Uskotko että Suomeen eutanasia parin vuoden sisällä?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei.
Öh miksi ei?
Koska aivan varmasti tulisi tilanteita, joissa sairaita ja iäkkäitä huijattaisiin tai painostettaisiin haluamaan kuolemaa, ihan vain taloudellisista syistä. Näkeehän sen jo nykytilanteesta, jossa Suomessa on Euroopan korkein koronakuolleisuus eivätkä päättäjät eikä THL ole moksiskaan puhumattakaan kansalaisten enemmistöstä.
Muutenkin minua inhottaa se, miten jotkut ovat tietävinään, että vaikeasti sairaiden on parasta kuolla pois. Juuri tuollainen asenne tulisi johtamaan painostamiseen.
Älä jauha paskaa
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Itse kyllä olen asian kannalla katsottuani äitini syöpäkidutuksen
Sä ootkin pelkuriraukka
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja sitten tehdään samalla tavalla kuin Kanadassa nyt, eli kaikille köyhille ja sairaille suositellaan eutanasiaa. Siellä on nyt eutanasia yksi yleisimmistä kuolinsyistä.
Miksi köyhien pitäisi elää kärsien jos on keino ratkaista ongelma. Varmaan köyhät ja työttömät toivovat eutanasiaa heti ku se tulee mahdolliseksi. Pitää toivoa että eutanasian saa tarvittaessa helposti kuten vaikka tilaamalla poliisin tekemään lopetuksen soittamalla hätäkeskuksen palvelunumeroon 112.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei.
Öh miksi ei?
Oon sen verran köyhä etten oikein uskalla elää maassa, jossa köyhimmille hoidoksi tarjotaan joko eutanasia tai ei mitään. Hyvinvointivaltio takaisin, kiitos.
Se oli ja meni jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulee, eutanasia on ihmisoikeus
Mies ja vasara siis?
Todella toivon, mutta en usko, koska kiduttaja-KD on hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Itse kyllä olen asian kannalla katsottuani äitini syöpäkidutuksen
Sä ootkin pelkuriraukka
Sä vasta oletkin
Vierailija kirjoitti:
Ketkäs palkattaisiin pyöveleiksi? Elinkautisvangit?
En halua että kukaan lääkäri joutuu elämään murha omallatunnollaan.
Onnistuisi varmasti ainakin eläinlääkäreiltä. Niillehän on ihan normaalia, että kärsivää parantumatonta elollista olentoa ei ole järkevää pitää enää hengissä vaan on armeliaampaa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia ei ole murha yhtään sen enempää kuin saattohoito.
Eutanasia on mur.ha, niinkuin itsem.urhakin on mur.ha ja abortti on mur.ha
Käytännössähän eutanasian saa, jos sairaana kieltäytyy kaikesta hoidostaan.
En tiedä saako sitten edes kipulääkkeitä. Mutta omasta hiidostaan saa potilas itse päättää, jos on järjissään.
Vanhuksilthan lopetetaan nesteys, ja se on sitten siinä, sairaalla vanhuksella. Lääkärin päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usassa yksi nielaisi itse pillerin veden kanssa, kotonaan, omaisten ollessa vierellä. Mutta jos närästää se voi tulla kesken ulos. En tiedä mikä avuksi vikatilateissa, ne pitää selvittää. Ja varmasti on lääkäreitä joille se ei ole ongelma, eikä puhuta nyt valelääkäreistä.
Luoja mitä humpuukia. Eutanasiassa ihminen nukuttaa itse itsensä sitten kun on valmis. Kun on nukutuksessa pumppu käynnistyy ja annostelee lääkkeen joka pysäyttää sydämen. On kaunis ja rauhallinen kuolema.
Tuskin tällä hallituskaudella, mutta ehkä seuraavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, turha sönköttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Nykylain mukaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja sitten tehdään samalla tavalla kuin Kanadassa nyt, eli kaikille köyhille ja sairaille suositellaan eutanasiaa. Siellä on nyt eutanasia yksi yleisimmistä kuolinsyistä.
Miksi köyhien pitäisi elää kärsien jos on keino ratkaista ongelma. Varmaan köyhät ja työttömät toivovat eutanasiaa heti ku se tulee mahdolliseksi. Pitää toivoa että eutanasian saa tarvittaessa helposti kuten vaikka tilaamalla poliisin tekemään lopetuksen soittamalla hätäkeskuksen palvelunumeroon 112.
Kukaan ei saa eutanasialupaa vain siksi ettei huvita olla täällä tai on köyhä. Miksi teitä sekopäitä tulee aina sotkemaan keskusteluja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahtoisi eutanoida ihmisiä
Mä voisin. Tosin mua kyllä aina sydämestä sattuu, kun näen jonkun kituvan hiiren tai linnunpoikasen, mutta pistän silmät kiinni ja lyön lapiolla. Teen sen mieluummin kuin seuraan sivusta, miten se kärsii ennen kuolemaansa.
En usko koska se olisi inhimillistä ja järkevää. Kumpikaan ei kuulu poliitikkojen repertuaariin.