Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaiset kommentoivat nuorten kehoa joulupöydässä - Sekasin chatissa ennätysmäärä yhteydenottoja

Vierailija
28.12.2023 |

Sukulaiset kommentoivat nuorten kehoa tai syömistapoja joulupöydässä - sekaisin chatissa ennätysmäärä yhteydenottoja. Yhteydenotoissa mainitaan kommentteja mitä nuoret ovat saaneet; oletpa sinä lihonut, syötpä sinä paljon tai syötpä sinä vähän. Mikään ei kelpaa sukulaisille. 

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman sivu on vanhemmat sukulaiset kommentoineet nuorempia sukulaisia: Oletpa sinä kasvanut. No jokos sinulla on tyttöystävä? Ja aina se on ollut nolottavaa. 

Vasta 2020-luvulla siitä ahdistutaan niin että pitää huolichattiin kirjoittaa. 

Tää on totta ja aika harva yli 70v varmaan on niin ajan tasalla, että ei ikinä sano mitään sopimatonta (jos on yhtään puheliaampi). No, onneksi nykyään puhutaan asiasta ja eiköhän nuo möläyttelyt jää pikkuhiljaa pois. Paitsi sitten nuo M49 tyyliset joille toivottavasti edes joku paikalla oleva saa sanottua miten typeriä on. Ei mene tuon ikäisellä "ennenkin on sanottu" piikkiin enää.

Vierailija
22/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö useampi meistä voisi olla Se Sukulainen, joka osaa tukkia näitten moukkien suut siellä ruokapöydässä, laittaa heidät häpeämään ja sanoa töksäyttää suoraan, että tuommoinen puhe ei kuulu ruokapöytään. Miksi ihmeessä pelkäämme puuttua ja sanoa takaisin tai puolustaa nuoriamme/omiamme? 

Minulla ei lapsia eikä nuoria ole, mutta silti toivoisin että osaisin itsekin joskus sanoa kärkkäästi takaisin, jos joku oikeasti alkaa puhua paskaa väärässä paikassa. 

Äkkiä on sitten itse se jouluilonpilaaja. Omassa perheessä jostain syystä isälläni on tapana käyttäytyä juuri jouluaattona idioottimaisesti ja siitä sitten hänelle mainitessaan hän muuttuu itse raukaksi uhriksi, joka ei ole ikinä tehnyt mitään ja silti hänelle huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse jo yli 20 vuotias ja enoni sanoi minulle, että sinä se vaan lihot ja tottahan se olikin, mutta tuntui todella pahalta kaikkien kuullen sanottuna.

En ikinä pystynyt unohtamaan sitä ja ihmettelen edelleen miksi sanoi, koska muuten ihan ok juttuja meillä oli. Hän on kuollut nykyään eikä enää möläyttele 

Kuolema korjaa luonnevirheet. Sentään se vähän lohduttaa. :D 

Vierailija
25/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nuoret kommentoivat sitten takaisin sukulaisten kehoa?

Vierailija
26/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me sitten uskomme nämä kaikki? Nuorisosta on kiva tehdä pientä jäynää, kuten me 80-luvulla nuoruuttamme viettäneet tiedämme.

Vierailija
27/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen rippijuhlassa lihava sukulainen kommentoi että oon lihonu. No siitä on 3v aikaa ja kohta toisen rippijuhlat ja olen normipainossa. 

Ajattelin todeta tädille että sä se vaan oot pysyny läskinä. 

Vierailija
28/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari kertaa kommentoinnu nuorten naisten kehoa kun ne näyttää hyvälle. "oletpas kaunis" tai "näytätpä seksikkäälle" :) 

M49

Mäkin sanoin kerran, jotta "ootpa pantavan näköinen!" Kyllä hyrisi tytsy tyytyväisenä.

Inhon värähdyksiä ne oli. Et rasvainen ukkoparka erota niitä tyytyväisestä hyrinästä.

Vierailija
29/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman sivu on vanhemmat sukulaiset kommentoineet nuorempia sukulaisia: Oletpa sinä kasvanut. No jokos sinulla on tyttöystävä? Ja aina se on ollut nolottavaa. 

Vasta 2020-luvulla siitä ahdistutaan niin että pitää huolichattiin kirjoittaa. 

Niin. Semmosta se elämä on. 

Vierailija
30/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaapa, kun nämä menevät työelämään.. Jäävät saikulle ensimmäisestä ikävästä asiasta. 

Vierailija
31/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja me sitten uskomme nämä kaikki? Nuorisosta on kiva tehdä pientä jäynää, kuten me 80-luvulla nuoruuttamme viettäneet tiedämme.

Nyt puhutaan nykynuorisosta, niistä jotka ahdistuu, kun työpaikalla ei saa käyttää kännykkää ja tetitkin ysiluokkalaisilta sen takia kesken 

Vierailija
32/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoille sykulaisille voi aina tavatessa todeta että et sä ookkaan vielä kuollut, mut eiköhän se kohta osu kohdalle

Onpa kurjaa, että sinä haluat levittää pahaa oloa kuten ne kroppahuomauttelijatkin. 

Vierailija
33/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinulla ne tissit vaan riippuu vuosi vuodelta enemmän, kohta varmaan laahaavat maata." Mitäköhän siitä olisi tullut, jos olisin kommentoinut mummolleni näin :D 

Vierailija
34/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen rippijuhlassa lihava sukulainen kommentoi että oon lihonu. No siitä on 3v aikaa ja kohta toisen rippijuhlat ja olen normipainossa. 

Kommentti taisi kuitenkin osua ja tepsiä, kun kerran  laihdutit eli ei se kommentoinut nyt ihan mönkään mennyt. 

Vierailija
35/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso on pilalla.

- varttunut rouva

Vierailija
36/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti taisi kuitenkin osua ja tepsiä, kun kerran  laihdutit eli ei se kommentoinut nyt ihan mönkään mennyt. 

Ei kukaan laihduta jonkun random ihmisen kommentoinnin takia. 

Vierailija
37/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso on pilalla.

- varttunut rouva

Niin on. Kun ei niitä saa enää haukkuakaan päin naamaa. T. Toinen vanhempi neiti-ihminen

Vierailija
38/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kommentti vsikuttanut juuta eikä jaata. 

Vierailija
39/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nuoret ahdistuvat ihan kaikesta. Voi raukat. Diagnooseja ja erityistukea vaan kehiin. 

Mitäs jos kuziperzeinen vatipäinen idioottivajakki suksisit hevon v ja miettisit pazkaläjä omaa kommenttiasi. Kyse on lapsista, jotka kasvavat vielä. Miten tyhmä sinä oikein olet, jos et käsitä sitä, että senikäisille, jotka vielä kasvavat ei missään tapauksessa mennä kommentoimaan kehoa. Jessus, että inhoan kaltaisia ihmizzaaztoja.

Vierailija
40/106 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinulla ne tissit vaan riippuu vuosi vuodelta enemmän, kohta varmaan laahaavat maata." Mitäköhän siitä olisi tullut, jos olisin kommentoinut mummolleni näin :D 

Todennäköisesti mummo olisi nauranut asialle ja heittänyt jonkin vastineen, että odotapas oma aikasi Tuskin olis tarvinnut vuoden terapiaa, kuten nykynuoriso ahdistuu jokaisesta asiasta, joka ennen tarkoitti, että jokin tuotti pettymyksen, nyt olet ahdistunut.