Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko antaa anteeksi pettämisen, jos kyseessä olisi vain yhden illan juttu?

Vierailija
26.12.2023 |

Tuntemattoman kanssa seksiä yhtenä iltana. Pystyisitkö antamaan anteeksi vai olisiko se sitten siinä?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi mikäli itsekin saisin mennä vapaasti :)

Vierailija
82/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ollaan puolison kanssa lähinnä ystäviä nykyään. Seksiäkään ei ole ollut aikoihin. Oikeastaan pitäisin sitä melko normaalina, jos hän kävisi kerran hakemassa huomiota jostain muualta. Meidän välillä rakkausasiat ovat niin solmussa. Enää ystävyys pitää yhdessä. Jollain henkisellä tavalla olemme kiinni toisissamme. Kumppani on minulle paras ystävä ja samaa kai itse olen hänelle. 

Nuoruuden ehdottomuus ja mustavalkoisuus on kadonnut. Toivoisin "ystäväni" olevan vain onnellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja läpällä on aina pätevöittävä vastaus. Pitäähän parisuhteessa nyt huumoria olla.

Vierailija
84/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin anteeksi mikäli itsekin saisin mennä vapaasti :)

Et tarvi siihen enää eriksee lupaa, kun toinenkin on ottanut vapauden mennä vapaasti vieraisiin.

Vierailija
85/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies joutuu käymään muualla naisen kuukautisten aikana niin sehän tarkoittaa vain, että mies kunnioittaa naisen rajoja.

86/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tekisi niin joten en.

Vierailija
87/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsette liian rankasti vain yhden kiinni jäämisen takia. 1/10 on kuitenkin aika vähän kiinnijäätyjä.

Vierailija
88/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi siinä. Kynnys tehdä se uudestaan olisi matalampi. 

Vierailija
89/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että nää ehdottomat ihmiset on muutenkin tosi mustavalkoisia. 

Vierailija
90/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, kyllä se koulu taas pian alkaa.

Vierailija
91/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisten uusioperheiden aikana tuo on hankalampi asia koska Nainen kuitenkin tarvitsee elättäjän itselleen ja lapsilleen.

Lapset jotka ovat jo kiintyneet uuteen isähahmoonsa joutuisivat jälleen luopumaan heille tärkeästä ja turvallisesta ihmisestä äidin itsekkyyden tähden.

Surullista.

Näin se vaan menee..

Vierailija
92/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en pystyisi antamaan anteeksi. Ehkä voisin elää yhdessä asian kanssa jos miehellä olisi hyvät perustelut ja asiallinen toiminta sen jälkeen.

- mies ei altistaisi minua taudeille vaan pidätyttäisiin seksistä kunnes miehen sukupuolitautitestin tulokset tulisi.

- mies tunnustaisi ja olisi aidosti pahoillaan

- mies ei syyttäisi tapahtuneesta minua tai naapurin Pirkkoa jne vaan myöntäisi että hän on vastuussa siitä mitä tapahtui

- mies pyrkisi ymmärtämään miksi näin kävi. Jos sanoo syyksi liian humalan niin sitoutuu siiihen ettei juo alkoholia ellen ole paikalla. Jos sanoo syyksi että on kovassa puutteessa niin sitoutuu toimimaan tarvittaessa oman kätensä kanssa riiittävän usein ja tekemään oloni seksikkääksi jolloin haluan seksiä ja huolehtimaan että myös minä saan nautinnon seksistä jolloin sitä on kotona riittävästi jne

Vierailija
93/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies joutuu käymään muualla naisen kuukautisten aikana niin sehän tarkoittaa vain, että mies kunnioittaa naisen rajoja.

Tosimies uskaltaa ajaa päin punaisia. Naiset taas eivät. Eli naisen syytähän se silloin teknisesti ottaen on.

Vierailija
94/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ei tarvitse antaa, mitä se edes tarkoittaa. En anna anteeksi enkä unohda, voin jotenkin elää asian kanssa, mutta suhde ei ole enää sama, en luota enkä arvosta puolisoani. Hän ei kuitenkaan halunnut lähteä vaikka pettämisiä oli useita ja pitkiä, ihmettelin takertumista. Mutta aivan sama, olen muuttanut elämänasennettani tämän mukaan, en ylläty enkä pety enää mistään, mies tajusi liian myöhään mitä oli tehnyt ja mitä siitä seurasi. Elämä on silti ihan mukiinmenevää kun on realiteetit tiedossa ja näillä mennään. 

Vierailija
95/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itse en tekisi niin. 

Vierailija
96/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oletus siitä, että Mies olisi suhteessa se petollinen pettäjä kertoo näistä naisista paljon. Kertoo tekopyhyydestä, kyvystä peitellä omaa naiselle luontaista pakkoa pettää ja huijata miestä minkä kerkiää.

Näyttäkää minulle rehellinen ja luotettava nainen niin minä lupaan näyttää teille älykkään vantaalaisen. Tiedän, että älykkään vantaalaisen löytäminen on todella haastavaa, mutta taatusti helpompaa kuin löytää rehellinen nainen.

Rehellisen naisen löytäminen on yhtä mahdotonta kuin löytää neula neulakasasta. They are All the same.

Vierailija
97/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja haluaisin antaa anteeksi, mutta valitettavasti kokemukseni on se, että kunnioitus toista ja suhdetta kohtaan katoaa, eikä niitä saa takaisin haluamalla. Se tunne toisesta vain muuttuu peruuttamattomasti. Samoin seksistä katoaa kaikki taika, intimiteetti, ja on kuin harrastaisi seksiä kenen tahansa kanssa. Ja kun tottuu sellaiseen tunteeseen, että on ok harrastaa seksiä yhdentekevän ihmisen kanssa, ei itselläkään ole enää syytä olla uskollinen? Ja, kun tähän on päädytty, mitä syitä on enää olla edes ylipäätään yhdessä?

Kyllä mua on harmittanut lopettaa suhde tällaisen takia, mutta nuo asiat eivät ole tahdonalaisia. Jos miestä ei enää halua eikä kunnioita niin ei sitä vaan halua eikä kunnioita. Onhan siinä sitten toki sekin, että kun tietää että toinen on valmis riskeeraamaan kaiken yhteisen kännipanon takia, niin vaikea se on ajatella että suhde olisi itsellekään enää sen arvokkaampi kuin toisellekaan. Suhde vaan muuttuu arvottomaksi myös omalta puolelta.

Vierailija
98/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut itselleni monesti anteeksi ja jatkanut avokkini kanssa ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Tosin en ole hänelle näistä mitään kertonut, koska en halua loukata hänen naisellisia tunteitaan.

M42

Naiselliset tunteet heräävät viimeistään , kun gynekologi ilmoittaa papa -seulonnassa kohdunkaulan syövästä . 

Vierailija
99/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo oletus siitä, että Mies olisi suhteessa se petollinen pettäjä kertoo näistä naisista paljon. Kertoo tekopyhyydestä, kyvystä peitellä omaa naiselle luontaista pakkoa pettää ja huijata miestä minkä kerkiää.

Näyttäkää minulle rehellinen ja luotettava nainen niin minä lupaan näyttää teille älykkään vantaalaisen. Tiedän, että älykkään vantaalaisen löytäminen on todella haastavaa, mutta taatusti helpompaa kuin löytää rehellinen nainen.

Rehellisen naisen löytäminen on yhtä mahdotonta kuin löytää neula neulakasasta. They are All the same.

Löysin kerran yhden, mutta se oli varattu ja antoi vain kerran.

Vierailija
100/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut itselleni monesti anteeksi ja jatkanut avokkini kanssa ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Tosin en ole hänelle näistä mitään kertonut, koska en halua loukata hänen naisellisia tunteitaan.

M42

Naiselliset tunteet heräävät viimeistään , kun gynekologi ilmoittaa papa -seulonnassa kohdunkaulan syövästä . 

Tuo edellyttäisi, että nainen olisi ollut uskollinen,mikä taas on täysin pois suljettu mahdollisuus.