Miksi kumppaninhaussa pitäisi alentaa rimaa?
Tätä tällä palstallakin toitotetaan. Onko joku oikeasti sitä mieltä, että ihmisestä tulee onnellinen mennessään yhteen itselle epäsopivan kumppanin kanssa? Ihminen on paljon onnellisempi yksin kuin sellaisessa parisuhteessa, joka ei tyydytä.
Kommentit (106)
Omasta puolestani voin sanoa, minä en vaan näe mitään syytä alentaa rimaa koska ei minulla ole pakonomaista tarvetta löytää kumppania, kun en edes lapsia halua hankkia. Mä viihdyn ihan hyvin sinkkunakin
Voi luoja taas!! Kyllä sinulla saa olla rima ihan niin korkealla kuin haluat. Ei se mikään mielipidekysymys ole.
Mutta älä sitten ruikuta kun et ketään saa!!
Vierailija kirjoitti:
Jos rima on korkealla kumppania kohtaan, nostakaa se myös itseänne kohtaan. Jos kumppanilla pitää olla sixpäck niin parasta on myös itseltä löytyä. Jos kumppanin pitää olla hauska ja supliikki, oletko sinäkin? Jos hänen pitää olla varakas ja menestynyt, oletko sinäkin?
"You don't get what you want in life. You get who you are."
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja taas!! Kyllä sinulla saa olla rima ihan niin korkealla kuin haluat. Ei se mikään mielipidekysymys ole.
Mutta älä sitten ruikuta kun et ketään saa!!
Luitko edes tuota aloitusta? Siinähän nimenomaan sanottiin, että on onnellisempi sinkkuna.
Tällä palstalla tuota esitetään parissa eri yhteydessä.
1. miehet esittävät että naiset ovat liian nirsoja ja naisten pitäisi laskea rimaa että tavalliset miehet kelpaisi. Yleensä jos näitä miehiä jututetaan enemmän niin selviää että haluaisivat 5-20 vuotta itseään nuoremman kauniin ja hoikan naisen. Ja naisten vika kun ei kelpaa keski-ikäinen lihava duunari jonka lempi harrastukset on telkku ja videopelit. He eivät voi laskea rimaa koska he eivät syty omanikäisistä tai normaali painoisesta naisesta. Mutta siis naisten vika kun he eivät saa mieleistään naista.
2. naiset ehdottavat sinkkuuttaan itkeville miehille että laskisivat rimaa. Jos mies haluaa todella tarkalla ulkonäöllä ja iällä naisen ja vielä ehdottomasti lapsettoman mutta joka haluaa lapsia jne jne niin aika toivotonta on etsintä. Eli kannattaisi vähän miettiä onko naisella oltava punaiset hiukset ja pisamia ja ikä just 25v jne. Todennäköisyys löytää kovin vaikeilla kriteereillä nainen joka vielä innostuisi juuri tästä miehestä on aika lähellä 0%. Toki ihan ok jos mies ei sitten Itke sinkkuuttaan ja syytä siitä muita. Järkevää olisi miettiä mitkä asiat oikeasti on parisuhteessa tärkeitä eikä etsiä itseluotua haavenaista epätoivoisena vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on varaa pitää rimaa korkealla, jokainen tekee niin. Jos on itse tavallinen läpsyttelijä joka ihannoi jostain paljon itseään paremmasta, voi valita ostaako kolme kissaa vai laskeeko rimaa.
Jos joku kokee, että huonossa parisuhteessa on parempi, kuin yksin, niin antaa mennä vaan. Aika monet toki näin tekevät. Naiset varsinkin jäävät ihan järkyttäviin parisuhteisiin pyörimään.
Traumaside ei ole jäämistä johonkin tinanteeseen vapaaehtoisesti vaan se on psykologinen vankila joka on itseasissa huomattavasti rajoittavampi vankila kuin se, että ihminen konkreettisesti suljettaisiin jonnekin ja estettäisiin liikkuminen. Siinä vankilassa henkilöstä itsestään on manipuloitu oma vanginvartijansa joka ei anna paeta vaikka henkilö itse haluaisi lähteä. Meillä on siitä suuressa mittakaavassa erinomainen esimerkki, pohjois korea missä kokonaista kansakuntaa pitää psykologisessa vankilassa 3 vuotiaan taaperon näköinen pullukka. He voisi yksinkertaisesti sanoa että me ei leikitä tätä enää ja lähteä omille teilleen, mutta eivät tee niin.
Christiiina kirjoitti:
Omasta puolestani voin sanoa, minä en vaan näe mitään syytä alentaa rimaa koska ei minulla ole pakonomaista tarvetta löytää kumppania, kun en edes lapsia halua hankkia. Mä viihdyn ihan hyvin sinkkunakin
Jos viihdyt yksin aidosti, niin nosta rimaa vain entisestään. Eli ne vatsalihakset, tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla, pituutta yli 183 cm yms. tulee löytyä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on varaa pitää rimaa korkealla, jokainen tekee niin. Jos on itse tavallinen läpsyttelijä joka ihannoi jostain paljon itseään paremmasta, voi valita ostaako kolme kissaa vai laskeeko rimaa.
Kolme kissaa kuulostaa tässä kyllä huomattavasti houkuttavammalta vaihtoehdolta.
😹😹😹
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei katso mitään rimoja kun se iskee. Sitä ei voi itse valita keheen rakastuu.
Ei pidä sotkea ihastumista rakastumiseen,ensimainitusta pääse kyllä nopeasti yli, ja muuten keheen ei ole mikään sana vaan keneen on oikea ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Jos rima on korkealla kumppania kohtaan, nostakaa se myös itseänne kohtaan. Jos kumppanilla pitää olla sixpäck niin parasta on myös itseltä löytyä. Jos kumppanin pitää olla hauska ja supliikki, oletko sinäkin? Jos hänen pitää olla varakas ja menestynyt, oletko sinäkin?
Kyllähän fiksut ja sanoisinko järjenjuoksultaan tavalliset ihmiset noin toimiikin. Mutta on paljon ihmisiä, joilta puuttuu terve itsekritiikki.
Näkihän sen aikoinaan kun alkoi ne Idols-laulukilpailut, että sinne meni täysin laulutaidottomia ihmisiä ulisemaan ja vielä suuttuivat kun ei päästetty jatkoon. Kun heille itselleen se oli ihan läpihuuto juttu, että ovat jo valmiita tähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Logiikkasi on vinoa.
Olennaistahan on se, mitä se kumppani hakee. Jos hän ei hae sinusta sixpäkkiä ja vaurautta, miksi sinulla pitäisi ne olla?
No on tuossa kyllä jonkin verran perää. Yleensä samankaltaiset ihmiset kiinnostuvat suurinpiirtein samankaltaisista ihmistä. Harva fitnessfanaatikko halua kumppanikseen sohvaperunan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Logiikkasi on vinoa.
Olennaistahan on se, mitä se kumppani hakee. Jos hän ei hae sinusta sixpäkkiä ja vaurautta, miksi sinulla pitäisi ne olla?
Sä haaveilet että tuollainen tyyppi hakee sellaista joka harrastaa naksujen syömistä sohvalla villasukissa? Onnea.
Kyllähän nyt joku roti pitää olla että minkälaisen eukon suostuu ottamaan.
Sitä pitäisi keskittyä enemmän siihen, millainen kumppani itse olisi, mitä toisit lisää kumppanin elämään, miten itse olisit hyvää kumppaniainesta.
Sitten etsiä ihminen samalla asenteella. Suhteessa kilpailla vain hellyydessä toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla tuota esitetään parissa eri yhteydessä.
1. miehet esittävät että naiset ovat liian nirsoja ja naisten pitäisi laskea rimaa että tavalliset miehet kelpaisi. Yleensä jos näitä miehiä jututetaan enemmän niin selviää että haluaisivat 5-20 vuotta itseään nuoremman kauniin ja hoikan naisen. Ja naisten vika kun ei kelpaa keski-ikäinen lihava duunari jonka lempi harrastukset on telkku ja videopelit. He eivät voi laskea rimaa koska he eivät syty omanikäisistä tai normaali painoisesta naisesta. Mutta siis naisten vika kun he eivät saa mieleistään naista.
2. naiset ehdottavat sinkkuuttaan itkeville miehille että laskisivat rimaa. Jos mies haluaa todella tarkalla ulkonäöllä ja iällä naisen ja vielä ehdottomasti lapsettoman mutta joka haluaa lapsia jne jne niin aika toivotonta on etsintä. Eli kannattaisi vähän miettiä onko naisella oltava punaiset hiukset ja pisamia ja ikä just 25v jne. Todennäköisyys
Äkkiäpä sait kuulostamaan naiset paljon paremmilta, kuin todellisuudessa ovat. Ei tämä koko kuvio nyt ihan miestenkään syytä ole, vaikka sinä olisitkin epäonnistunut miesten kanssa.
Ei pidä laskea rimaa. Mä en ole laskenut enkä laske.
On olemassa kriteerejä, joista on syytä olla tiukkana. Arvot, seksuaalinen yhteensopivuus, kunnioitus, huumori, elämäntoiveet jne.
Joitakin kannattaa harkita. Onko oikeasti väliä vaikka sillä, minkä merkkinen auto on tms?
Koska moni nainen ei voi sietää miestä, joka laittaa tiukat kriteerit naiselle. Moni mies laittaa naiset laihduttamaan parisuhteen aikana, kun nainen on lihottanut itsensä läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt joku roti pitää olla että minkälaisen eukon suostuu ottamaan.
Se on sama miesten suhteen. Ei kelpaa itseä alempi mies.
Siis nyt en kyllä oikein ymmärtänyt tätä kommenttia? Siis ehdotatko, että ehdoin tahdoin hakeudun huonoon suhteeseen harjoittelun vuoksi ja sitten siirryn jossain vaiheessa toiseen kumppaniin? Mitä minä oikein tuossa huonossa suhteessa harjoittelen?