Miksi naiset alkavat ensitreffeillä tai jopa ennen sitä puhumaan ex-poikaystävistään
Paras oli kun yks kahvinaikkonen kertoi, kuinka joskus seurusteli jonkun espanjalaisen Lorenzon kanssa ja ajelivat moottoripyörällä alpeille.
Heti tuli sellainen fiilis, että jos hän menneiden haikailun esille nostaa, niin miksi ja mitä ihmettä minä tässä kahvipöydässä oikein teen? Pitäisikö minun toimia jonain matkaoppaana, psykologina vai isähahmona?
Kommentit (96)
Olen keski-ikäinen nainen ja ihan tavallista on, että treffikumppanimies aloittaa ensitreffeillä valituslaulun lastensa äidistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkään en käsitä. Joskus on sappi kiehunut kuunnellessa juttuja existä ja olen joillekin sanonutkin että hei, mua ei oikeasti kiinnosta paskaakaan, oli sen jutun sävy sitten hyvä tai huono. Ja näiden naisten joukossa on siis ollut myös naisia joiden kanssa olen päätynyt parisuhteeseen ja yhden kanssa jopa naimisiin (virhe). Naiset osaa olla aivan käsittämättömän typeriä ja hakevat oikeutuksen mitä älyttömimmille perseilyille niinkuin tässäkin ketjussa jo yritetään tehdä.
Miksi sitten tapailette naisia? Mieshän voi lisääntyä kumppanuusvanhemmuuden tai vuokrakohdun avulla. Seksiä saa maksullisilta.
Vanhemmuus:
https://letsbeparents.com/#download
https://www.co-parentmatch.com/
https://menhavingbabies.org/assistance/application1/ (100 000-200 000 laina
Niin, koska miehethän hakevat naisesta aina vain joko seksiä tai vauvantekokonetta. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä ensi kerralla kertoilla täysin neutraalisti siitä, kuinka ex-nainen oli hoikka, nuori ja pukeutui aina seksikkäästi.
Hoikkuus kannattaa mainita riittävän usein, sillai neutraalisti, ja odottaa meneekö yksinkertaisten faktojen toteaminen tunteisiin.
Kyllä kahvittelunainen nyt varmaankin lämpenee!
Siis onko sinusta kovin latautunutta kertoa, että kävi kivalla lomareissulla Alpeilla moottoripyörällä entisen kumppanin kanssa, joka oli muuten espanjalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkään en käsitä. Joskus on sappi kiehunut kuunnellessa juttuja existä ja olen joillekin sanonutkin että hei, mua ei oikeasti kiinnosta paskaakaan, oli sen jutun sävy sitten hyvä tai huono. Ja näiden naisten joukossa on siis ollut myös naisia joiden kanssa olen päätynyt parisuhteeseen ja yhden kanssa jopa naimisiin (virhe). Naiset osaa olla aivan käsittämättömän typeriä ja hakevat oikeutuksen mitä älyttömimmille perseilyille niinkuin tässäkin ketjussa jo yritetään tehdä.
Miksi sitten tapailette naisia? Mieshän voi lisääntyä kumppanuusvanhemmuuden tai vuokrakohdun avulla. Seksiä saa maksullisilta.
Vanhemmuus:
https://www.co-parentmatch.com/
https://menhavingbabies.org/assistance/application1/ (100 000-200 000 laina
Miten lasten saanti liittyy naisten deittailuun? Tarkoitus on päästä panemaan, ei hankkia lapsia. Lapset on se panemisen riskituote mitä koitetaan ehkäistä mahdollisimman tehokkaasti.
Mä olen alkanut jauhaa entisistä, kun mies on surumielisesti kertonut, millainen enkeli häneltä on päässyt karkuun: ihannenainen kerta kaikkiaan ja hiuksetkin olivat tummat eivätkä vaaleat kuin minulla ja silmät eivät olleet niin kylmän siniset kuin minulla.
Tällä elämänkokemuksella en jaksa kauaa kuunnella tuollaisia juttuja enää.
Kysy siltä naikkoselta. Mistäpä me voisimme sen tietää, jos itsellä ei ole tuollaista tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen nainen ja ihan tavallista on, että treffikumppanimies aloittaa ensitreffeillä valituslaulun lastensa äidistä.
Osanottoni.
Meitä on valitettavasti moneen junaan, osa jää laiturille ja osa juoksee metsässä ja huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmuus:
Mitä väliä siinä siis on naisen parisuhdehistorialla ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut jauhaa entisistä, kun mies on surumielisesti kertonut, millainen enkeli häneltä on päässyt karkuun: ihannenainen kerta kaikkiaan ja hiuksetkin olivat tummat eivätkä vaaleat kuin minulla ja silmät eivät olleet niin kylmän siniset kuin minulla.
Exät on kyllä vaikea pala. Olen jo suhteen alkuvaiheessa, eli ensitreffit ohitettu kuukausia sitten, sanotaan, että rakastetaan ja on tavattu toistemme perheitä ja ystäviä. Mies sanoi joskus alussa, että yleensä hän pitää bruneteista enemmän (minä olen blondi), ja nyt sitten huomasin, että miehellä oli exän kuvia vielä facebookissa (kuulema unohtuneet, eikä itse tiennyt niiden olevan siellä ja poisti ne heti, kun huomautin), mutta exällä oli kyllä upea tumma tukka. Exä jätti miehen, että mies olisi varmasti vielä halunnut hänet.
Tiedän, että on tyhmää miettiä tällaisia, mutta silti jotenkin vaivaa. Kannattaisi tosiaan miettiä tuhanteen kertaan, mitä suustaan päästää, jos existä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vain heikko itsetunto. Miksi ihmeessä puheet jonkun exästä pitäisi liikuttaa mitenkään? Minä ainakin kuuntelen mielelläni juttuja existä koska suhteiden kulku kertoo paljon enemmän ihmisestä kuin se miten he valehtelee itsestään. Etsin aina kaavamaisuutta ja sitä mikä toistuu ihmisen elämässä. Minä teen silloin pohjatyötä ja diagnoosia joten kerro ihmeessä kaikki mitä mieleen
Tämä. Mitä paremmin tietää, mikä entisissä suhteissa meni pieleen niin sitä paremmin tietää kannattaako suhteeseen lähteä ollenkaan ja mitkä tulee olemaan ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exät on kyllä vaikea pala. Olen jo suhteen alkuvaiheessa, eli ensitreffit ohitettu kuukausia sitten, sanotaan, että rakastetaan ja on tavattu toistemme perheitä ja ystäviä. Mies sanoi joskus alussa, että yleensä hän pitää bruneteista enemmän (minä olen blondi), ja nyt sitten huomasin, että miehellä oli exän kuvia vielä facebookissa (kuulema unohtuneet, eikä itse tiennyt niiden olevan siellä ja poisti ne heti, kun huomautin), mutta exällä oli kyllä upea tumma tukka. Exä jätti miehen, että mies olisi varmasti vielä halunnut häne
Siis hän päästi suustaan, että tykkää yleensä bruneteista enemmän? Joo, ehkä tahdittomasti sanottu, mutta miten se liittyy existä puhumiseen?
No ei ole kyllä alettu existä puhumaan, minua on karkoitettu viimeiset kaksi kertaa puhumalla sylki roiskuen naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja erilaisista miesten tavoista ahdistella, syrjiä ja vainota naisia.
Luulen ymmärtäneeni hienovaraisen vihjeen.
Sehän on vaan hyvä että tuo noita red flag asioita esille että tiedät väistää luotia.varjopuoli on vain se taloudellinen menetys kun miehenä jouduit ihan varmasti maksamaan nuokin treffit.
Naisten argumentointitaidot pähkinänkuoressa:
1. Jos olet eri mieltä kanssani sinulla on heikko itsetunto.
2. Jos olet eri mieltä kanssani, mainostan miten en suostu antamaan reikiäni käyttöösi, eikä muutkaan naiset tule antamaan reikiään käyttöösi/olet incel.
Jokainen nainen käy nämä "läpi" verbaalisessa taistelussa miesoletetun kanssa. Jos selviät näistä kohdista voitat väittelyn automaattisesti koska nainen ei kykene rationaaliseen argumentointiin vaan yrittää hyökätä miehen ns miehisyyttä vastaan. Itse kykenen helposti selviämään nuista hyökkäyksistä on niin tuttua kauraa että alkaa jo oikein naurattamaan nykyään kun nainen aloittaa nuo hyökkäyksensä on niin moneet kertaan nähty. Mutta suosittelen kuitenkin kaikille miehille karttamaan kyseisiä naisia parisuhteeseen. Naiset jotka harrastavat tuota ovat tyhmiä, ennalta arvattavia ja ilkeitä. Niitä naisia on vähän jotka eivät ole tuollaisia, mutta niitä on.
Eksistä puhuminen tutustumisvaiheessa tai jatkuva puhuminen myöhemminkin on red flag. Juokse!
Hyvä, että minulla ei ole eksää. Toivottavasti naisellakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä alettu existä puhumaan, minua on karkoitettu viimeiset kaksi kertaa puhumalla sylki roiskuen naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja erilaisista miesten tavoista ahdistella, syrjiä ja vainota naisia.
Luulen ymmärtäneeni hienovaraisen vihjeen.
Provosoitko lausumalla jotain väkivallan hyväksyvää, kun oikein sylki roiskui :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exät on kyllä vaikea pala. Olen jo suhteen alkuvaiheessa, eli ensitreffit ohitettu kuukausia sitten, sanotaan, että rakastetaan ja on tavattu toistemme perheitä ja ystäviä. Mies sanoi joskus alussa, että yleensä hän pitää bruneteista enemmän (minä olen blondi), ja nyt sitten huomasin, että miehellä oli exän kuvia vielä facebookissa (kuulema unohtuneet, eikä itse tiennyt niiden olevan siellä ja poisti ne heti, kun huomautin), mutta exällä oli kyllä upea tumma tukka. Exä jätti mie
Joo, ymmärrän, että on naurettavaa, mutta exä oli siis brunetti ja nyt ajattelen, että hän on siis miehen mielestä kauniimpi kuin minä (oikeasti ollaan varmasti aika samaa tasoa). Eli vaikkei suoraan maininnut exästä, niin kyllä tuo, että yleensä tykkää erilaisesta nyt aika vahvasti exään viittaa.
Mites sitten, kun ollaan eronneita ja exien kanssa on yhteisiä lapsiakin? Huhhuh, kun exästä saa silloin tietää aivan kaikenlaista. Toki se omakin exä sitten pyörii siinä, mutta ainakin itse yritän välttää kertomasta mitään ylimääräistä exästä ja pitäydyn vaan käytännön asioissa (siis lasten elämään liittyvissä sellaisissa).
Yksi mies kerran jopa kutsui minua exänsä nimellä (ei ollut lapsia vielä silloin, vaan tapahtui nuorempana). Hän sitten myös jäi kiinni siitä, että oli pettänyt minua exänsä kanssa.
Juu, toi on kato hyvä vihje sille naiselle, saa naisen tajuamaan että tämän miehen saa vieteltyä hoikkuudella ja seksikkäästi pukeutumalla. Samalla voi kato myös testata naisen reaktioita!
- Noinhan siis nainen ajattelee. 😂