Oletko nähnyt livenä Lontoon Big Benin ja Pariisin Eiffel tornin?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kuten myös Parthenonin, Hafia Sofian, Itkumuurin, Kristus Vapahtaja -patsaan sekä monta muuta suurnähtävyyttä.
Ajatella!! On se ihmeellistä! Olen aivan sanaton.
Sitä se kateus teettää..
Eiffeltornin juurella olen kävellyt useasti, sillä Pariisissa asuu sukulaisiani. Lontoon Big Beniä en oikeastaan nähnytkään, sillä se oli huputettuna remontissa, kun muutama vuosi sitten kävin Lontoossa katsomassa siellä työskentelevää lastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kuten myös Parthenonin, Hafia Sofian, Itkumuurin, Kristus Vapahtaja -patsaan sekä monta muuta suurnähtävyyttä.
Ajatella!! On se ihmeellistä! Olen aivan sanaton.
Sitä se kateus teettää..
Oletko kuullut ironiasta? Katso sanakirjasta...
Tottakai ja monta kertaa molemmat.
Olen nähny big benin kun olin lontoossa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Big Benisin joo, mutta Ranska on kyllä niin ruma matkakohde että jää näkemättä
Se onkin erinomainen saavutus, että käymättä Ranskassa tiedät sen rumaksi, ja nimenomaan koko Ranska on niin ruma, ettei sinne voi mennä.
Ranskalaiset on ihmisenä niin perseestä ettei kiinnosta mennä
On ne ystävällisiä mutta englantia ei osaa puhua.
Olen. Lontoossa olen käynyt yli 10 kertaa, mutten muista enää edes tarkkaa määrää. Viimeksi vuosi sitten lokakuussa. Pariisissa käynyt neljästi. Ensi kesänä Pariisiin, koska 13-vuotias ilmoitti haluavansa sinne.
Olen. Varsinkin Eiffel ja se koko Champ-de-Mars oli vaikuttava näky. Korkean paikan kammoisena en silti suosittele torniin tutustumista.
Big ben nähty rempan aikana 2019, Lontoo
Jo vain olen. Molemmat useaankin kertaan. Mistä moinen kysymys, ap?
En oo nähny mutta oon nähny tallinnassa lasso baarin ja super alkon on paljon kovempia nähtävyyksiä myös nähny merekeskuksen ja viru hotellin siellä että repikää siitä
Pera
Tullut nähtyä, olen asunut molemmissa kaupungeissa.