Roskishaamu ja Acon10-liuskatesti?
Onko kokemuksia Acon10-liuskatesteistä; tuleeko niillä roskishaamuja?
Mitenkä teillä on käynyt - onko roskishaamu vahvistunut plussaksi vai alkoiko menkat?
Tein tänään testin kp 23 Acon10:llä, kun raskausoireita on jonkinverran. Näytti negaa, mutta sitten useiden tuntien päästä, kun siivosin vessaan unohtuneen testin pois, siihen olikin ilmestynyt haalea, ohut viiva kontrolliviivan lisäksi.
Pieni toivonkipinä heräsi, joskin en jaksaisi oikein luottaa roskishaamuun. Toisaalta jouduin viime talvena testaamaan paljon Acon10:llä keskenmenoseurannan takia, enkä muista, että koskaan olisin siihen edes haamua saanut, jos tulos oli oikeasti nega.
Kommentit (22)
en ollut raskaana. seuraavana päivänä tulos oli puhdas nega. En tiedä, fifty-sixty...
että on oikea plussa! Testaa huomenna uudestaan.
Toista lasta ollaan yritetty jo melko pitkään, joten kai mä tartun kaikkiin oljenkorsiin mitä löydän...
Kokemuksia noista Aconin roskishaamuista kaipaan edelleen. Kiitos.
Nyt kp 23, yleensä kierto 28-30 pvä, joten tosi aikasin testasin. Tiedän, tiedän, oon vähän hölömö...
jos se tänään on roskishaamu niin huomenna/ylih. voi olla jo oikea haamu. Itse testaillut varmaan 20 krt, ja vaan toi yksi kertomani väärä roskishaamu koko aikana (tarkistin aina myös mahd. roskishaamut:)) joten uskon enemmän että olet raskaana, kuin että toi olisi roskishaamu.
itsellä ekaa kertaa haamu taisi olla joskus kp 24/28, että ihan mahdollista...
Mutta siis piti laittaa, että pidätte mua varmaan epätoivoisena. Mutta toivon silti vastauksia edelleen.
kirjoititpa hauskasti 13! ... 2-vuotias Acon 10 roskishaamu... :D
Meidänkin makkarissa tuhisee 10kk:n ikäinen roskishaamu, " takuuvarma nega" kun silloin täällä kyselin mielipiteitä :) Tosin, testi oli Clearblue.
Pidetään peukkuja että olet raskaana, ap!
No, ensiviikolla uusi testaus.
Ap
(Se eilinen roskishaamu on muuten edelleen näkyvissä tikussa.)
Sitten ei ois epäselvyyttä tuloksesta! Pitkää pinnaahan se vaatii, mutta säästyis monelta ongelmalta.
selllaistahan tuo tuntien päästä vastausten katsomninen on. En luottaisi yhtään. vastaus on se, jonka liuska antaa ohjeessa annetussa ajassa. Tsemppiä nyt kuitenkin!
Ei ihme, ettei tärppää jos noin kauheasti stressataan ja testaillaa milloin sattuu! Ja lue ne testin ohjeet ap. Eikös siellä sanota, että testin tulos luetaan tietyn ajan kuluessa? Olen ihan ihmeissäni, että kp 23/29 tehtään testi....
1,5v ja Acon 10-haamu. Hauskoja nämä haamuvauvat! Ja yhteen kysymykseen vastaan, että kun minä niiiin kovasti halusin tulla raskaaksi ja saada vauvan, niin aloittelin testaamaan jos hyvissä ajoin. Tietoisena pettymyksestä tietty, mutta yli-innokas kun olen.. ja en joutunut pettumään ja sain tulla onnelliseksi äidiksi!
Zemppiä ap!
Mä tiedän, että on typerää hötkyillä testaamisen kanssa, mutta kuten 23 sanoi, joskus vauvankaipuu on niin kova, että sitä alkaa tehdä " epätoivoisia" tekoja, etenkin, kun raskausoireita on (ja siis aiemmissa kierroissa ei ole ollut, joten en usko, että ihan pelkkää mielikuvituksen tuotetta). Plus mulla on joskus ollut kierto 23 ja 24 päivää (yleensä tosin tuo 28-30), joten en tiedä mahdollisista ovulaatioajankohdista yms kovin tarkkaan ja periaatteessa mahdollista olis, etä plussa ois näkynyt jo eilen, siksi testasin.
Ap
Millä kiertopäivillä olette roskishaamunne saaneet?
Mulla kierto oli erittäin epäsäännöllinen vielä edellisen raskauden jäljiltä, joten tarkkaa kiertopäivää ei oikein voi sanoa, mutta tarkan hedelmöitysajankohdan tiedän, koska se oli ainoa kerta siinä kuussa :) Tuo haamu näkyi 10 päivää tuon ainoan sekstailukerran jälkeen.
että plussan voi saada aikaisintaan 10 pv oviksesta. Ja yleensähän ne menkat alkaa 2 vkoa ovulaatiosta. Siten sulla ei olisi vielä kulunut kuin viikko ovulaatiosta.
No, itse hermo-testailin Aconilla kesällä ja sain noita ihme-haamuviivoja (tosin kyllä testiajan sisällä) 6 pv ennen kunnon plussaa (tämä sitten Clearbluella). Joinakin päivinä tuli haalea viiva, toisina taas ei mitään. Lopulta sain sen plussan joskus kp 45 vaikka olin tikuttanut ovulaation kp 13-14. Että ihan turhaan " suunnittelin" kaikki hommailut ja ovulaatiot. Vauva sai alkunsa ilmeisesti toisesta ovulaatiosta saman kierron sisällä tai sitten ovulaatiotesti näytti väärää positiivista.
Lyhyesti: odottele rauhassa muutama päivä ja tee uusi testi :)
t. raskaana vko 29 hermoilija-mamma ;)
kerää purkkiin ja käytä liisterinä kun tapetoit haamuvauvan huonetta.
Noi haamut on varmaan helppohoitoisia kun muut ei niitä näe kun haamvauvojen vanhemmat. Neuvolaankaan ei tartte viedä eikä päiväkotiin ja koulutus on turhaa.
Ne menee sit Tylypahkaan oppimaan kun kynnelle kykenevät.
Hain hakutoiminnalla aiheesta juttuja ja tämä osui silmiin. Mulla myös nyt roskishaamu kp 26/30. Milloin, sulla ap, oli ovis? Tiedätkö? Itsellä oviksesta 12 pvä luultavasti, voiko haamu jo nyt näkyä edes?
mihin muuten katosi se pitkähkö ketju näistä limojen tarkkailijoista?