Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko antaa anteeksi pettämisen, jos kyseessä olisi vain yhden illan juttu?

Vierailija
26.12.2023 |

Tuntemattoman kanssa seksiä yhtenä iltana. Pystyisitkö antamaan anteeksi vai olisiko se sitten siinä?

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi sitten siinä. Game over. Anteeksianto vain madaltaa kynnystä ja ainahan sika selityksiä keksii kun ei kuolla halua. 

Vierailija
2/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolisona haluaisi tietää koko asiasta mitään. Pidättäydy kuitenkin  kotona sen aikaa, että olet käynyt s-tautitesteissä varuiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi siinä.

Vierailija
4/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi siinä sitten. Mitä tekee epäluotettavalla valehtelijalla?

Vierailija
5/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti. 

Vierailija
6/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pystyisin antamaan anteeksi. Suhde/tunteet jonkin toisen kanssa olisikin sitten ehdototon ero.

Vierailija
7/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, saatte jättää aika monta kertaa elämänne aikana kumppaninne jos vaaditte uskollisuutta.

Vierailija
8/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta, yksi ilta vielä menisi. Mutta jos tulisi enää ikinä ilmi yhtään toista tapahtumaa tai sitten ilmenisi jotain valehtelua siitä yhdestäkin kerrasta niin sitten se olisi siinä.

Vierailija
9/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut itselleni monesti anteeksi ja jatkanut avokkini kanssa ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Tosin en ole hänelle näistä mitään kertonut, koska en halua loukata hänen naisellisia tunteitaan.

M42

Vierailija
10/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kerta, yksi ilta vielä menisi. Mutta jos tulisi enää ikinä ilmi yhtään toista tapahtumaa tai sitten ilmenisi jotain valehtelua siitä yhdestäkin kerrasta niin sitten se olisi siinä.

Älä oo taas tommonen..höpsö. pojat on poikia.

Vierailija
11/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pettämisen anteeksi 11v sitten. Ei mies mitään valehdellut, kertoi heti mokanneensa eikä salaillut mitään. Hetken harkitsin pitästänkö pihalle, mutta ei tuo ollut riittävä syy lopettaa muuten toimiva suhde. Ei ole toistunut (ainakaan tietääkseni) ja luotan mieheeni.

Vierailija
12/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies petä, mies vaan panee.

Vierailija
13/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut itselleni monesti anteeksi ja jatkanut avokkini kanssa ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Tosin en ole hänelle näistä mitään kertonut, koska en halua loukata hänen naisellisia tunteitaan.

M42

Et ole kertonut koska et uskalla. Pahimman luokan p*skapelkuri🤮.. Olet jo tietoisesti häntä loukannut teoillasi ja loukkaat joka päivä lisää jonka hänelle valehtelet ja hänen elämästään tuhlaat. 

Vierailija
14/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kyllä suhde on ohitse pettämisen jälkeen.

Vierailija
15/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Tuo on hyvä tapa. Turha pahoittaa toisen mieltä. Vain moukka kertoilisi tuollaisilla, se tuntuisi toisesta ihan leuhkimiselta.

Vierailija
16/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on parisuhteessa niin ei siinä ole muita.Ei yhtään kertaa.Joka toista pettää, ei kuulu minun elämään enää milläänlailla, ikinä.

Vierailija
17/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, saatte jättää aika monta kertaa elämänne aikana kumppaninne jos vaaditte uskollisuutta.

Eivät kaikki ole samanlaisia sikoja kuin sinä.

Vierailija
18/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies petä, mies vaan panee.

Sama asia.

Vierailija
19/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suhde siihen loppuisi saman tien. Sen olen päättänyt, että kaksi asiaa mulle tehdään  ain kerran: petetään ja lyödään. Pettäminen tarkoittaa, ettei uskoton puoliso arvosta suhdetta, eikä kunnioita kumppaniaan vähääkään, joten miksi jatkaisin sellaisen ihmisen kanssa? 

Vierailija
20/134 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.