuodessa. 

25-vuotiaan naisen raskautumiselle yli 45-vuotiaan miehen spermasta ei löydy kuin isot varoitustekstit. 

Eli 40-v isäehdokas paskoo perheenperustamisaikeet tasan yhtä tehokkaasti kuin 40-v äitiehdokas eikä edes toisen osapuolen nuoruus riitä kompensoimaan tätä eroa. 

Biologia on armotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä triggeröi siksi, että naiset eivät näe yhteyttä oman käytöksensä ja miesten epäröinnin välillä. Kukaan järkevä mies ei rupea vakavaan parisuhteeseen ja lasten hankintaan, jos parisuhde ja nainen ei ole tarpeeksi vakaa ja varma. Näistä viesteistä ja myös omasta kokemuksesta tiedän että näistä lapsensaantipsykoosissa elävistä naisista henkii sellainen kaikkihetimullenyt -maanisuus ja toisaalta näkevät miehessä vain välinearvon. Toki he voivat silti löytää miehen joka ei näistä red flageista välitä tai on ihan yhtä epätoivoinen. Tai näkee myöskin naisessa vain välinearvoa. 

Minä olin valmis parisuhteeseen ja isäksi ikävuodet 20-40, mutta ketään kriteerit täyttävää ei kiinnostanut. Kuten palstamammat ovat todenneet. Nyt on liian myöhäistä ja sperma on kurria ja on nuorempien vuoro.

Miten

Huikkaa hoitajalle olinpaikastasi. Ootko mennyt johonkin luutakomeroon piiloon ettei tarvii ottaa lääkkeitä? Kyllä sun pitää ne nyt Jake ottaa.

Vierailija
264/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolaisessa herätysliikkeessä ei tätä ongelmaa ole. Siellä perhe perustetaan nuorena, ja kolmikymppisten vanhempien perheessä on yleensä jo monta lasta. Ja lapsentekoa jatketaan monesti pitkälle yli nelikymppisinäkin.

Ja perhe elätetään jobbaamalla muistisairaille vanhuksille turhia, ylikalliita remontteja. Niinkö Jumala käski tehdä? 

Vierailija
265/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mietitään, miten hedelmällisyydelle käy tosimaailmassa, koska ensimmäiset 2-3 vuotta menee ehkäistessä. Lapsenteko aloitetaan vasta tutustumisvaiheen jälkeen.

Vaikka nainen olisi realistisesti ajateltuna reilu kolmekymppinen, niin käytännössä hänen ja yli nelikymppisen miehen hedelmällisyys on pyöreä nolla. Onnekkaita ne, jotka saavat edes yhden (terveen!) lapsen. 

Vierailija
266/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näin nelikymppisenä voin alkaa vetää paljaalla menemään, kun kondomin 99% todennäköisyys jää kakkoseksi. Asia selvä.

Vierailija
267/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta itse olen porsimiseni porsinut. Eikä yhdelläkään naisella ole kyllä syytä paniikkiin mikäli kovasti lapsen haluaa, raskaaksi voi tulla myös hedelmöityshoidoilla, mikä on monessa tilanteessa huomattavasti suositeltavampi vaihtoehto. Eikö tästä auheesta voi käydä yleistä keskustelua ihan ilman että se varsinaisesti olisi kenellekään mikään sen suurempi henkilökohtainen ongelma? Syntyvyydestä puhutaan paljon ja minusta siinä keskustelussa on ihan aiheellista huomioida myös nämä näkökulmat mitä tässä ketjussa on esitetty.

--

Ei ole naisten tehtävä kertoa miehille mitä niiden tulee ajatella ja tehdä. Ymmärrätkö? Se ei kuulu naisille mitenkään. Te voitte tehdä omat päätksenne tinderissä, mutta miesten tekemisistä on turha itkeä.

Sinä olet incel, eli sinulla on 0% elämänkokemusta. Et voi puhua edes miesten puolesta. Et ole m

Olen enemmän mies kuin sinä tulet koskaan olemaan. Sinä olet pelkkä miesten vihaaja joka kuvittelee että naisilla on oikeus kertoa mitä miesten tulee ajatella.

Vierailija
268/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 1/100 miehestä tulee enää ensikertaa isäksi kun täyttää 40 vuotta

Vain 1/100 tapauksesta se on ollut oma valinta.

Vierailija
269/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä äijät miettivät seuraavat 20 vuotta. Naisella ei ole tämmöistä mahdollisuutta. 

No se nyt ei varmaankaan miesten vika ole :D Ei silti tarkoita, että naisten rajoitusten vuoksi miesten pitäisi pilata elämänsä ennen kuin on itse edes kerennyt elämään omaa elämäänsä. Vihatkaa akat peliä, älkää sen pelin pelaajia jotka pelaa sitä peliä samoilla säännöillä kuin tekin. Ei ne kakarat ole mikään ihmisoikeus eikä miehillä ole mitään velvollisuuksia niitä omaan piikkiinsä teille hankkia. Mutta eihän teidän demariakkojen "MINÄMINÄ MINÄ MINÄ  M I N Ä !!!!!!!" -ajatusmalli millään tavalla yllätä.

Vierailija
270/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jollain jääny biologian tunnit kesken. Nainen tulee raskaaksi yhdestä panosta, tulos ei ole summautuva.

Vierailija
271/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siihen laittaa että haluaa lapsia, niin sitten tulee pelkästään naisia joille olet vain lapsentekokone ja elättäjä etkä mikään puoliso tai kumppani.

M41 en mieti enää, lapsiluku täynnä

Jos mies haluaa lapsia, niin haluaako hän yhteydenottoja naisilta, jotka eivät halua lapsia? Siltä naiselta voi myös kysyä mikä hänen koulutuksensa on, missä hän on töissä ja millaista palkkaa hän saa.

Ei vaan yhteydenottoja naisilta, joilla ei vielä ole lapsia, sellaisia ottaa vain ihan säälittävimmät super luuserit.

Vierailija
272/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää nämä miehet 50+ jotka vielä miettii et tekiskö sen ekan.

Vierailija
273/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ihmetyttää nämä miehet 50+ jotka vielä miettii et tekiskö sen ekan.

Ihan mielenkiinnosta... missä sä törmäät noihin niin paljon että sä oikein ihmettelet?

Vierailija
274/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on agenda että ihmisiä pitää vähentää ei lisätä. 

Vierailija
275/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jollain jääny biologian tunnit kesken. Nainen tulee raskaaksi yhdestä panosta, tulos ei ole summautuva.

Luota lisääntymisesi yhden panon varaan sitte. Ei ole muilta pois 

Vierailija
276/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, taasko täytyy tuoda miehen näkökulma ja realismia asiaan. Kyllä me miehetkin tiedetään, mikä naista viehättää. Eivät vanhat ukot, vaan:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Löysin deittisovelluksesta itselleni sopivan kumppanin johon suurin osa näistä ei päde. Suomalainen hoikka suorahampainen mies. Silmälasitkin löytyy.

Lapset on sentään kummallakin jo tehty kun ikää vähän päälle 40.

Vierailija
277/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän on heidän oma ongelmansa, antaa heidän miettiä ihan vapaasti.

Vierailija
278/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias nainen, ja sivuutan kaikki ikäiseni miehet, jotka "miettii vielä". En usko, että tämän ikäsenä kannattaisi enää ryhtyä harkitsemaan lasta, ja kaiken rakastumisen ja suunnittelun jälkeen vielä synnyttää ehkä-terve lapsi mummo-ja vaari-ikäisinä vanhempina.

Joten "mietin vielä" on ehdoton ei. 

Toki. Et ole ehkä heidän kohderyhmäänsäkään.

Kuka heidän kohderyhmäänsä on? Naiset jotka haluaa lapsettomuushoitoihin? En tiennyt että sellaisia on.

Vierailija
279/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Elävätkö he vielä jossain nuoruudessa, eivät ole ymmärtäneet, että ovat jo keski-ikäisiä. Joku 43v mies saattaa ihan tosissaan laittaa mietin vielä.

Siinäpähän mietit sitten. 😄

Vaikeapa sitä on tietää kuka siellä mitäkin tosissaan laittaa ja mitä ei.

Ymmärsi tai ei, lapsenteon kannalta se on miehelle aika sama onko 23 vai 43, useimmat kai myöhemmässä iässä ovat siihen enemmän valmiita.

Vierailija
280/354 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä triggeröi siksi, että naiset eivät näe yhteyttä oman käytöksensä ja miesten epäröinnin välillä. Kukaan järkevä mies ei rupea vakavaan parisuhteeseen ja lasten hankintaan, jos parisuhde ja nainen ei ole tarpeeksi vakaa ja varma. Näistä viesteistä ja myös omasta kokemuksesta tiedän että näistä lapsensaantipsykoosissa elävistä naisista henkii sellainen kaikkihetimullenyt -maanisuus ja toisaalta näkevät miehessä vain välinearvon. Toki he voivat silti löytää miehen joka ei näistä red flageista välitä tai on ihan yhtä epätoivoinen. Tai näkee myöskin naisessa vain välinearvoa. 

Minä olin valmis parisuhteeseen ja isäksi ikävuodet 20-40, mutta ketään kriteerit täyttävää ei kiinnostanut. Kuten palstamammat ovat todenneet. Nyt on liian myöhäistä ja sperma on kurria ja on nuorempien vuoro.

Miten

Nykyisin avoliitto on niin yleinen, että vaaditaan DNA -testi saadakseen isän sukunimi lapselle, joten tuo ilmiö alkaa olla paljon harvinaisempi kuin ennen, vaikkei toki mikään 85 % sentään koskaan ollutkaan.