Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan uskovaisen miehen koska

Vierailija
28.12.2023 |

Koska uskovaiset eivät yleensä harrasta seksiä ennen avioliittoa.. en halua että tuleva mieheni on pannut kaikkia kaupunkini naisia minua ennen.. oksettavia tuollaiset

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö on? No, uskossa on hyvä elää :D

Vierailija
2/8 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle sinä sitten olet antanut pildee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkin sitten jo myös, että uskovainen mies pitää sinua yhtä aikaa omana kylkiluunaan ja käärmeen viettelyksille alttiina vähämielenä, jonka tehtävä on tulla siitetyksi, olla kuuliainen miehelle ja totella häntä niin kuin jumalaansa.

Vierailija
4/8 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän uskovaisia miehiä (ja naisiakin) jotka ovat ns. entisessä elämässään panneet vähän kaikkea mikä liikkuu. Eli ei tämänhetkinen hengellinen vakaumus välttämättä kerro ihmisen seksihistoriasta mitään.

Vierailija
5/8 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä pilata puhtoinen illuusio neitseellisistä miehistä, mutta.....

....ainakin täälläpäin lestadiolaiset nuoret miehen alut ja miehet panee kaikkea, mikä liikkuu tai on liikkumatta, kunhan se ei ole lestadiolainen tyttö/nainen. Oman "heimon" naiset jätetään rauhaan neitseellisenä ja pilaamattomana odottamaan unelmien (lestadiolaista) prinssiä, kaikki muu on vapaata riistaa ja käytettävissä, kunhan muistaa pyytää syntejään anteeksi.

Vierailija
6/8 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan uskovain joukkoon ja elämän-tielle. Helluntai-ja vapaa seurakuntiin jne.

Vierailija
7/8 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis aina totuus, että jos on ei-uskovainen mies, niin se on pannut KAIKKIA kylän ämmiä ennen vihille menoa?

Vierailija
8/8 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oon kokeillu uskovaista nuorenpana kun en vielä mistään mitään tiennyt seksissä. olihan se aluksi jännää uskovaisen kanssa mut ei mitään niin seksuaalisesti innostava tai edes erilaista ainakaan, eikä edes millään jumalaisella tavalla kiihottavaa. enkä oo ikinä tai sen uskovaisen jälkeen mitään toista sellaista uskovaista kokeillu. kun se ei vaan taida olla taivaassa mulle kirjoitettu ns.mun juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi