Miksi naiset alkavat ensitreffeillä tai jopa ennen sitä puhumaan ex-poikaystävistään
Paras oli kun yks kahvinaikkonen kertoi, kuinka joskus seurusteli jonkun espanjalaisen Lorenzon kanssa ja ajelivat moottoripyörällä alpeille.
Heti tuli sellainen fiilis, että jos hän menneiden haikailun esille nostaa, niin miksi ja mitä ihmettä minä tässä kahvipöydässä oikein teen? Pitäisikö minun toimia jonain matkaoppaana, psykologina vai isähahmona?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut jauhaa entisistä, kun mies on surumielisesti kertonut, millainen enkeli häneltä on päässyt karkuun: ihannenainen kerta kaikkiaan ja hiuksetkin olivat tummat eivätkä vaaleat kuin minulla ja silmät eivät olleet niin kylmän siniset kuin minulla.
Tällä elämänkokemuksella en jaksa kauaa kuunnella tuollaisia juttuja enää.
Älä pelkää ei kukaan oleta nykypäivänä että nainen omaisi käytöstavat tai toisten arvostuksen tai kunnioituksen oman edun tavoittelun lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vaan rehellistä. Exät kuuluvat siihen omaan historiaan, jota tutustuessa käydään läpi. Eipä sitten tule yllätyksiä myöhemmin. Toki tällöin ne mainitaan ilman hehkusta, kitinää ja valitusta eli pelkästään asiallisesti.
Moni mies voi kokea neutraalinkin kerronnan todella tunnepitoisesti. Se koetaan hyökkäyksenä itseä vastaan. Suosittelisin miehiä ottamaan asiaan hieman etäisyyttä, ajattelemaan loogisesti ja yrittäen turhat kiivaat tunnekokemukset poistamaan yhtälöstä.
Tämä on totta. Tästäkin ketjusta näkee, että miehet ei kykene rationaaliseen ajatteluun. Kaiken ottavat henkilökohtaisesti ja sitten sabotoivat viimeisenkin mahdollisuutensa.
Kyllä, aloittaja kertoi naisen kertoneen moottoripyörällä Alpeilla
Tuossa ei ole mitään neutraalia. Tuo on ns paskatesti jolla testataan miten tunteella mies tuohon suhtautuu. Itse osaan kyllä sivuuttaa tuollaisen olan kohautuksella mutta toisille treffeille nainen ei pääse kanssani. Nainen itseasiassa sabotoi koko homman tuossa suoraan. Jos mies suhtautuu tuohon tunteellisesti -> ei jatkoon. Mutta toisaalta jos mies ei suhtaudu tunteellisesti niin hän osaa myös laittaa naisen panokategoriaan eikä vaimokategoriaan koska nainen osoittaa monta red flagia. Mikään ei ole oksettavampaa kuin nainen joka "kehuskelee seksuaalisilla valloituksillaan".
Jos suhteessa on kiellettyjä puheenaiheita niin en ala suhteeseen. Tietysti jos exät ovat joka kerta aiheena niin menee oudoksi. Ihan yhtälailla miehet on kertoneet exsuhteistaan. Jos sävy on hyvin ihaileva tai kaikkia vihaileva niin se laittaa miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut jauhaa entisistä, kun mies on surumielisesti kertonut, millainen enkeli häneltä on päässyt karkuun: ihannenainen kerta kaikkiaan ja hiuksetkin olivat tummat eivätkä vaaleat kuin minulla ja silmät eivät olleet niin kylmän siniset kuin minulla.
Exät on kyllä vaikea pala. Olen jo suhteen alkuvaiheessa, eli ensitreffit ohitettu kuukausia sitten, sanotaan, että rakastetaan ja on tavattu toistemme perheitä ja ystäviä. Mies sanoi joskus alussa, että yleensä hän pitää bruneteista enemmän (minä olen blondi), ja nyt sitten huomasin, että miehellä oli exän kuvia vielä facebookissa (kuulema unohtuneet, eikä itse tiennyt niiden olevan siellä ja poisti ne heti, kun huomautin), mutta e
Jos tuntee tarvetta lukea rivien välistä, niin materiaalia varmasti löytyy loputtomasti. Ehkä kannattaa hyväksyä toisen ihmisen menneisyys ja pyrkiä rakentamaan yhteistä nykyhetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä ensi kerralla kertoilla täysin neutraalisti siitä, kuinka ex-nainen oli hoikka, nuori ja pukeutui aina seksikkäästi.
Hoikkuus kannattaa mainita riittävän usein, sillai neutraalisti, ja odottaa meneekö yksinkertaisten faktojen toteaminen tunteisiin.
Kyllä kahvittelunainen nyt varmaankin lämpenee!
Siis onko sinusta kovin latautunutta kertoa, että kävi kivalla lomareissulla Alpeilla moottoripyörällä entisen kumppanin kanssa, joka oli muuten espanjalainen?
Itse muotoilisin asian siten, että kertoisin käyneeni moottoripyörällä kivalla lomareissulla Alpeilla.
Matkaseuran yksilöiminen ei liene olennaista, ellei tarkoitus ole nimenomaan korostaa seuralaista ja hänen rooliaan matkan ikimuistoisuudessa.
No minä ainakin mainitsisin exän, ettei mies luulisi että moottoripyöräilen itse 😂. Maininta tuskin on korostamista.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteessa on kiellettyjä puheenaiheita niin en ala suhteeseen. Tietysti jos exät ovat joka kerta aiheena niin menee oudoksi. Ihan yhtälailla miehet on kertoneet exsuhteistaan. Jos sävy on hyvin ihaileva tai kaikkia vihaileva niin se laittaa miettimään.
Mun mielestä on kuitenkin ihan aiheellista miettiä, että onko niistä existä kuitenkaan tarve jauhaa, vaikkei se nyt ns. kielletty puheenaihe ole. Ja tosiaan vähän, että mitä puhuu. Onko nyxän tarpeen tietää, mikä exän lempiruoka oli tai mitä exä tykkäsi tehdä vapaa-ajalla tms. Jos ei mitään parempaa puhuttavaa keksi, niin ehkä on väärässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vaan rehellistä. Exät kuuluvat siihen omaan historiaan, jota tutustuessa käydään läpi. Eipä sitten tule yllätyksiä myöhemmin. Toki tällöin ne mainitaan ilman hehkusta, kitinää ja valitusta eli pelkästään asiallisesti.
Moni mies voi kokea neutraalinkin kerronnan todella tunnepitoisesti. Se koetaan hyökkäyksenä itseä vastaan. Suosittelisin miehiä ottamaan asiaan hieman etäisyyttä, ajattelemaan loogisesti ja yrittäen turhat kiivaat tunnekokemukset poistamaan yhtälöstä.
Tämä on totta. Tästäkin ketjusta näkee, että miehet ei kykene rationaaliseen ajatteluun. Kaiken ottavat henkilökohtaisesti ja sitten sabotoivat viimeisenkin mahdollisuutensa.
Kyllä, aloittaja k
Eikös hän kehuskellut kivalla lomareissulla? Vai kertoiko bylsineensä Lorenzon kanssa siinä moottoripyörän satulalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exät on kyllä vaikea pala. Olen jo suhteen alkuvaiheessa, eli ensitreffit ohitettu kuukausia sitten, sanotaan, että rakastetaan ja on tavattu toistemme perheitä ja ystäviä. Mies sanoi joskus alussa, että yleensä hän pitää bruneteista enemmän (minä olen blondi), ja nyt sitten huomasin, että miehellä oli exän kuvia vielä facebookissa (kuulema unohtuneet, eikä itse tiennyt niiden oleva
Kiitos. Ihan aidosti kiitos. Hyvä kommentti. (Sori lainaus ei toimi). t. Tuo mustasukkainen blondi
Kertoo rehellisesti olevansa käytetty tytteli käytetyn moottoripyörän tarakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kuitenkin ihan aiheellista miettiä, että onko niistä existä kuitenkaan tarve jauhaa, vaikkei se nyt ns. kielletty puheenaihe ole. Ja tosiaan vähän, että mitä puhuu. Onko nyxän tarpeen tietää, mikä exän lempiruoka oli tai mitä exä tykkäsi tehdä vapaa-ajalla tms. Jos ei mitään parempaa puhuttavaa keksi, niin ehkä on väärässä suhteessa.
Ainakin jos on exän kanssa lapsia niin nuokin on mielestäni ihan normaaleja asioita sanoa keskustellessa. Ylipäätään itseäni kiinnostaa tietää mitä toinen on oppinut exsuhteistaan, vai onko mitään. Tottakai mieluummin juttelen yhteisistä asioista ym. kuin existä, mutta kertoo nekin jutut jotain kokonaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on se vähän eri asia sanoa exästä että pitää sopia lomista lasten kanssa ettei tule kalenteriongelmia kuin mainostaa nuorena antaneensa mökkireissulla kaikkien jyystää anaaliin niin paljo ko halusivat mutta nyxä ei saa edes kädestä pitää.
Moni palstan aloituksista kuulostaa siltä että mies kiertoilmauksella valittaa että joku muu on saanut s.ksiä ja hän ei.
Ja katkeruudellaan antaa tilanteen jatkua.
Kaikki naiset on typeriä pilluhuoria.
Vierailija kirjoitti:
Naisten argumentointitaidot pähkinänkuoressa:
1. Jos olet eri mieltä kanssani sinulla on heikko itsetunto.
2. Jos olet eri mieltä kanssani, mainostan miten en suostu antamaan reikiäni käyttöösi, eikä muutkaan naiset tule antamaan reikiään käyttöösi/olet incel.
Jokainen nainen käy nämä "läpi" verbaalisessa taistelussa miesoletetun kanssa. Jos selviät näistä kohdista voitat väittelyn automaattisesti koska nainen ei kykene rationaaliseen argumentointiin vaan yrittää hyökätä miehen ns miehisyyttä vastaan. Itse kykenen helposti selviämään nuista hyökkäyksistä on niin tuttua kauraa että alkaa jo oikein naurattamaan nykyään kun nainen aloittaa nuo hyökkäyksensä on niin moneet kertaan nähty. Mutta suosittelen kuitenkin kaikille miehille karttamaan kyseisiä naisia parisuhteeseen. Naiset jotka harrastavat tuota ovat tyhmiä, ennalta arvattavia ja ilkeitä. Niitä naisia on vähän jotka eivät ole tuollaisia, mutta niitä
En tiedä oletko itsekään rationaalisen argumentointitaidon omaava henkilö. "Naisten argumentointitaidot" ovat ne, joista kerrot. Eli noin 50 % väestöstä on mielestäsi tällaisia, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, joista mainitset. Mielestäni tämä juontaa vähän heikkoon faktapohjaan. Tyypillistä on puhua vain omista henkilökohtaisista kokemuksista, mutta jotenkin epäilen ettei sinulla ole suurimmasta osasta maailman naisista kokemusta :) ihan hyvä yritys, mutta jatkaisin vielä kehitystä. Ei ole mitään tarvetta hyökätä itsetuntoasi vastaan, faktoilla sinut voidaan kampittaa kevyesti.
Ei nyt niinkään ollut treffit mutta näin on meikäläiselle käynyt nelisen kertaa: itsekseen istuskellut baarissa, kirjoitellut jotakin omissa aatoksissa, pöytään tulee yleensä rankassa kännissä oleva nainen, kolme näistä oli yksinhuoltajia ja alkaa valittamaan elämäänsä johon kuuluu vast'ikään tapahtunut ero ja sitten vielä mahd. toinen eksä.
Viimeisimmässä tapauksessa naisen mies oli johonkin liivi- ja huumejengiin liittynyt samalla kun nainen itse vehtasi selän takana edellisen exänsä kanssa, koska heillä toimii petipuuhat paremmin keskenään. Tätä sitten kuuntelen ihmetellen kuin jotain kreikkalaista tragikomiikka ja mietin, että mistä näitä oikein tulee.
Tarjosin siinä nyt sitten jotain lohtua ja ympäripyöreitä neuvoja, hän oli sen verta hönössä että se ja sama ja talutin kotia kun asui lähellä eikä meinannu pystyssä pysyä ja lähdin sitte itsekin kotia. Ei ollu kiinnostusta naista kohtaan edes sillä tasolla, mutta eipä se paljoa elämästä vie jos nyt 10 min käsikynkässä vie toisen kotia ettei kättään tai jalkoja taita näin talvella.
Vähän kyllä toivoisin, että olisin keksinyt koko tarinan.
Itse muotoilisin asian siten, että kertoisin käyneeni moottoripyörällä kivalla lomareissulla Alpeilla.
Matkaseuran yksilöiminen ei liene olennaista, ellei tarkoitus ole nimenomaan korostaa seuralaista ja hänen rooliaan matkan ikimuistoisuudessa.