Roskishaamu ja Acon10-liuskatesti?
Onko kokemuksia Acon10-liuskatesteistä; tuleeko niillä roskishaamuja?
Mitenkä teillä on käynyt - onko roskishaamu vahvistunut plussaksi vai alkoiko menkat?
Tein tänään testin kp 23 Acon10:llä, kun raskausoireita on jonkinverran. Näytti negaa, mutta sitten useiden tuntien päästä, kun siivosin vessaan unohtuneen testin pois, siihen olikin ilmestynyt haalea, ohut viiva kontrolliviivan lisäksi.
Pieni toivonkipinä heräsi, joskin en jaksaisi oikein luottaa roskishaamuun. Toisaalta jouduin viime talvena testaamaan paljon Acon10:llä keskenmenoseurannan takia, enkä muista, että koskaan olisin siihen edes haamua saanut, jos tulos oli oikeasti nega.
Kommentit (22)
32: Mulla roskishaamu tuli kp 23, oviksen olin tuntevinani kp 14 (melko varma olen tästä, mulla on aikamoiset oviskivut) eli eihän siihen jää kuin 9 päivää väliin! Ja siis raskaana olen!
Joten 32, hyvin voi tuo sinun roskishaamu jo näkyä.
Ja 33, sulla tuo Acon10 käyttäytyi ihan samalla tavalla kuin mulla! Varovasti onnittelen jo plussasta!
Ap
Eli tilanne tämä. Apteekin omalla maanantaina iltapäivä pissasta selkeä roskishaamu jossa myös väriä. viiva näkyy edelleen parin päivän jälkeen. No ajattelin sitten tänään kun posti luukusta tipahti Acon10 liuskatestejä että teen sen vaikka aamupissasta kehoitetan tekemään. No tuloksena sen testiajan siällä todell haalea juuri ja juuri silmällä havaittavissa oleva mielestäni väritön viivanpaikan näköinen. No ajattelin, etta taitaa olla viivanpaikka tässäkin testissä. No touhusin siinä muuta ja jossain vaiheessa tunnin sisään testin tekemisestä tikkuun on tullut yhtä paksu ja hieman haalean vaalean punainen viiva (nyt kun on kuivunut enemmän niin väri on hieman lila). Ikinä en ole saanut kyseisiin testeihin mitään viivoja vaikka roskiksestakin niitä on aikoinaan kaivanut. kokemuksia kaivataan. viiva on siis yhtä paksu tuossa aconissa kuin kontrolli viiva. Kiertopäivistä ei hajua, koska menkat ei ole alkaneet edellisen synnytyksen jälkeen.