Oletko nähnyt livenä Lontoon Big Benin ja Pariisin Eiffel tornin?
Kommentit (94)
Big Benisin joo, mutta Ranska on kyllä niin ruma matkakohde että jää näkemättä
Big benin olen. Eiffeliä en muuten kuin noin sekunnin junan ikkunasta kun se näkyi yhdessä kohtaa pariisin junasta. Olisi jäänyt huomaamatta mutta yksi matkakaveri kehoitti katsomaan just oikealla hetkellä.
Kukaan edellä oleva tuskin on nähnyt Big Beniä. Se ei ole se parlamenttitalon tornissa oleva aikaa näyttävä kello (clock) vaan se suurin tornissa oleva soittokello (bell).
Ja joo, olen nähnyt Eiffelin tornin ja Lontoon parlamenttitalon tornin.
En kumpaakaan, en ole kiinnostunut käymään kummassakaan kohteessa. Monia muita nähtävyyksiä olen kyllä nähnyt.
Olen käynytkin Eiffeltornissa. Pariisi on upea, Lontoo ei kiinnosta.
Olen nähnyt Oslon kaupungintalon kellon, joka on isompi kuin Big Ben.
Eiffelin tornin olen nähnyt lentokoneesta.
Kyllä.
Ja Kölnin tuomiokirkon ja Florida Keysin sillat ja Maltan megaliittiset temppelit ja paljon muitakin hienoja paikkoja.
Juu. Lontoossa ollut 3x ja Pariisissa 5.
Enkä vieläkään pidä Pariisista:) Lontoo on ihana
Eiffel kyllä vaikuttaa kyllä hiukan väliaikaiselta rakennuksena alkujaankin kun raudat ja niittaukset kyllä hiukan kyllä viimeistelemättömiä ulkonäöltään.
Olen nähnyt. Olen nähnyt myös valtavan bbc:n!
-Essi
Vierailija kirjoitti:
Big Benisin joo, mutta Ranska on kyllä niin ruma matkakohde että jää näkemättä
Se onkin erinomainen saavutus, että käymättä Ranskassa tiedät sen rumaksi, ja nimenomaan koko Ranska on niin ruma, ettei sinne voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Eiffel kyllä vaikuttaa kyllä hiukan väliaikaiselta rakennuksena alkujaankin kun raudat ja niittaukset kyllä hiukan kyllä viimeistelemättömiä ulkonäöltään.
Niinhän sen oli tarkoituskin olla vain väliaikainen.
Kyllä, kyllä. Ja Egyptin pyramidit, Sfinksin, Pääsiäissaaren moait, Intian Taj Majalin ja paljon muuta.
Kiinanmuuri on näkemättä, sen haluaisin vielä nähdä.
Kyllä olen.