Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö siis aina jatkossa muistaa kehua kavereiden ostoksia, koteja, leipomisia jne

Vierailija
07.01.2007 |

ettei vaan luulisi, että olisin kateellinen? :O apua sellaisen käsityksen saa, jos ei kehu, luullaan kateelliseksi. :O

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee hyvä mieli jos joku huomaa jotain ihan pientäkin kivaa.

Vierailija
2/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta annan tavallani rehellistä palautetta: jos kehun, tarkoitan myös sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotoani sellaisen mallin saanut että vilpittömästi ihastellaan muiden kivoja juttuja. mutta muut vaan kadehtii!

Vierailija
4/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai nyt jokainen normaaliälyinen ihminen jotain sellaistakin kaverivierailuilla näkee jota voi oikeasti kehaista. Jos ei muuta niin kodin siisteyttä tai viihtyisyyttä tms.

Vierailija
5/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et tykkää, niin ei ainakaan kannata ruveta morkkaamaan niitä ostoksia. Se on tyhmää!

Vierailija
6/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lahdetä siihen small-talk malliin - Ai kun on IHAAna- eihän?

Vierailija
7/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. kaveri on ostanut uudet verhota ja ne on musta ihanat ja sopii hänen kotiinsa, niin sanon sen ääneen. Mä tykkään kehua jos on aihetta, ja tottakai tykkään kuulla itse kehuja.

Vierailija
8/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkialla on jotakin hyvää. Vain totaalinen pessimisti näkee pelkkä huonoa ympärillään.

Vierailija
9/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosi suomalaiset ovat sosiaalisesti apinan tasolla. Että ei saa kehua sen takia, että se on kaunis tapa, vaan pitää todella kuolata toisen olkkarin verhoja ennen kuin niistä saa mainita. Kyllä suomalaisetkin voivat käyttäytyä kauniisti ja huomaavaisesti, ja toisen leivonnaisia tai uusia verhoja saa kehaista senkin takia, että osoittaa huomaavansa toisen vaivannäön ja muistavansa, millaiset verhot olkkarissa aiemmin roikkuivat. Kaunis ele ei maksa mitään mutta tuo saajalle hyvän mielen. Itse ainakin yllätyn aina iloisesti, kun joku huomaa onnitella tai kehaista jotain, mitä olen tehnyt tai mikä kotonamme on uutta.

Vierailija
10/10 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsiköhän se oikeesti mun kampauksesta/leipomisista/verhoista, vai kehuiko niitä vain vittuillakseen? :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi